"Paramı sen mi aldın?"Yu Ju içeri girer girmez koltukta oturup televizyon izleyen yengesine sordu.
"Ha?"dedi kadın yayvanca.
Uzun kıvırcık saçlarını tepeden bağlamıştı. Gözleri her zamanki gibi çöküktü. Aşağıdan Yu Ju'ya bakıyor bir yandanda yağlı parmaklarıyla saçlarıyla oynuyordu.
"Kredi kartımdan paramı sen mi aldın!"
Yu Ju ne kadar sakin olmaya çalışsada olamıyordu.
"Evet?"dedi kadın umursamazca. "Lazımdı."
"Seksen üç milyon won mu?"dedi Yu Ju.
"O benim kaç zamandır biriktirdiğim paraydı. Nasıl benim kartımdan benim haberim bile olmadan çekebilirsin?!""Niye sorayım? Senin kartın benim kartım. O kadar parayı benden saklayacak mıydın yani? Ne yapacaktın o kadar parayla kendine başka bir ev mi alacaktın!"dedi kadın üste çıkmaya çalışarak.
Yu Ju hayretle nefesini dışarı verdi.
"O benim paramdı! Paramı geri öde!"diyr bağırdı. Sinirden elleri titriyordu.
O parayla Beomgyu ile yapacağı düğün masraflarını karşılayacaktı. Ayrıca düğün sonrası zor durum olursa diye de biriktiriyordu.
Yengesi ayağa kalktı ve Yu Ju'nun karşısına geçti. Ondan birkaç santim uzundu.
"Ödemiyorum. Sana bu zamana kadar baktıklarıma say. Amcan öldükten sonra bile sana bakmaya devam ettim bunun bir karşılığı olmayacak mıydı? Hayır kurumu muyum ben?"dedi.
Yu Ju alayla güldü. "Baktın mı? Baktın öyle mi? Asıl ben sana baktım be! Amcam öldükten sonra bütün faturaları ben ödedim, yemekleri ben aldım. Maaşım az olduğunda bile gelip benden zorla para aldın! Hep amcanın hatırına seni evden atmıyorum dedin ama tek amacın benden para kopartmaktı! Şimdi de hayallerim için biriktirdiğim parayı çaldın! PARA MI HEMEN GERI ÖDE!"
Yüzüne sert bir tokat indiğinde sağa doğru savruldu.
"Niye gitmedin o zaman! Gitseydin ya! Sen kimsin de bana hırsız diyorsun be! Ama ben demiştim o amcan olacak adama yetimhaneye verecektik seni. O zamanda böyle nankör olacak mıydın! Öldükten sonra kocama onca yılın hatrı var diye atmadım seni evden! Gelmiş karşımda bana bağırıyor!"
Yu Ju sinirden çığlık atıp onu ittirdi ve koltuğa düşmesini sağladı.
"Paramı geri öde!"
"Sen napıyorsun be!"
Yengesi tekrar ayağa kalkıp ona vurmaya başladı. Yu Ju sinirden titrerken karşı koymaya hali yoktu, sadece ağlıyordu.
"Defol!"diye bağırdı yengesi onun kafasına son kez vurduğunda.
Yu Ju burnunu çekip hemen kendi odasına gitti, bavulunu çıkartıp tüm eşyalarını gelişigüzel bavuluna doldurmaya başladı.
" Tabii ya, ben niye buradayım ki zaten? Ben niye buradayım? Niye sürekli onu çekiyorum? Onu polise şikayet edeceğim."
Tüm eşyalarını aldığında içeri bile bakmadan evi terk etti.
Hırsla peşinde çektiği bavuluyla birlikte doğruca polis karakoluna gitmesinin ardından, bir saat sonra hiçbir şey değişmeden polis karakolundan çıktı.
Şikayeti kabul edilmiyordu. Çünkü kartının şifresini zamanında kendisi vermişti...
Bir yıl önce yengesinin flört ettiği bir adam sürekli onları darlayıp para istiyordu. Bir gece alkollü bir şekilde gelip evi basıp onlara taciz ettiğinde Yu Ju dayanamayıp karttan para çekmesi için şifresini vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love |♡| Hwang Hyunjin
Fanfiction"Bütün bu düzenbazlık üstüne kurulmuş dünyada doğru olanı yapmaya çalışmak aptallıktı belki de. Ama yine de, bir şeylerin güzelleşeceğini ve güzel şeylerin geleceğini biliyordum. Sen gibi..." Başlangıç tarihi - 23.01.22 Tüm hakları Hyunjinin gözünün...