De egy kósza gondolat, szinte azonnal lekényszerítette a mosolyt az ajkamról. Ebben a játékban csak egy valaki győzhet, a többiek meghalnak. Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy a most engem pörgető fiúnak is veszélyben van az élete. Mi itt jöttünk össze. Nem alapíthatunk családot se. A szüleinknek nem lesznek unokáik. Sőt! Még nekünk sem lehetnek.
- Mi a baj [Név]? - tett le a földre Katsuki ijedt arckifejezéssel - Nagyon sápadt vagy.
- Oh semmi! Csak eszembe jutott, hogy nem tudom mi lesz a következő játék - nevettem egy kínos vigyor kíséretében.
- Aha, és ezt el is higyjem? - vonta fel egyik szemöldökét Katsuki.
- Ez az igazság - erősködtem.
- Nagyon fura vagy, de ahogy szeretnéd - vont vállat a fiú.
Ekkor bejöttek a rózsaszín ruhás katonák, élükön a szokásosan a négyzettel.
- Ohayo mindenkinek! Elérkeztünk az utolsó előtti játékhoz! Kérjük, a férfiak és a nők álljanak külön, és úgy válasszanak maguknak egy társat a következő játékhoz. Vegyesen nem lehet állni, ugyanis az a játék szabályát szegi, és ezért kiesés jár - erre mindenki egy kicsit megrezzent, de már nem annyira mint az első játéknál.
A nők, lányok és fiúk, férfiak külön-külön szétváltak. Katsuki a másik félről rám kacsintott, s utána elkezdett magának egy társat keresni. Én is elkezdtem nézelődni, hogy mégis kit válasszak magamnak. Hiába volt sok lány, már jó néhány párt láttam, s egyre és egyre csak fogytak a lányok.
Valakit kell találnom, de méghozzá nagyon gyorsan!
- Hé... - hallottam meg egy félénk hangot mögülem, amire megfordultam - Van már párod?
Barna hajú, kis termetű lány volt. Nem láttam még itt, ugyanis elég félénknek tűnik, ezért feltételezem, hogy nem sok emberrel beszélt.
- Még nincsen - ráztam meg a fejem - Ahogy látom neked sincsen. Leszek veled - mosolyogtam rá halványan.
- A-Arigato! Nem tudtam, hogy ilyen könnyen fog menni - nevetett kínosan mosolyogva.
- Pedig könnyen ment - kuncogtam halkan - Mi a neved?
- Uraraka Ochako - nyújtotta felém a kezét, amit megfogtam.
- [Teljes Név] - ráztunk kezet.
- Szép neved van - jegyezte meg a barna hajú.
- Köszönöm, de álljunk be a többiek mögé. Nem szeretnék meghalni - húztam a sorban állók mögé.
- Itt még nem halhatsz meg. Vagy igen..? - bizonytalanodott el, és rémülten rám kapta barna íriszeit.
- Szerintem, de csak szerintem, ha nem követed az utasításokat, akkor először csak felszólítanak, aztán másodjára lelőnek, de rosszabb esetben elsőre lelőnek - osztottam meg elméletem a lánnyal.
- É-értem - dadogott.
Lassacskán mindenkinek lett párja, ezért elindultunk a játék helyszínére.
BẠN ĐANG ĐỌC
☂𝙃𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙥𝙞𝙜 𝙫𝙚𝙡𝙚𝙙☂︎ (𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 × 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓) [BEFEJEZETT✔︎]
FanfictionJapánban a sok tsunami után nagyon sok ember maradt otthon és persze pénz nélkül. Férfiak, nők, gyerekek, idősek. Nem volt mit tenni, a gazdag ismerősüktől vagy a bankból kellett kölcsön kérniük. De mi történik, ha nem tudják visszafizetni? Ez csepp...