♡11

506 67 39
                                    

Akşam olupta eve döndüklerinde Yu Ju ayaklarını hissetmiyordu.

Nerden olmuşsa bir yerden gençlerin kafeden haberi olmuştu ve özellikle okul dağılma saatinde akın etmişlerdi. Çok fazla müşteri gelmeye devam ettiğinden geç bile kapatmışlardı. Yu Ju herkese yetişebilmek için ekstra efor sarfetmişti ve şimdi kılını kıpırdatacak hali yoktu.

"Bittim ben."diyerek kendisini koltuğa yüz üstü bıraktı. Vücudu serbest bıraktığı için karıncalanmaya başlamıştı bile.

Hyunjin ise sanki saatlerdir mutfakta turbo hızda yemek pişirmiyormuş gibi sakin bir edayla montunu çıkartıp portmantoya astı ve elini yüzünü yıkamak için banyoya gitti.

Mutfağa gitmek için salondan geçerken koltukta ölü gibi uzanan Yu Ju'ya gözlerini devirip mutfağa gitti ve akşam yemeği hazırlamak için buzdolabını açtı.

Birkaç malzeme çıkartıp mutfak tezgahının üzerine bıraktığı sırada Yu Ju ayaklarını sürüyerek mutfağa girdi.

"Bunlar ne böyle?"diye sordu merakla tezgahın üstüne bakarken.

"Malzeme."dedi Hyunjin ona bakmadan. "Yemek yapacağım evde yemek yok."

"Niye bu kadar çok şey çıkardın ki lapa yeterdi."dedi Yu Ju.

Hyunjin hafifçe kaşlarını çattı. "Ne saçmalıyorsun?"

"Ne? Sen cidden her akşam bir sürü bir sürü janjanlı yemek mi yapıyorsun? Cidden üşenmiyor musun?"dedi Yu Ju şaşkınlıkla.

"Hiç bir şişe soju'nun yanında lapa yemedin mi? Ya da bir kase ramen?"

"Akşam yemeğini sağlıklı yemeyi tercih ederim."dedi Hyunjin sebzeleri doğramak için tekrar tezgaha dönerken.

Yu Ju arkasından ağız hareketleriyle onu taklit ederken dolaba yöneldi. Bir şişe soju çıkartıp masaya gitti ve sandalyeye kurulup bir bacağını kendisine çekti.

Hyunjin başını çevirip doldurduğu bardağı ağzına götüren Yu Ju'yu görünce gidip hemen bardağı elinden aldı.

"Ya, napıyorsun be?"

"Aç karna içmesene aptal."

"Sana mı soracağım, karnımı doyurmak için içiyorum işte."

"Tüm gece karın ağrısı çekip kusmak mı istiyorsun?"

"Ben alışkınım bir kere. Bir şey olmaz. Lise birden beri içiyorum."dedi Yu Ju biraz da gururla.

"Aman ne marifet."dedi Hyunjin göz devirerek.

"Ya bardağımı versene!"diyerek ona uzandı Yu Ju. Hyunjin bardağı geri çekti ve içindeki içkiyi lavaboya döktü.

"Manyak mısın ne döküyorsun?"dedi Yu Ju ağzı şaşkınlıkla açılarak.

"Benim evim benim kurallarım."dedi Hyunjin. "Tatiller harici içki içemezsin. Ayrıca aç karna da içemezsin. Yarın işe gideceğiz ve akşamdan kalma bir çalışan istemiyorum."

"Soju içerek akşamdan kalma mı olunurmuş."dedi Yu Ju somurtarak arkasına yaslanıp.

"Azıcık içecektim işte nolmuş yani? Sen de otururdun karşıma biraz hasbihal ederdik. Birbirimizi tanırdık."

Hyunjin nefes vererek yemeğini yapmaya kaldığı yerden devam etti.

"Niye tanıyacakmışsın beni?"diye sordu ilgisizce.

"E hani iş yerimde patronum, evde ev sahibim ve ev arkadaşımsın ya, birbirimizi tanıyalım sonuçta sürekli yüz yüzeyiz falan..."dedi Yu Ju masaya dirseklerini yaslayıp.

Love |♡| Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin