2.2

369 20 1
                                    



Kızlar bana göz ucuyla bakıp duruyorlardı. Bende onlara 'ne var ?' Der gibi baktım. Çantamı da alıp hemen oradan uzaklaştım.Eve gitmek istiyordum. Bu yüzden müdürün odasına doğru ilerledim. Kapıyı tıklayıp içeriye doğru kafamı uzattımamla austine i görmem bir oldu. Yüzümün kizardigini hissettim. Austine mukemmel guluslerinden birini yapınca daha da kizardim. Hemen içeri girdim ve kapıyı yüzümü onlara dönerek kapadım. Vampir hiziyla austine in karşısındaki siyah deri koltuğa oturdum. Ve üstüme baktim.

T-shirt ümde 'COOL' yazıyordu. "Hiç de uyusmuyoruz hih" diye mirildandim.
Austine de bana 'salakmisin ?'bakışı yolladı bende hemen "yok şey ben kendi kendime k-konusuyordumda o yüzden şey -şey. Ah neyse." Son iki kelimeyi sessizce söylemiştim. Neden bilmiyorum ama bu kadar ezilmek yeterdi.
$$$$$$

Mudurden izin aldıktan sonra markete girmeye karar verdim. Karnım acimisti. Migrosa gittim. Elimde birkaç bir şey vardı. Ekmek,sarelle vb. şeyler vardı. Et bölümüne giderken melly yi gördum. İçimden bir küfür savurdum. Ve kapsonumu kapattım. Ama çoktan melly beni görmüştü.
"Aaa selly senmisin? Seni o kadar çok ozledimki.. dedi ve beni pembe ruhlu dudaklariyla öptü. Bende hemen peçete çıkartıp yüzümü sildikten sonra melly ye "igrencsin "diyip peceteyi melly 'nin yüzüne attım. Ve hemen kaçmaya başladım. Melly de "heeeey" diyip hemen peşinden gelmeye başladı. Bende hemen kasaya yöneldim.
Adama "cabuk olurmusunuz ?"
Melly "selly ah selly bekle tatlım !"bu sefer adama dönüp "çabuk olur musunuz? lütfen!!!!" Adam hemen esyalari posetlere koyup bana verdi. Bende hemen kaçmaya başladım. Tam o sırada melly 'nin converse
dolgu topuklu olan ayakkabısı burkuldu ve melly düştü ve yüksek sesle homurdanmaya başladı bende gülüp hizlica ordan uzaklaştım. Tam önüme bakacaktimki andy karşımda belirdi.

Vampir / kurt akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin