♡14

166 26 25
                                    

"Neden kendi markamızı oluşturmuyoruz?"

Hyunjin kaşlarını kaldırarak ona baktı. "O da nerden çıktı şimdi?"dedi.

Yu Ju heyecanla yerinde kıpırdandı. "Bunu yerken aklıma geldi. Bu mükemmel bir tarif. Çok lezzetli ve hafif. Seri üretime geçse her zaman alırdım. Düşünsene Hyunjin, kendi markan olursa harika olmaz mıydı? Kendi tariflerin ülke, hatta dünya çapında beğenilip satılıyor. İnsanlar şirketin bir parçası olmak için adeta kapışıyorlar. Çok harika olmaz mıydı?"dedi.

"Hayır."dedi Hyunjin sakin bir şekilde. Yu Ju'nun heyecanla gerilmiş yüzü donuklaştı. Omuzları düşerken
"Neden?"diye sordu.

"Gereksiz çünkü. Öyle bir hedefim de yok ayrıca. Yemek yapmayı seviyorum ama marka yapma gibi bir derdim yok. Zaten restoranı bile Sana noona istedi diye açtım."dedi Hyunjin.

"Neden bir hedefin olmasın ki? Bu senin için de bir fırsat olabilir. Kendini dünyaya açabilirsin! Hatta diğer markaların yaptıkları usulsüzlüklerin ardından başarılı olarak onlara günlerini gösterebilirsin!"dedi Yu Ju heyecanlı heyecanlı.

Hyunjin oldukça ilgisiz bir şekilde "Hayır Yu Ju. İstemiyorum. Sen de bunu aklından çıkarsan iyi olur."dedi. Ardından masayı toparlamaya başladı.

Yu Ju omuzlarını düşürürken ters ters ona baktı. Kendisine göre bu oldukça iyi bir fikirdi. Hyunjin'in bunu hiç düşünmeden reddetmesi canını sıkmıştı. Bu hepsi için harika bir fırsat olabilirdi. Kendi markalarını kurabilir, bir sürü güzel ve sağlıklı atıştırmalıkları piyasa sürebilir özellikle Domestic Banana'ya günlerini gösterebilirlerdi. Eski patronununun o gıcık suratının morardığını görmeyi çok isterdi. Fakat bunu tek başına yapamazdı. Hyunjinse oldukça ilgisizdi.

Bir anda tüm morali yerle bir olurken hazırlanmak için odasına gitti. Moralini bozduğu için Hyunjin'e masayı toplamakta yardım etmeyecekti. Üzerine bebek mavisi rengindeki elbisesini giydi. Saçlarını da tepeden dağınık bir topuz yaptı. Kahküllerini düzelttikten sonra biraz makyaj yaptı ve çantasını aldı. Odadan çıktığı sırada Hyunjin de mutfaktan çıkıyordu. Yu Ju tripli bir şekilde başını diğer yöne çevirirken Hyunjin gözünü devirip başını iki yana salladı.

"Hazırım ben."dedi Yu Ju. Hyunjin başını sallarken portmantodan ceketini aldı ve dış kapıya yöneldi. Yu Ju da peşinden gidip birlikte evden çıktılar.

Restoranı yine birlikte açmışlardı. Yu Ju hemen önlüğünü giyip masaları düzenlemeye ve etrafı silmeye başladı. Hyunjin de mutfağa geçmişti. Çok geçmeden yemeklerin güzel kokuları etrafa yayılmaya başlarken günün ilk müşterileri de gelmeye başlamıştı. Bir süre sonra Sana da gelmiş ve ona yardım etmeye başlamıştı.

Gün bu şekilde geçerken akşam saatlerinde bir grup gelmişti. İş yemeği için gelen grup bir kutlama yapıyor gibiydi. Yu Ju diğer masalardan kafasını kaldırıp dönüp baktığında gördüğü kişilerle bir an donup kaldı. Bunlar Charmer şirketinden yani Domestic Banana'nın rakip şirketinden çalışanlardı. Yu Ju pek çok kez onlarla karşı karşıya gelmişti. Şirkete ilk girdikleri sene aralarında sonu gelmez bir rekabet içindelerdi. İki şirkette neredeyse ayda bir yeni atıştırmalık üretiyor ve karşıdakini alt etmeye çalışıyordu.

Şimdi ise şirketin her ekibinden birkaç kişiyle iş yemeğine gelmişlerdi. Fakat onların şirketi buraya yakın bile değildi. Onların burda ne işi vardı? Yu Ju onlarla karşı karşıya gelmek istemiyordu. Özellikle gıda yönetim ekip şefi Kim Seungminle karşılaşmak istemiyordu. Kendisiyle arasında epey tartışma yaşanmıştı. Daha stajyerlerken neredeyse yumruk yumruğa kavgaya tutuşuyorlardı. İkisi de şirketlerinde önemli bir yere gelip karşıdakine günlerini göstereceklerine dair yemin etmişlerdi. Yu Ju bu iddiayı kaybeden olarak kazananın karşısına çıkabileceğinden emin değildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love |♡| Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin