MEDYADA 'CENK'. EVET EVET ÇOK YAKIŞIKLI BİLİYORUM 😂✋🏻. İLERİDE CENK'İN KİM OLDUĞUNU ANLARSINIZ.....
İYİ OKUMALAR....❤️💙💟👼🏼💁🏼🤗🤓
##########################
Gözlerimi açtığımda kapkaranlık , rutubet kokan bir yerdeydim. En son neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. Kaçırılmıştım. Harika(!).5-10 dakika sonra kapı açıldı ve ardından da ışık. Işık gözümü alıyordu.
Karşımda tahminen 1.79 boylarına , kumral , kahverengi gözlü , yakışıklı bir çocuk duruyordu.
Ona moron gibi bakınca güldü ve
" Biliyorum güzelim çok yakışıklıyım ama bu kadarı fazla". Gözlerimi devirmekle yetindim.
"Neden burdayım?" Dedim.Çocuk , güleryüzlü halinden bir anda boş bir suratla bana bakınca geriledim. Ellerini duvara yasladı ve üzerime doğru eğildi.
"Kolyeyi bana ver" Dedi ciddi bir sesle.
"N-ne kolyesi?"
"Sen biliyorsun"
"H-hayır!"
"Aptalsın, Selly"Şimdi gerçekten aptal bir kız olup 'adımı nereden biliyorsun' demeyeceğim.
"Aptal sensin, mal"
"Orospu"
"Pezevenk"
"Göt lalesi"
"Anoresik domuz"Kapının açılmasıyla ikimizde sustuk. Adam;
"Cenk. Çabuk buraya gel"
"Kızla işim bitmedi abi"
"Ben bitiririm kızın işini cenk. Merak etme." Dedi sırıtarak.
Cenk
"Defol" diyince Ada'mın yüzü düştü ve kapıyı çarparak gitti.Cenk bana daha da eğildi ve kendini bana bastırdı.
"Söyleyecek misin yoksa başka yollara mı başvurayım?""C-Cenk bak ben gerçekten kolyenin nerde olduğunu, ne kolyesi olduğunu , hiçbir şeyi bilmiyorum.
Cenk kendini bana daha da bastırdı.
"Sen bilirsin"
Kemerini açmaya başlayınca çığlık attım. Arka cbindeki çakıyı görünce çığlık atmayı bıraktım.Amaçım onu kandırmaktı. Evet!
Elimi pantolonunu çıkarmadan hemen kalçasına koydum ve bunu yaptığımdan kendimden nefret ettim. Cenk beni kucağıyla duvar arasına alıp öpüyordu. Cenk'in dudakları benim dudaklarımı sömürürken bende kalçasında olan elimi gevşettim ve çakıyı aldım. Cenk bana anlamaz bir şekilde bakarken hiçbir şey olmamış gibi devam ettim. Fırsat bulduğum Zaman da Cenk'in baldırına bıçağı batırdım.
Cenk en başta ne oluğunu anlamasa da sonradan anladı ve birkaç küfür mırıldandı.
Hemen Cenk'i itip kapıdan çıktım.
Adamlar bir odada toplanmışlardı. Bizi önemsemiyorlardı. Herhalde Cenk'in işinin uzun süreceğini zannediyorlardı. Hah!
Sessizce bahçe kapısını açtım ve dışarı koştum. Burası da neresiydi böyle?Yokuştan aşağı indim. Belki o zaman merkeze gelirim.
Karşımda taksiyi görünce gülümsedim. Taksiye binince yurdun adresini verdim.
########
Eve gelince Sütlaç'ı unuttuğumu fark ettim. Tan kapıdan çıkacakken bir 'miyav' sesi geldi. Sütlaç tam ayağımın dibinde durmuş bana bakıyordu. Ama Sütlaç Nasıl buraya gelmişti? Bunları boşverip yatağıma yattım. Sütlaç'da kendi yatağına yatınca kendimi uykunun kollarına bıraktım.
~~~~~~~~~~Gözlerimi açınca direk beni uyandıran alarma sinirle baktım. Alarmın kapama düğmesine bastım ama kapanmadı. Bende alarmı alıp sinirle karşı duvara attım. Üstünü giyinip , Sütlaç'ı da alıp odadan çıktım. Aklıma Mira geldi ve odasının önüne gittim. 1-2 dakika boyunca kapısını tıklatmama rağmen kapıyı açmıyordu. Bende sinirlenip kapıyı açtım. Açmaz olaydım. Austin ve Mira öpüşüyordu!!
Birkaç saniye boyunca onlara baktım. Beni fark edince durmuşlardı. Austin'le gözlerimiz buluştuğu zaman koşarak ordan uzaklaştım.
Neden ağlıyordum bilmiyorum ama kalbim ezilmiş gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir / kurt akademisi
FantasyMelisa başka bir okula gider. Acaba orada neler olacak? Kimi seçecek? (Kitap düzenlendiği için bölümler fazla birbirine uymayabilir. Yakında bu sıkıntı giderilecektir.) [DİKKAT:ÇOĞALTILMASI YASAKTIR!]