Previously from chapter ten.
Perasaan ni sama semasa kami bercium di balcony cuma ini lebih sensual. Aku tak mahu masa terus berjalan dan kalau boleh biarlah masa terhenti untuk detik ini. Aku tak mahu bibir kami dipisahkan.
Bibir dia masih mengerjakan bibir aku. Aku terangsang sangat membuatkan aku juga meraba tubuhnya.
Secara tiba-tiba dia melepaskan ciuman dan memandang aku dengan pandangan yang menggoda.
"do you like it?" tanya dia dengan perlahan.
Aku mengangguk lalu memandangnya.
"you want more?" tanya dia lagi.
Aku menggelengkan kepala aku laju-laju.
Dia ketawa dan tidak mempedulikan aku lalu kembali mencium leher dan dada aku untuk beberapa minit sebelum memandang aku semula dengan wajahnya yang nakal.
Dia kemudian menarik seluar dan underwear kami sehingga terlurut ke bawah.
Kami berdua berbogel dan aku rasa malu sangat sekarang ni. Aku tersentak apabila terasa geselan 'alatnya' di peha aku. Aku tahu apa dia nak buat.
Aku tak pernah rasa senikmat ini.
Belum sempat Kiser meneruskan kerjanya...
BEEP BEEP BEEP!!!
Aku tersedar setelah mendengar alarm itu. Aku melihat sekeliling untuk mencari kelibat Kiser.
Mimpi rupanya. Tapi mimpi tu macam real. Aku boleh rasa semuanya. Aku dengan Kiser hampir nak buat benda tu. Aku sembamkan muka aku pada bantal kerana malu akan mimpi tadi.
Chapter eleven
Rothswell POV
Aku sedang bersiap sambil melihat cermin. Sejak bangun aku teringatkan mimpi tadi. Mimpi aku dengan...
...Kiser.
Masa mandi aku cuba lupakan tapi tak boleh. Mimpi tu rasa sangatlah real. Sampai sekarang aku masih boleh rasa betapa greedily nya Kiser mencium bibir dan leher aku.
Dia yang tidak berbaju. Mencium aku dengan penuh perasaan. Membisik di telinga aku dengan suaranya yang seksi.
Kami hampir membuat perkara itu.***
Kiser tiba-tiba melentokkan kepalanya di meja dan memandang aku sambil tersenyum.
Aku tersedar dari membuat kerja aku.
"kenapa pandang Roths macam tu?" tanya aku sebab tak selesa di pandang macam tu.
Mestilah aku rasa tak selesa. Lagi-lagi teringat mimpi tadi. Ah, shit. Mimpi tadi! Kitaorang bercium lepas tu berbogel.
"gaduh dengan Daniaelle ke?" tanya Kiser.
"err, tak la. Mana ada gaduh" jawab aku.
Sibuk je dia ni nak tahu. Dia ni kadang buat aku nervous. Daniaelle dari pagi tadi senyap je. Aku bukan nak menyibuk pasal dia, aku risau je.
"Kiser penatlah. Banyak homework cuti nanti" jawab Kiser dengan nada yang perlahan.
Aku melentokkan kepala aku di meja
juga dan saling berpandangan."then, buat la sekarang" kata aku sebelum sambung membuat kerja aku kembali.
Cikgu-cikgu memberikan kerja sekolah untuk dilakukan semasa cuti sekolah yang akan bermula minggu depan. Aku rasa cuti macam tak cuti pun. Dekat sekolah menghadap buku, dekat rumah pun sama. Macam kitaorang tak ada kerja lain nak buat.
YOU ARE READING
King Of My Heart
RomanceSetiap orang ada kisah tersendiri. Termasuklah seorang budak lelaki berusia 16 tahun ini. Nama diberi Rothswell Wilderson. Kisah dimana Kiser, orang yang paling Roths cintai berusaha untuk mendapatkan dia semula apabila ditakdirkan untuk bertemu se...