Sürpriz moonlightsheartie <3Günler geçtikçe Hyunjin ve Yu Ju birbirlerine alışmışlardı. Özellikle Hyunjin kendisini Yu Ju'ya açtıktan sonra Yu Ju ona karşı daha anlayışlı davranıyordu. Ki zaten çocukluk arkadaşı olmaları Yu Ju'yu hiç olmadığı kadar mutlu ediyordu.
Her sabah Hyunjin erkenden kalkıyor, kahvaltı hazırlıyor, daha sonra Yu Ju'yu uyandırıyor ve birlikte kahvaltı ediyorlardı. Ardından kafeye gidiyorlar Hyunjin direkt mutfağa girerken Yu Ju da personel kıyafetlerini giyip masaları düzenliyordu.
Sana bir saat kadar sonra geliyor, Yu Ju ile birlikte kahve içiyorlar ve havadan sudan konuşuyorlar biraz daha zaman geçip müşteriler gelmeye başlayınca da servisle ilgileniyorlardı.
Bir akşam eve geldiklerinde Yu Ju yorgun olduğundan direkt odaya gidip yatmıştı. Yemeklerini kafede yemişlerdi.
Birkaç saat sonra Yu Ju kendiliğinden uyandı. Gözlerini ovuşturarak yatakta doğruldu ve telefonundan saate baktı. Gece bire geliyordu.
İçeriden tıkırtıların geldiğini duyduğunda hafifçe kaşları çatıldı. Hyunjin daha yatmamış mıydı?
Esneyerek yataktan kalktı ve uyuşuk adımlarla odadan çıktı. Mutfağın ışığı yanıyordu. Adımlarını oraya yöneltti.
Hyunjin mutfakta bir şeyler karıştırıyor, yemek yapıyordu.
"Hyunjin?"dedi içeri adımını atarak.
Hyunjin irkilerek arkasını döndü. Yu Ju olduğunu görünce elindeki çırpma telini kaba bıraktı.
"Uyandırdım mı?"dedi sessizce.
"Hayır, kendi kendime uyandım. Erken yattım ya..."dedi Yu Ju kafasını iki yana sallayıp.
Hyunjin anladığını belirten bir şekilde kafasını hafifçe salladı.
"Tekrar yatmayacak mısın?"
"Yatarım. Hala uykum var. Sadece sesler gelince bu saatte napıyorsun merak ettim."dedi Yu Ju.
"Aklıma bir tarif geldi. Onu deniyordum."dedi Hyunjin.
Üzerinde koyu gri bir tişört, altında siyah şortu, siyah saçları dağılmış ve gözleri uykuyla kızarmış, dudakları şişmişti Hyunjinin. Çok tatlı gözüküyordu.
Yu Ju ise yine inek desenli pijamalarıyla saçı başı dağınık, gözlerini zar zor açıyordu. Kesinlikle sevimli değildi kendisine göre.
"Ne tarifiymiş o?"dedi Yu Ju bir an meraklanıp.
Hyunjine doğru yaklaşıp tezgahın üstüne baktı."Ispanak mı o?"dedi Yu Ju yüzünü buruşturup. Pek sevdiği söylenemezdi.
"Evet, pasta gibi bir şey yapmayı planlıyorum."dedi Hyunjin tekrar işine dönerken.
Yu Ju yüzünü buruşturdu. "Nerden aklına geldi?"dedi hoşuna gitmediğini belli eder bir ses tonuyla.
"Öylesine düşünüyordum. Sonra güzel olabileceği aklıma geldi. Gerçi ilk kez yapacağım. Tadı benim için de muamma."
"Ispanak sevmem. Sevmediğim nadir sebzelerden."
"Belki seversin şimdi. Tatlıyken güzel olur bence."dedi Hyunjin.
Yu Ju omuz silkti. Mutfak tezgahına kalçasını yaslayıp kollarını göğsünde kavuşturdu.
"Eğer seversem bir dahakine patlıcanlı pasta yaparsın o zaman. Belki sende seversin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love |♡| Hwang Hyunjin
Fanfiction"Bütün bu düzenbazlık üstüne kurulmuş dünyada doğru olanı yapmaya çalışmak aptallıktı belki de. Ama yine de, bir şeylerin güzelleşeceğini ve güzel şeylerin geleceğini biliyordum. Sen gibi..." Başlangıç tarihi - 23.01.22 Tüm hakları Hyunjinin gözünün...