Medya: Sena
Kitabımı neredeyse 600 kişi okumuş. Belki çoğunuz için az ama benim için aşırı fazla olan bir sayı, hepinize çok teşekkür ederim. Umarım 1K'yı da gördüğümüz günler gelir...<3
İyi okumalar.
Ebru'dan
Yine bir nöbet sonrası yorgun bir şekilde eve gidiyordum. Evde hazırlamaya üşendiğimden dışarıda yemiştim ve çoktan hava kararmıştı. Bir an önce eve gidip uyumak istiyordum. Oturduğum sokağa geldiğimde voleybol oynayan çocukları gördüm.
Küçükken bende dünyaca tanınan ve çok başarılı bir voleybolcu olmak istiyordum. Tabii ki ailem buna da karşı çıkmıştı. Voleybolu sadece sıradan bir spor gibi görüyorlardı, sadece hobi olarak yapmama izin vermişlerdi fakat benim istediğim bu değildi. Hiçbir zaman beni desteklememişlerdi ki bunu desteklesinler.
Ben bunları düşünürken yanımdan geçen Sena'yı görmemiştim bile. Ah o giydiği üniforma ona o kadar çok yakışıyordu ki. Aklımdan geçen edepsiz düşünceleri kenara atarak voleybol oynayan çocukların yanına gittim. Sena'yı birazcık daha fazla görebilmek için her şeyi yapardım. Yorgun olsam da Sena ile bir şeyler yapma düşüncesi daha cazip geliyordu.
Ey Allah'ım sen nelere kadirsin, uykuya aşık olan bir kız sevdiği kız için uykusundan vazgeçiyor. Kaldırıma oturarak voleybol oynayan Sena'yı izlemeye başlamıştım. Ne güzel oynuyor kurban olduğum.
Çocuklar Sena ile voleybol oynarken onu izlemeye o kadar çok dalmıştım ki bana seslendiklerini bile duymamıştım. Kendime geldiğimde benimde oynamamı istediklerini söylemişlerdi. Bu teklife tabii ki evet diyecektim. Heyecandan oynayabilirdim umarım.
''Uzun zamandır oynamıyorum, mazur görün artık.''
Yaklaşık bir buçuk saattir voleybol oynuyorduk ve hepimiz bitmiş durumdaydık. Sena ile ilimden geldiğince konuşmaya muhabbet etmeye çalışmıştım. Sanırım başarmıştım çünkü beni evine kahve içmeye davet etmişti bende daha fazla heyecandan bayılmamak için en kısa zamanda geleceğimi söylemiştim. Neyseki ona başka bir hattan yazmayı akıl edebildiğim için telefon numaralarımızı birbirimize verdiğimizde götüm tutuşmamıştı.
Sena ve diğerlerine veda ettikten sonra eve gelmiştim. Bir an önce yatmak istiyordum ama ilk önce Sena'ya yazmam gerekiyordu. Üstümü değiştirdikten sonra ona yazdığım telefonu alarak yatağıma oturdum.
Komşu: İyi geceler güzelim. (11.56)
Güzeller Güzelim: İyi geceleer. (12.14)
Evet, işte şimdi uyuyabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Komşum | Texting & GxG
Teen Fiction0534 *** ** **: Merhaba, canım komşum 0534 *** ** **: Nasılsın? 0534 *** ** **: Sanırım artık komşuyuz... 0534 *** ** **: Eee o zaman artık bir kahveni içerim, 0534 *** ** **: Ama tuzlusundan. ♧ 2022' - 2024'ten; İlk yazdığım kitaplarda genelde man...