"Hayır seni süzmüyorum. Bu çok da belli zaten."
Tek kaşını kaldırarak bana baktı. 2 saniye sonra bakışlarını tahataya çevirdi.
Bende bakışlarımı çevirdim. Kendini beğenmiş pisliğin teki gibi duruyordu.... Eninde sonunda zil çaldığında bana bir bakış attı ve çıktı. Zaten arkadaşları da gelmişti. Austin gidince nerdeysr bütğn kızlar başıma toplanmıştı.
Hepsi aynı anda gürültülü bir şekilde benimle konuşuyordu. Eninde sonunda dayanamayıp"Neden öyle bakıyorsunuz bana. Bağırmayın sizi duyabiliyorum. Sağır değilim."dedim. Ama bir kız sonradan geldi ve bana kibirli bir şekilde elini uzattı.
"Selam. Ben Sinem."
"Bende Selly"
"Neyse kızlar açılın sizin gibi ezikler bizim yanımızda duramaz" dedi. Sonrada bana döndü ve " değil mi?"
Dedi. Ne diyeceğimi bilmediğim için kafamı sallayarak "evet "dedim.
"Evet duydunuz kızlar dağılın kızlar mı demeliydim ezikler mi ?" Dedi dalga geçer bir sesle sonra da ciddi pozisyonuna dönüp bana bakmaya decam etti. "Kızlar!" Bir anda korktum ama belli etmedim. O kadar arkadaş canlısı bir kız değildim çünkü. Hemen onun bağırmadondan dolayı iki kız yanımıza geldi."merhaba ben ece" dedi bir tanesi. Öbürü de " selam ben didem. Sanırım aramıza katılıyorsun. " Ona anlamayarak baktım. " Popüler çetesine " tam o sırada cevap verecektim ki arkamı dönmemle siyah gözleri görmem bir oldu.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ARTIK UZUN BÖLÜMLER YAZMAYA ÇALIŞIYORUM. BU BÖLÜMÜ DAHA DA UZATACAKTIM AMA HEMEN PAYLAŞMAK İSTEDİM. ÇÜNKÜ SİZİ BİRAZ FAZLA BEKLETTİM. HALA YOĞUN SINAV HAFTAM DEVAM EDİYOR. AMA BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMÜ BEKLEYİN. BİRAZ DAHA UZUN OLACAK VE HEMEN GELMESİNE ÖZEN GÖSTERECEĞİM SEVGİLİ VAMPİRLERİM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir / kurt akademisi
FantastikMelisa başka bir okula gider. Acaba orada neler olacak? Kimi seçecek? (Kitap düzenlendiği için bölümler fazla birbirine uymayabilir. Yakında bu sıkıntı giderilecektir.) [DİKKAT:ÇOĞALTILMASI YASAKTIR!]