0.3

53 6 72
                                    

İyi okumalar.

'~°•▪•°~'

Bilinmeyen Numara: Bu bir oyun değil.

Bilinmeyen Numara: Ben seni seviyorum. Hemde çok seviyorum.  Çiçeklerden, kitaplardan, müziklerden daha çok seviyorum.

Bilinmeyen Numara: Ben seni annem kadar seviyorum.

Bilinmeyen Numara: Ben seni çok seviyorum.

Bilinmeyen Numara: Bunu sonsuza kadar söyleyebilirim.

Bilinmeyen Numara: Sen benim hayatta kalmamın birkaç sebebimden birisin.

Anıl: Sen herhangi bir şey mi içtin?

Anıl: Kafan yerinde mi yani.

Anıl: Ben daha senin kız mı erkek mi olduğunu bile bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara: Kızım ben

Bilinmeyen Numara: Eğer bunu merak ediyorsan söyleyebilirim.

Anıl: Bu yeter mi sence?

Anıl: Seni hiç tanımıyorum ki ben.

Bilinmeyen Numara: Tanıtırım kendimi sana.

Bilinmeyen Numara: En sevdiğim renk mavi. En sevdiğim şarkı yok. Her şarkıyı çok severim. Bir en'im de, bir son'um da yok. En sevdiğim kitap da yok. Edebiyat ve roman çok severim. Hatta bazı kitapları sadece kokusu için aldığım da oluyor. Geleneksel kelimelerin anlamını çok severim. Mesela 'başın sağolsun'un anlamını çok severim. Bir çok insan anlamını bilmeden bunu söyler ama 'baş' eski Türkçe'de 'yara' anlamına gelirmiş. 'sağolsun' kelimesi ise 'sağalmak'tan gelirmiş. 'sağalmak' ise 'iyileşmek' anlamına gelirmiş. Yani "başın sağolsun"un anlamı aslında, "yaran iyileşsin" demek oluyormuş.

Bilinmeyen Numara: Kdrama izlemeyi çok severim. Favori dizim ise The King: Eternal Monarch. Mükemmel bir dizi tavsiye ederim. Çünkü Le Min-Ho oynuyor... Gerçi izler misin bilmiyorum ama neyse. Matematik ve Edebiyat derslerine aşığımdır. Gülleri ve dikenlerini de çok severim. Evet, dikenlerini de severim. Hatta yatağımın başında bununla ilgili bir söz dahi var.

Bilinmeyen Numara: Sanma ki gül dikenin himayesinde, dikenin itibarı gül sayesinde.

Bilinmeyen Numara: Mevlana'nın bir sözü.

Bilinmeyen Numara: Öyle işte.

(Görüldü.)

'~°•▪•°~'

Selalalalalalam

Yine hoş geldiniz.

Multi'deki şarkıyı size öneriyorum. İçinde bir hikaye yaşıyor. Benim çok sıkılgan bir yapım vardır, hemen sıkılırım ve haftada bir favori şarkım değişir ama 1 ay boyunca bu şarkıyı dinleyerek uyudum bu yaz. Neyse. Öneriyorum işte size. Mükemmel bir şarkı ve Emre'nin sesi çok güzeldir, diğer şarkılarını da öneririm size.

Çok boş yaptım

Sizi seviyorum, görüşürüz. 

gözlerinde kaybolmak | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin