Kapitel 24

334 16 2
                                    

Mina andetag var ansträngda men jämna efter vad som nyss hänt. Ett leende klädde mina läppar när jag tänkte på det igen. Och leendet växte sig bara större vid tanken på att det bara var ett tunt, fånigt lakan mellan Oscars nakna, sexiga kropp och mina nyfikna ögon.

Hans hand låg på mitt bara bröst. Den höjs och sänks i takt med mina jämna andetag. Bara tanken på att det är just han som ligger bredvid mig får mig att rysa, utav välbehag.

Mesta del utav dagen spenderades i armarna på varandra då vi kysstes eller bara pratade.

"Jag älskar dig", sa Oscar varmt och kysste mig precis vid örat.

"Jag älskar dig mer". Jag vände hans huvud mot mig och kysste hans läppar passionerat. Stämningen i rummet var endast kärleksfull och lycklig.

Oscar utstrålar lycka.

Om jag bara kunde vara säker på att han inte skulle slitas ifrån mig så fort jag kände samma lycka så skulle jag kunna njuta av just denna situation. Men istället, någonting typiskt mig, kan jag inte släppa orostankarna som spelas upp i mitt huvud.

När mörkret började lägga sig runt den lilla stugan föreslog Oscar att vi skulle titta på någon film. Jag låg kvar i soffan medan Oscar reste på sig för att plocka fram någon film som han ville se, inte för att vi hade så mycket här då vi inte brukade vara här men några hade vi.

Jag studerade alla hans rörelser och gav mig själv tid att njuta utav betraktelsen. Hans kropp var bara inlindad i en del av täcket, men hela hans rygg och axlar var bar. Hans sårade armar letade över hyllorna och stannade upp då och då för att överväga om han skulle välja just den filmen.

Han höll upp ett fodral mot mig så jag kunde avgöra om jag ville se den eller inte, det var en Twilight film och jag höjde på ögonbrynen åt honom.

"Vad? Edward är snygg!" skrattade han och slängde filmen på mig så jag skulle stoppa den i dvd-spelaren. Jag stoppade in filmen och introt började spelas.

Jag kröp ner i sängen och lindade armarna runt Oscars kropp samtidigt som jag drog in doften av hans hår i mina näsborrar. Det dröjde inte lång stund innan hans andetag blev tunga och hans grepp om mina fingrar slappnade av. Hans svaga snarkningar avslöjade att han hade somnat och någonting med hans andetag skapade ett lugn inom mig, ett lugn som fick även mig att falla för sömnen kort där efter.

Jag har tre berättelser som jag inte publicerat ännu, och jag tänkte kanske publicera någon utav dem snart.

Men jag tänkte att ni skulle få bestämma vilken utav dem. Jag kommer bara publicera en utav dem, men sen när denna är klar så kommer jag släppa alla.

(skriv numret i kommentaren)

1. Lonley.
Handlar om Ogge, kommer vara små korta kapitel som är del utav ett brev som han skriver till sin bortgångne flickvän/ ex flickvän.
Den kommer alltså vara kort och sorglig.

2. Flowers.
Denna är om Felix, som har en crush på Alice. Men Alice är tillsammans med Omar så ja, ni kan nog föreställa er vad den kommer handla om.

3. Summer memories.
Sista handlar om Oscar och Bella. Bella är en kaxig tjej som Oscar träffar en dag då han är med de andra killarna på stranden. Dock så är inte Bella den personen alla tar henne för, och det märker endast Oscar.

Snälla rösta, för jag vet inte vilken jag ska skriva på!

Love ya!

/Elli

Not the one I want to be [foscar 1]Where stories live. Discover now