1.1

1.4K 46 4
                                    

İyi okumalar...
##################

Yeni dönem başladı. Kardeşim Aslı
çoktan hazırlanmış , kahvaltı ediyordu.

Merdivenlerden indiğimde beni süzdü
"Niye öyle baktın kötü mü duruyor?" Diye mırıldandım. Beyaz etek üstüne de açık kahverengi bir kazak giymiştim. Sarı saçlarımı da açık bırakmıştım. Ne kadar kötü olabilirdi ki?

"Kızlar!! Geç kalacaksınız. Hadi çıkın!" Annemin sesini duyunca ona öpücük bırakıp  kapıya yöneldim.

Kapının önündeki siyah amg'yi görünce zevkle sırıttım ve arabaya yöneldim. Arabamı gerçekten çok seviyordum. Umarım bu sene kendimizi tutabiliriz. O kadar çok insanın olması sıkıntı olmuyor fakat bir yerleri kanarsa cidden kendimizi tutmamız zor olabiliyor. Düşüncelerimden kapı sesiyle ayrıldım. Aslı "Let's go sis!!" Diye bağırdı.

Birazcık kendimden ve ailemden bahsedeyim;  Ben Melisa. Annem ve Aslı vampir , babam ise melez. Babamdaki melezlik bana geçti. Güzel bir üniversitede okuyoruz.
   Küçüklüğümden beri hep taşınmak zorunda kalıyoruz çünkü çok dikkat çekiyoruz , her yönden. Dış görünüş olsun , yaş olsun... 

~~~~~~~~~

  Okulun bahçesine girdiğimizde park yeri var mı diye bakındım. Park yeri görünce sırıttım ve boş yere yöneldim.

Arabadan inip Toprak , Poyraz, Gamze ve Yeliz'in yanlarına gittim. Selamlaştıktan sonra sınıfa girdik.

Biraz da okulumdan bahsedeyim. Prestijli bir üniversitede okuyorum ailem sayesinde. Derslerim lisedeyken çok da iyi sayılmazdı. Her zaman ortalama bir öğrenci olmuştum. Öğrencilere gelirsek de neredeyse herkesi tanırdım ve az çok hepsiyle muhabbetim vardır. Keşke tanımasaydım diyebileceğim bir grup insan vardı maalesef ; Merve ve tayfası.

  Sanırım bu sene biraz normalden farklı olacaktı...

Vampir / kurt akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin