"Neden hala gelmedi?"diye sordu Hyunjin soğanları soyarken."Kim gelmedi?"diye sordu Sana da.
"Kim olacak noona, o işte."
"Ha, Yu Ju mu?"dedi Sana. "Ona bugün izin verdim. Gelmeyecek. Biraz kafa toplasın dedim. Dün akşam aradığımda sesi kötü geliyordu."
Doğranmış havuçlardan bir tanesini ağzına attı.Hyunjin duraksadı. "Daha yeni işe başladı. Hemen niye izin veriyorsun yapılması gereken bir sürü iş var."
Sana gözlerini devirdi. "Ya çok kötüydü kız. Eski sevgilisinin yeni kız arkadaşı bildiği halde aldatmasına bir şey dememiş. Üstüne üstlük ben seni hiç sevmedim felan gibi şerefsizlikler yapmış. N'apsaydı gelip burada masaları mı silseydi?"
Hyunjin bıçağı dik bir şekilde doğrama tastasına sapladı ve Sana'ya döndü. Sana bir an irlilerek baktı. "Orada yalnız başına ağlayıp kendi kendini yiyip bitirmesi daha mı iyi noona?"dedi Hyunjin.
Sana biraz düşünür gibi yaptı. "Haklısın ama en azından bir gün yalnız kalıp kendisine zaman ayırması gerek. Şuan yanında da kimseyi istemez ve iş yapmaya hali yoktur."
Hyunjin onaylamayarak başını iki yana salladı. "Niye hak etmeyen şerefsizler için kendinizi harap ediyorsunuz?"dedi tekrar soğan soymaya devam ederken.
Sana saçını geri savurdu. "Neden olacak verdiği emeklere ağlıyordur. İki sene oyalamış kızcağızı. Siz erkekler çok acımasızsınız."
Hyunjin tek kaşını kaldırarak ona baktı. "-ler derken?"
"Tamam bazılarınız. Sen hariç."
Sana ona yaklaştı ve şirin davranmaya başladı.
"Ya şey diyeceğim ben," dedi saçını kulağının arkasına sıkıştırarak.
Hyunjin onun bir şey isteyeceğini anladığı için ona bakmadı. "Hm?""Hani Yu Ju'nun şuan kalacak bir yeri ve parası yok ya,"
"Ee?"dedi Hyunjin. Sanırsa ön ödeme yapalım mı diye soracaktı. Noona'sına baktı.
"Senin evinde kalsın mı?"
Hyunjin tükürüğü boğazına kaçarak öksürmeye başladı.
"Hey, boğulma. Sakin. Sanki seninle yatsın dedim."
Hyunjin öksürerek gidip bir bardak su içtiğinde biraz rahatladı fakat küçük öksürükleri devam ediyordu.
"Neden benim evimde kalıyormuş?"
Sana tekrar şirince gülümsedi. "Çünkü senin iki kişi için bile oldukça büyük bir evin var."
"Ne kadar geçerli bir sebep."dedi Hyunjin gözlerini devirerek. "İlla birisiyle kalacaksa seninle kalsın. Hem kız kıza çok iyi takılırsınız. Başıma iş açma benim."dedi.
"Ya benimle kalabilse sana demezdim herhalde. Benim evim de zaten benimle birlikte Momo ve Mina da kalıyor. Onlar korece konuşamıyorlar. Ne yapsın kızcağız üç tane japonun yanında? Sürekli ingilizce konuşunca da rahat edemez. Hem odamız yok, zaten iki kişilikti ama üç kişi kalıyoruz."
"Eee?"dedi Hyunjin bıkkınlıkla.
"Ee'si, diyorum ki seninle kalsın. Hem evin geniş hem kendi evin. Kira derdin falanda yok. Zenginsin sen. Hem evde tek kalmaya da korkuyorsun."
"Korkmuyorum."
"Tamam, sevmiyorsun diyelim. Neredeyse her gece bana mesaj atmak ya da aramak yerine yan odanda birisinin olduğunu bilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love |♡| Hwang Hyunjin
Fanfiction"Bütün bu düzenbazlık üstüne kurulmuş dünyada doğru olanı yapmaya çalışmak aptallıktı belki de. Ama yine de, bir şeylerin güzelleşeceğini ve güzel şeylerin geleceğini biliyordum. Sen gibi..." Başlangıç tarihi - 23.01.22 Tüm hakları Hyunjinin gözünün...