Merhaba, nasılsınız ?
Eren ve Yağız için ayrı bir kitap yazayım mı? Fikirleriniz benim için çok önemli.
Ayrıca yanımda olan herkese çook teşekkür ederim, 1k okunmaya ulaşmışızzz.
İyi okumalar👩❤️💋👩
Ne eve gitmiş ne de Sena'ya gitmiştim. Kapının önünde öylece oturmuş duruyordum. Yaslandım ve kapattım gözlerimi. Başımdan geçenleri düşündüm, ailem demeye utandığım o insanları, Kardeşimi ve güzeller güzelim olan Sena'mı. Belki de benim bu hayattaki sınavım budur. Belki de en sonunda bende mutlu olacağımdır.
Yavaşça kalktım yerimden, derin bir nefes aldım. Apartmana girip asansörü beklemeye başladım. Birkaç dakika beklememe rağmen gelmediği için merdivenlere yöneldim. Merdiven çıkmak bile o kadar zor geliyordu ki artık. Sadece kendimi yatağa atıp sonsuz bir uykuya yatmak istiyordum.
Eve girdiğim gibi ayakkabılarımı bir yere atıp salona girdim. Ruhsal olarak bitmiş gibi hissediyordum fakat kardeşime güçlü görünmeliydim. Yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip Eren'in yanına geldim. Koltukta uyuya kalmıştı. Onu zor olsada kucağıma almış yatağa götürmüştüm. Ona bir oda ayarlayana kadar benim yatağımda yatması iyi olacaktı.
Sena'ya yazdığım telefonu elime alarak koltuğa uzandım.
Komşu: Selamm wolf bakışlarında life bulduğummm
Komşu: Nasılsın ?
Komşu: Ben pek iyi sayılmam ama olsunn
Güzeller güzelim: Selamm KSĞXISNSBWYWOAMZNSO
Güzeller güzelim: iyi diyelim iyi olsun.
Güzeller güzelim: Canın neye sıkkınsa anlatabilirsin, dinlerim.
Komşu: Boş ver kurt bakışlım, seninle konuşunca iyi olurum ben
Güzeller güzelim: İyi madem
Güzeller güzelim: Ee n'apıyorsunnn?
Komşu:
(Fotoğraftaki gibi düşünün işte bebeklerim. Resimde yatakta siz koltukta gibi düşünün.)
Komşu: Uzanıyorum öyle sen?
Güzeller güzelim: Bende duştan yeni çıktım.
Güzeller güzelim:
(Wattpad kalitenin ağzına nasıl sıçıyor, izle mucizeyi)
Komşu: Sıhhatler olsun güzelim
Güzeller güzelim: Teşekkür ederimm
Komşu: Rica ederim bebeğimm
Güzeller güzelim: Yarın yoğun bir gün olacak, uyumalıyım
Güzeller güzelim: İyi geceler
Komşu: Kendine dikkat et, iyi geceler
(Görüldü)
Moralim bir tık daha iyi olsada mental ve ruhsal olarak gerçekten iyi hissetmiyordum. Boğuluyor gibi hissediyordum ve çok yorgundum bu yorgunluk ne kadar uyursam uyuyayım geçmiyordu.
Çoğu zaman yaptığım gibi tüm sorunlarımdan kaçmak istiyordum. Belki de yüzleşmeliydim. Fakat bunu yapacak ne gücüm ne enerjim vardı.
Eren'den
Sabah kalktığımda ilk iş telefonuma bakmak oldu. Saat daha sabahın altısıydı. Sosyal medyadan birkaç bildirim, annem ve babamdan hakaret içerikli mesajlar ve yakışıklım Yağız'dan günaydın mesajı vardı. Yağız'a cevap verip telefonumu cebime atarak odadan çıktım.
Salona girdiğimde ablamı gördüm birazdan o da kalkardı. Mutfağa girip ablama ve bana elimden geldiğince bir şeyler hazırlamaya başladım. Yemek yapmayı seviyordum.
Sofrayı da kurduktan sonra sandalyeye oturdum. Ablamı uyandırmadan önce Yağız'a cevap verecektim.
Yağız: Nasılsın bebeğim? Erkencisin bugün
Eren: Bilmem, uyuyamadım
Eren: İyi gibiyim, sen nasılsın yakışıklım
Yağız: İyiyim
Yağız: Müsait misin bugün buluşalım mı?
Eren: Olur, gel eve
Yağız: Annenler?
Eren: Ablamlayım, sana anlatmam gereken şeyler var hem ablam biliyor bizi
Yağız: Tamamdır yavrum sen konum at, öğlen gibi gelirim
Eren: Tamam sevgilim şimdi ablamı uyandırayım kahvaltı edeceğiz sana yazarım ben
Eren: Öptümm
Eren: Konum gönderildi.
Yağız: Görüşürüz yavrum afiyet olsun
Ebru'dan
Uyandığımda her yerim ağrıyordu. Bu güzel koku mutfaktan geliyor olmalıydı. Mutfağa girdiğimde sandalyede oturan Eren'i gördüm. Gülümseyerek biriyle mesajlaşıyordu. Onu böyle mutlu görmeyi seviyordum. Büyük ihtimalle Yağız'la mesajlaşıyordu.
''Günaydın ufaklık.''
''Günaydın! Şey...abla bir şey sorabilir miyim?''
''Sor canım.''
''Yağız bugün buraya gelebilir mi? Ona daha annemleri anlatmadım.''
''Tabii ki gelebilir.''
''Teşekkür ederim!''
''Rica ederim. Hadi kurt gibi açım bir şeyler yiyelim sonra işe gideyim.''
&
Acilde ki hastalarla uğraşmaktan çok yorulmuştum. Saçma sapan sebeplerden gelen bir sürü hasta vardı. Güneşe bakamadığı için gelen, ayakkabısı ayağını acıttığı için gelen vardı.
''Ebru, bu hastayla sen ilgilenir misin? Ben bir kahve alıp geleyim.''
''Banada alır mısın?''
''Alırım alırım.''
Teşekkür edip hastanın yanına gittim.
''Buyurun neyiniz vardı?''
Kadın ilk önce çantasından telefonu aldı ve galeriye girdi.
''Bak kızım bu benim oğlum. 27 yaşında avukat. Çokta yakışıklı. Tam bir eş adayı, ister misin?''
Başımı ovuşturup şaşkın bir şekilde kadına baktım.
''Hanımefendi bir şikayetiniz varsa söyleyin yardımcı olalım. Meşgul etmeyin bizi lütfen. Bakın kaç saattir buradayım. Yorgun ve uykusuzum. Siz saçma sapan bir nedenden gelmiş oyalıyorsunuz bizi.''
''Şimdiki gençlerde terbiye kalmamış, gidiyorum ben.''
Sabır çekip diğer hastaya döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Komşum | Texting & GxG
Teen Fiction0534 *** ** **: Merhaba, canım komşum 0534 *** ** **: Nasılsın? 0534 *** ** **: Sanırım artık komşuyuz... 0534 *** ** **: Eee o zaman artık bir kahveni içerim, 0534 *** ** **: Ama tuzlusundan. ♧ 2022' - 2024'ten; İlk yazdığım kitaplarda genelde man...