13. Fejezet - Az ötödik játék

257 32 2
                                    

☂︎☂︎☂︎

- Elverted a felemás seggűt? - kuncogott halkan.

- Igen - nyeltem egy kicsit - Elvertem.

- Mi lett veled? - nézett rám kicsit csodálkozva Katsuki - Nem akartad elverni?

- De! Csak amikor elmondta milyen szomorú is a múltja, akkor megsajnáltam kicsit - néztem oldalra.

- Ugye te most szórakozol? - fakadt ki Baku - Rád mászott, és lesmárolt! Az apja meg akart téged erőszakolni, hogy ne kelljen fizetned. [Név] térj észhez! Ez nem normális! - fogta kezei közé az arcom - Nézz a szemembe.

A vörös szemeibe néztem. Szinte elvesztem bennük olyan gyönyörűek voltak. Csak rá tudtam koncentrálni.

Valahogy olyan nyugtató volt az a pillanat...

- Most, hogy lenyugodtál, menjünk az ágyainkhoz, és aludjunk egy kicsit, rendben? - karolta át a vállamat.

- Hai - pusziltam meg, de még mindig szomorkodtam kicsit Todoroki miatt.

☂︎☂︎☂︎

Másnap reggel, 8:00:

Békésen aludtam Katsuki karjai között, amikor valaki megfogta a fejem.

- Igen, nagyon hideg - mondta Kaminari, ahogy felismertem a hangjából.

- Jobb, ha betakarjuk - takart be a szőkeség - Nem szeretném, hogy át vagy megfázzon.

- Gondoltam - guggolt le Kirishima mellém - Szegény lány. Nem bírja ezt a hideget.

- Hogyhogy ilyen gyengéd vagy vele Kacchan? - kuncogott Denki.

- Oi pofád lapos és fogd is be! Csak segítek neki! - morgott, és jobban átölelt.

Úgy csináltam, mintha felkeltem volna.

- Ohayo fiúk - ásítottam egy nagyot.

- Ohayo - ugrott arrébb Katsuki elpirulva.

Kawaii...

- Bakugou - szólította meg Mina a szőkét.

- Mi van mosómedve szemű? - morgott Katsu, miközben a hajam simogatta.

- Olyan aranyosak vagyok együtt - kuncogott a rózsaszín bőrű - Mikor lesz az esküvő? - vigyorgott Katsukira meg rám.

- Ezt nem kellett volna mondanod... - súgtam magamnak.

- Micsoda?! Mégis miről beszélsz? - pirult el egy kicsit Katsuki.

- Vörös vagy Bakubro! Vörös vagy Bakubro! - nevettek ugrálva Kaminari és Kirishima.

- Pofa be nyomikáim! - ordított rájuk a vörös szemű - Esküvő nem lesz, ugyanis nincs itt pap. Meg ha megtudná az a négyzetes szarházi, akkor lehet szétválasztana minket, vagy egyikünket megölné. Ezt senki nem akarja, nem igaz? - nézett a BakuSquad tagjaira a főnökük, akik elszontyolodva rázták a fejüket - Na akkor ez letudva.

☂𝙃𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙥𝙞𝙜 𝙫𝙚𝙡𝙚𝙙☂︎ (𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 × 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓) [BEFEJEZETT✔︎]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora