10. Fejezet - A harmadik játék

291 30 12
                                    

☂︎☂︎☂︎

Ajkaink szinte már összeértek, de most csak súrolták egymást. Bakugou már éppen megcsókolt volna, mikor a rózsaszín ruhás katonák bejöttek a négyzettel az élen.

- Gratulálunk minden továbbjutónak! Reméljük a következő játéknál is mindent bele adnak - mondta, s éppen indult volna ki a helyiségből, mikor egy nő megszólalt.

- Eto... Azok ott a [Hajszín] hajú lány kivételével - mutatott ránk - azaz Katsuki bandájára - Kétszer vettek az ételből.

Minden szempár ránk szegeződött. Én kicsit meghátráltam, mivel mem akartam bajba keverni magam.

- És ezt honnan a faszomból vetted, hah?! - pattant fel idegesen Katsu, és a nő elé sétált - Meg akarsz halni, ribanc? Mert akkor jó úton haladsz - vigyorodott el ördögien.

- D-De hát ez az igazság! - lépett hátra egyet.

Baku beleivott a második üveg vízesüvegébe, majd miután kiitta annak tartalmát vigyorogva a nőre nézett.

- Nem látom rajta a neved, szóval nem a tiéd - nevetett.

- Kérem segítsenek - szaladt a katonákhoz a fekete hajú - Ez a gyerek nem tanult tiszteletet!

A maszkos nem szólalt meg, csak mereven állt, s nézte a történteket.

- Mondja meg neki, hogy adja nekem a következő reggelijét! - hisztizett a nő.

- Nem avatkozhatunk bele a játékosok magánéletébe - szólalt meg a négyzet.

- De hát ez aljasság! - akadt ki, s visszament Katsukihoz - Odaadod nekem a vacsorád és a holnapi reggelid - jelentette ki magabiztosan.

Katsuki erre felnevetett, és pofon vágta a nőt, aki ez által a földre esett. A szőke elkezdte rugdosni a földön fekvőt, amire a haverjai és néhány ember akik gyilkosnak néztek ki elkezdtek hangosan hahotázni. Bakugou tovább verte a nőt mostmár az üveggel.

- Ez a tiéd, hah?! Tessék rohadt nőszemély! - röhögött.

A vér szétfröccsent, ahogy a fiú a fekvőre mért egy nagy ütést. Pont a fejére. Néhányan elájultak, valaki ki akart menni wc-re, mert hányingere lett, de a többség maradt, s nézték, ahogy a tiszta véres ruhája Katsu visszasétál hozzám.

- M-Miért csináltad ezt? - mutattam remegve a nő testére, akit éppen egy ajándékos dobozba tettek.

- Megérdelmelte - vonta meg a vállát, mintha nem történt volna semmi - De ha kinyírunk embereket... Akkor kevesebb játékos lesz, és közelebb kerülünk a nyereményhez - csillantak fel vörös íriszei gonoszan - Oi nyomik ide! - intett, mire Kirishima, Kaminari, Sero és Mina idejöttek. Valamiről elkezdtek suttogni, de én azt már nem hallottam, mert elaludtam.

☂︎☂︎☂︎

Este, 20:00:

Ásítottam egy nagyot, s felültem. A vacsorám mellettem volt, amit jóízűen elfogyasztottam. Katsuki és a banda nem tudom hol voltak, de szerintem nem is akartam. Mindenkit az ágyába parancsoltak, és akkor Bakuék is az ágyukba bújtak. A villanyok lekapcsolódtak.

☂𝙃𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙥𝙞𝙜 𝙫𝙚𝙡𝙚𝙙☂︎ (𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 × 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓) [BEFEJEZETT✔︎]Onde histórias criam vida. Descubra agora