Prologue

1.3K 41 16
                                    

°°°

"Kiser lepas sakitlah!"

"no! Roths tahu Kiser jealous!
macam mana lagi Kiser nak tunjuk yang Kiser sayangkan Roths!"

Aku ditarik dalam dakapan Kiser. Tangan aku berada di dadanya dan cuba untuk menolak.

"Kiser nak buat apa?"

"Roths ,please don't you see the way I've treated you all this time? Don't torture me. I love you so much."

Aku mula menangis teresak-esak di dalam dakapan dia dan cuba untuk melepaskan diri.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Roths!"

Aku ditolak ke tepi.

"Ki..Kiser"

....

"Fayqal, Prince! Mana Kiser? Please let me in...please!!"

"Roths...nanti, doctor tak bagi masuk lagi."

"No! Please bagi aku masuk. Aku nak tengok Kiser...aku nak dia."

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Aku berjalan ke bilik Kiser. Sekarang ni cuti penggal and kebanyakkan students balik rumah masing-masing. Aku ketuk pintu bilik dia.

"Kiser...Roths nak tidur sini boleh?"

Dia just pakai sleeveless dengan shorts je. Handsome and sexy!

"Roths? Kenapa? Tak ada siapa ke kat bilik?"

"ada Noah dengan Fayqal. Tak nak la duduk dengan diorang. Tak boleh ke?"

"ehh..boleh je"

Terus Kiser tarik tangan aku masuk bilik dia.

"thanks."

"kenapa pandang Kiser macamtu?"

Tanya dia sambil tersenyum. Dia perasan ke?

"pandang Kiser apa?"

"dari tadi tilik badan orang. Ingat orang tak perasan? by the way, you look more cute with your pyjamas."

Puji dia dengan senyuman nakal.

"sebelum tidur, nak tengok movie tak?"

"movie? Nak!!"

"hmm..nah...Roths pilihlah nak tengok movie apa. Kiser ikut je. Kiser nak kemas meja kejap."

Kiser memberikan aku MacBook nya. Tapi kenapa dia letak gambar aku dekat wallpaper dia? mana dia dapat gambar ni?

"mana Kiser dapat gambar ni?"

"gambar apa? ouhh gambar ni...Kiser curi-curi tangkap masa Roths termenung dekat situ."

"cantik! pandai Kiser ambil."

"mestilah cantik. Your boyfriend yang tangkap gambar ni kan."

Aku dah start blushing.

"ada orang tu blushing la"

Aku mengelak dari memandang Kiser dan teruskan pencarian.

"ermm...kita tengok ni lah. Dah lama Roths tak tengok movie ni."

"The 5th Wave? Roths suka movie ni?"

"suka! Roths suka cara diorang survive and not giving up."

"kalau Roths cakap macam tu, okay jom tengok."

Sejam lebih dah aku dengan Kiser tengok movie ni and aku makin mengantuk dah la bilik ni hanya berbekalkan cahaya screen daripada MacBook dia and sejuk disebabkan hujan. Aku dekat lengan Kiser sekarang ni tunggu masa nak terlelap.

Tiba-tiba Kiser memanggil dan terus memegang pipi aku.

"Roths"

"hmm"

Aku memandang dia dan muka dia semakin menghampiri muka aku.

"ermm Kiser? Kenapa ni?"

"shhhh"

Wajahnya semakin menghampiri dan akhirnya bibir dia menyentuh bibir aku.

"Ki.."

And we're kissing. Aku boleh dengar yang Kiser moan. Aku tak boleh tolak! Kiser sangat pandai bercium. Lama jugak lah kitaorang bercium.

"emm.."

"it's really great Roths. Dah lama Kiser tunggu. Jom tidur baby. I know you're sleepy."

"okay"

God his lips.

"Roths nak tidur mana tu?"

"tidur dekat katil Fayqal la"

"siapa kata Roths kena tidur situ? Come sleep here with me."

"kenapa Roths kena tidur sekali dengan Kiser?"

"sebab you're mine"

"tak nak la...tidur la sendiri."

"fine tapi Roths kena biar Kiser habiskan apa yang Kiser dah mulakan tadi...okay?"

Kiser bangun dan terus menolak aku sehingga terbaring di atas katilnya. Badan Kiser sekarang di atas badan aku. Dada aku berdegup kencang.

•••••

I'll try update every Friday sampai 25th of March nanti because paper SPM dah habis...insya-Allah ;)

I finished writing the first six chapters a month ago but it wasnt published. I need to focus on my SPM. It's next week!!

King Of My HeartWhere stories live. Discover now