3.2

129 2 0
                                    

MEDYADA AUSTİN VE SELLY.

İYİ OKUMALAR💜👑🐱🤓

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sabah kalktığımda Sütlaç'a bir yatak alacağımı kendime söz verdim. Hiç uyuyamamıştım. Sütlaç ezilicekti az kalsın. Yataktan kalkıp dolabımdan kıyafet seçmeye gittim. Dolabın kapağını açınca Sütlaç bu anı bekliyormuş gibi üzerime sıçradı.

"Aaaaaaaa"

"Miyawww" Sütlaç bir Superman gibi üzerime uçunca tabii bende yere düştüm. Kahkaha atmaya başladım desem yalan olur. Hönkürdüm resmen hönkürdüm. Sütlaç üzerime çıkıp kendi etrafında dönmeye başladı. Gülmelerim iç çekmeye dönünce Sütlaç'ı üzerimden kaldırdım ve yatağa koydum.

"Sütlaç"

"Miyav"

"Hangisini giysem?" Sütlaç yanıma gelip şort bir de t-shirt'ü patisiyle gösterdi ve miyavladı. Eğitilmişti galiba.

"Saol"

"Miyav"

Kıyafetlerimi giyince Sütlaç'ı alıp çantamı da aldım. Telefonumu cebime koyunca odadan dışarı çıktım. Sütlaç kafasını benim boynuma gömmüştü. Kıkırdadım. Kafasını kaldırdı. Sonra yine başını boynuma koydu. Yurdun önündeki taksilerden bir tanesine binip

"Buralara yakın pet shop var mı acaba?"

"Var ama fazla yakın değil"

"Tamam sorun değil"

Adam taksiyi çalıştırırken mesaj geldi.

'Prensesimiz pet shop'a gidiyor.' Kaşlarımı çattım. Bu işin sonu güzel bitmeyecekti.

~~~

Pet shop'a geldiğimizde adama parayı ödeyip taksiden indim. Mağazada kısa sarı saçlı bir bayan beni karşıladı.

"Hoşgeldiniz."

"Hoş buldum. Kedi yatağı bakacaktım."

"Tabii efendim. Buyrun." Kadını takip ederken bir yandan da Sütlaç ile uğraşıyordum. Yakamı bırakmıyordu. Yatak reyonuna gelince pembe/siyah renkte , beyaz tüylü bir yatak gördüm. İlgimi çekmişti. Ben yatağa giderken Sütlaç birden önde doğru fırladı ve benden önce yatağa ulaştı. Yatağın içine girdi. Sırtüstü uzanıp , kafasını geriye atarak bana baktı. Ardından da miyavladı. Personel kadın tebessüm edip bana baktı.

"Yatağı çok sevmiş görünüyor. "

"Evet. Biz bu yatağı alalım. Fiyatı ne kadar acaba?"

"120 TL "

"Peki" Kadın gülümseyip

"Ben yedek yatağı alıp geliyorum efendim."

Kadına hafifçe tebessüm ettim. Kadın gözden kaybolunca hemen Sütlaç'ın yanına gidip onu yataktan çıkardım.

"Yatağı alıyoruuuzz!" Dedim sessiz ama neşeli bir sesle. Sütlaç'da miyavladı. Kadın yanımıza yatak ile birlikte gelince gülümsedim.

"Efendim ben sizi kasaya alayım"

"Peki" Parayı verince yatağı alıp pet-shoptan çıktık. Yarım saat oldu hala kapının önünde taksi bekliyoruz. Olaya baksana sen. Az sonra bir araba önümüzde durdu. Kaşlarımı çatıp arabanın içindeki adama baktım.

"Hanımefendi isterseniz sizi evinize bırakabilirim. Yanlış anlamayın lütfen. Bu saatte taksi gelmez. Sabaha kadar beklersiniz. "

"Mm... Peki tamam" Adam bana bakıp güldü. Sonra Sütlaç'a baktı ve

"Sevebilir miyim?"

"Tabii ki" Adam Sütlaç'ı elimden aldı ve sarı tüylerini okşadı. Ben arabaya yerleşince arabayı sürmeye başladı.

Adam

"Nereye gidiyoruz hanımefendi?"

"Siz gidin ben tarif edeceğim" Saçmalamayın. Tabiiki de yurdun aşağı sokağındaki yeri söyledim. 

Yaw he he. Sen sus iç ses. Aa mala bak ya

-----
Adamı yurdun önünde durdurduktan  sonra yurda gittim.

Vampir / kurt akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin