1.2

7 1 0
                                    

Bilinmeyen Numara: Çok çok iğrenç bir şey yaşadım

Bilinmeyen Numara: Kirli ve çok çok kötü hissediyorum

(Anıl Çevrimiçi)

Görüldü.

Yazıyor...

Anıl: Ne oldu?

Anıl: Anlatmak ister misin?

Bilinmeyen Numara: Ağlamak istiyorum ama korkudan ve stresten kendimi o kadar sıkmışım ki ağlayamıyorum.

Bilinmeyen Numara: Anlatmak istiyorum, evet.

Bilinmeyen Numara: Müsait misin?

Anıl: Kötü hisseden insanlar için, her zaman.

Bilinmeyen Numara: Benimle mutlu anlara hazırlanır mısın peki?

Anıl: Ne yaşadın da korktun bu kadar?

Bilinmeyen Numara: Otobüsteydim. Otobüs tıklım tıklımdı.

Bilinmeyen Numara: Ortalarda kalmıştım ve arkamda erkekliği başına vurmuş yirmili yaşlarındaki bir şahıs kalçama dokunmaya başladı.

Anıl: Yapma

Bilinmeyen Numara: İlk önce anlamadım çarptı sandım ama avcunu hissettiğim an anladım ve korkudan kalakaldım.

Bilinmeyen Numara: Aklıma başıma geldigi an çığlık atıp kaçtım ama bana dokunmuştu bile.

Bilinmeyen Numara: Kalçamı sıktı benim.

Anıl: Taciz etti seni.

Bilinmeyen Numara: Taciz etti beni.

Bilinmeyen Numara: İğrenç hissediyorum Anıl

Bilinmeyen Numara: İğrenç

Anıl: İğrenç hissedebilirsin bu çok normal

Anıl: Ama çok temizsin sen, iğrenç bir tarafın asla yok. İğrenç hissetmesi gereken sen değilsin, onlar.

Anıl: Çığlık attıktan sonra ne oldu?

Bilinmeyen Numara: Herkes dönüp bana baktı. Arkamdaki it hemen elini çekti.

Bilinmeyen Numara: Otobüstekilere sana söylediklerimi söylediğimde çoğu kişi inanmadı.

Bilinmeyen Numara: Şerefsiz haysiyetsiz bokumsu varlık hemen reddetti.

Bilinmeyen Numara: Ona en sertinden, hayatımda ilk kez bu kadar ağır attığım bir tokat attım.

Bilinmeyen Numara: Bana inanan birkaç kız ve bir çocuk beni otobüsten indirip su ve bisküvi verdiler.

Bilinmeyen Numara: Zaten sakindim ama çok sakin. Beni bir banka oturtmaya çalıştılar ama oturmadım. Pantolonumdaki o şerefsizin elinin kiri baska bir yerde olsun istemiyordum.

Bilinmeyen Numara: Bok gibi hissediyorum Anıl.

Bilinmeyen Numara: Yurda geldigim gibi yıkandım ama hala kirliyim gibi geliyor

Bilinmeyen Numara: Öyle ki onun yanağına değen elim yıkamaktan kanamaya başladı

Bilinmeyen Numara: Kaynar su olduğu için de yaktı hep.

Bilinmeyen Numara: Acıyor şimdi çok.

Bilinmeyen Numara: Ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum.

Bilinmeyen Numara: Sanki derin bir nefes almışım ama nefesim göğsümde kalmış çıkmıyor gibi hissediyorum.

Bilinmeyen Numara: Bok gibi bir his tamamen.

Anıl: Ne diyeceğimi bilemiyorum.

Anıl: Ne diyeceğimi hiç bilmiyorum.

Anıl: Sen kirli değilsin tamam mı?

Anıl: O şerefsize değen elin onun canını yaktı. Merak etme, sen kirlenmezsin.

Anıl: Sen bu beyazlığınla siyahları kapatırsın güzelim.

Anıl: Ve sadece, Allah belalarını versin.

Bilinmeyen Numara: Amin.

gözlerinde kaybolmak | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin