Ogges perspektiv-
(varning för dirty kapitel)
Musiken dunkade och hela huset luktade kvavt av svett och alkohol. Det känns befriande att bara dricka sig full och skita i konsekvenserna det får efteråt. Ikväll tänker jag gå all-in.
En plastmugg, vars innehåll är genomskinligt, sträcks fram mot mig och jag tar emot den. Jag häller i mig vätskan som bränner i halsen och fortsätter ut mot dansgolvet.
Den höga house-musiken vällde ur högtalarna och alla dansade. Jag gjorde detsamma.
En tjej med långt blont hår dansade nära mig. Hon gungade sina höfter fram och tillbaka i takt till musiken. Hon kollade upp och log mot mig. Hon placerade sina armar bakom min nacke och hennes fingrar tvinnade ihop sig med mitt hår. Hon lutade sitt ansikte närmare mitt och log när våra läppar rörde vid varandra.
"Ska vi gå upp?", frågade hon högt för att överrösta msiken. Jag nickade till svar och hon tog sin hand i min. Vi letade oss igenom folkmassan och gick upp för trappan.
Tjejen, som hade sagt att hon hette Klara, visade mig in till ett rum med en stor dubbelsäng och mörka gardiner. Klara stängde dörren bakom oss och stängde musiken ute för en stund.
Hennes läppar crashade åter igen mot mina och jag kunde inte längre hindra mina händer som ivrigt och upphetsat letade igenom hennes rygg efter dragkedjan till klänningen. När jag till slut hittade vad jag letade efter tvekade jag inte en sekund med att knäppa upp den samtidigt som jag backade bakåt mot dubbelsängen. Med en lätt duns landade jag på sängen med Klara över mig.
Hon hjälpte mig och drog av sig klänningen över huvudet. Jag kysste henne längs med halsen ner mot brösten där jag stannade för en sekund medan jag knäppte upp hennes bh. Jag lät plagget falla till golvet samtidigt som jag med ett leende på mina läppar betraktade hennes vackra kropp, och sugmmärket jag lämnat mellan hennes bröst.
Klara knäppte långsamt och med ett sexigt flin upp min skjorta och drog handen över min vältränade mage. Hennes små händer letade sig ner till mina jeans där hon drog ner gylfen så jag kunde ta av mig byxorna.
På något sätt lyckades vi rulla runt så att jag hamnade över henne och återigen hamnade mina läppar på hennes mjuka. Jag drog försiktigt tungan längs hennes underläpp och hon särade direkt på läpparna och gav min tunga tillträde att utforka hennes mun, samtidigt som hennes gjorde samma sak i min.
Jag lät mina händer utforska hennes kropp innan hon drog av sig sina trosor och jag mina kalsonger. Med ett lätt leende så tryckte jag mig in i henne och vi båda stönade.
Allt var så perfekt. Jag ovanpå henne med mina läppar mot hennes, mina händer kupade runt hennes bröst och den avlägsna musiken i bakgrunden.
YOU ARE READING
Not the one I want to be [foscar 1]
FanfictionBOK 1/2 Att två så olika personer kan hitta så mycket gemensamt, till och med kärlek, det trodde varken Oscar eller Felix. Felix var skolans badboy, en sån som alla ser upp för. Förutom att Felix inte ville vara den sortens person. Oscar var mobba...