1.1

11 2 0
                                    

Bilinmeyen Numara: *Bir şarkı paylaşıldı*
Bu Akşamda Aklımdasın
Süre: 2.32
(00.53)

Anıl: *Bir şarkı paylaşıldı*
Lost On You
Süre: 4.31
(00.59)

Bilinmeyen Numara: *Bir şarkı paylaşıldı*
Ah Canım Sevgilim
Süre: 03.45
(00.59)

Anıl: *Bir şarkı paylaşıldı*
Ah Canım Sevgilim
Süre: 03.45
(00.59)

Bilinmeyen Numara: :)

Anıl: :)

Bilinmeyen Numara: Ah canım sevgilim, derin bir okyanustayım

Anıl: Hiç kimse gelmiyor, bırak beni konuşayım

Bilinmeyen Numara: En azından bugün, bugün de sonbahardayım

Anıl: Soracak olursan ben şimdi uzaklardayım...

°•▪︎▫️▪︎•°

Anıl Adıvar

Yastığımı duvara yaslayarak üstüme çıkardığım battaniyeyi örttüm. Apartmanın dördüncü katında oturuyorduk fakat oradan şehrin manzarası tam olarak görünmüyordu. Ben de genellikle çatıya çıkıp şehri izliyordum. Hatta burada yaptığım abur-cubur zulası, su, gazlı içecekler falan da vardı. Ayrıca okuma gözlüğü, peçete gibi eşyalar da vardı. Yağmur yağdığı zamanlar yüzünden onlar için metal bir dolap yaptırıp buraya çakmıştım. Çatı olduğu için iyice sağlamlaştırmıştım.

Ayağa kalkıp dolaptan bir paket patlamış mısır, bir Lays ve bir tane karam alıp, yan tarafından da çikolatalı süt alarak yerime yeniden oturdum. Önümde şehrin manzarası vardı.

Sırtımı arkamdaki yastığa verdim. battaniyeye iyice sarıldıktan sonra gözlerimi tamamen şehre çevirerek şarkıyı başa sarsım ve odaklandım.

Telefonumun titremesi ile elime alarak gelen mesaja baktım. Bilinmeyen'di.

***

Bilinmeyen Numara: Bazen, gozlerimi kapatıp kendimce hayallere dalıyorum.

Bilinmeyen Numara: Hayallerimde arkadaşlarım, ailem, mesleğim ve sen oluyorsun. Ben korkunca sana sığınıyorum. Sıkılınca arkadaşlarıma sataşıyorum. Üzüldüğümde, akıl almak istediğimde aileme danışıyorum. Hiçbir zaman yalnız olmuyorum. Her zaman yanımda birileri oluyor ve bundan asla şikayet etmiyorum.

Bilinmeyen Numara: Ve sonra gözlerimi açıyorum.

Bilinmeyen Numara: Kollarımı kendime sarmış, hayallerimde yaşadığım mutlu anların etkisiyle dudaklarım gülümsese de gözlerim bunların gerçek olmadığını bilir gibi ağlıyor oluyor.

Bilinmeyen Numara: İşte o anlar; yalnızlığımla, mutsuzluğumla, kırgınlıklarımla yeniden yüzleşiyorum.

Bilinmeyen Numara: Bu hayatta, yalnız olmak kadar istemediğim bir şey yok Anıl. Yalnız olmaktan daha fazla korktuğum şeyler bir elin parmağını geçmez. Ve ben, en çok korktuğum şeylerden biriyim.

Bilinmeyen Numara: Hatta öyle bir boktaya geldim ki, Oğuz Atay'ınbda dediği gibi; "İçimin sesi de olmasa ölürdüm yalnızlıktan."

Bilinmeyen Numara: Onunla yaşıyorum ve ben artık onunla yaşamak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Ve bunu sana sormak istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Benim yalnızlığımı geçmişte bırakıp bana gerçek bir arkadaş, bir dost, ömürlük omuz olur musun?

Anıl: Üzgünüm.

Anıl: Sanırım bunun için daha oldukça erken.

Anıl: Seni biraz daha tanıyarak bu soruyu cevaplamayı isterim.

Anıl: Yani, bana biraz daha zaman verebilir misin?

Bilinmeyen Numara: İstediğin kadar zaman senin olsun.

Bilinmeyen Numara: Ben sonsuzluğuma ulaşana kadar beklerim seni.

Bilinmeyen Numara: Olmamasına razıyım, oluyormuş gibi olmasın yeter.*

***

Beynimde, bir instagram sitesinde karşıma çıkan, Ali Lidar'ın bir sözü yankılandı.

"Beklemek, buralarda seni seviyorum demenin jestsiz ve mimiksiz ifade edilmesidir."

°•▪︎☆▪︎•°

*: Franz Kafka'nın bir sözü.

Herkese merhabalar! Önceki bölüm kadar arayı açmadım ama bu bölümün de oldukça kısa olduğunun farkındayım. Yine de, umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Bölüm benim içime sindi. Sadece dolap kısmında smin değilim. Sizinle bölüm ve kitap ile ilgili birkaç soru cevap yapalım. Elimden geldiğince geri dönüş sağlayacağım.

Kitabın gidişatı nasıl? Size bir şeyler katıyor mu ya da etkiliyor mu?

Kitap sıkıcı ilerliyorsa sizce bunun nedeni nedir?

Bölüm nasıldı? Beklentinizi karşıladı mı?

Ve kitapla ilgili önerilere açığım. Fikirlerinizi değerlendirip kitaba bir şeyler katabilirim. Önerileri de buraya alalım.

Allah'a emanet olun! Lütfen oyları da unutmayalım :)

gözlerinde kaybolmak | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin