1.9

458 20 1
                                    

Sırıttı ve yola bakmaya devam etti. Arabayı çalıştırdı. Soluna bakıp gaza bastı. Bir anda öyle bir gaza bastı ki korktum. Ama ona söylemedim. Hemen ilk günden benle dalga geçip korktuğumu düşünmesini istemiyorum. Aslında koşarak da gidebilirdik. Zaten en başından beri anlamıştım Austine'in vampir olduğunu.Çok belli ediyordu soğukkanlılığından. Evin önünde durunca
"Burası mı evin" dedim. Evi çok güzeldi. " evet. Burası. Beğenmedinmi?"diyince şok oldum sonra da hemen "hayır. Meraktan sordum hani arabadan iniyimmi diye o yüzden şey yaptım. " " ne yaptın " dedi alayla gülümserken. Off hayır ya bu çocuğa aşık olamam. Olmadım zaten hıh! "Arabadan inmeyi düşünüyormusun ?"diye sordu. Bende " evet inmeyi düşünüyorum. " dedim ve arabadan indik. Eve girince boş bir oda gösterdi. Orada uyuyacakmışım.
--------
Gece olunca " ben uyumaya gidiyorum" dedim o da " tamam. Bende az sonra uyurum."dedi.
Hemen yukarı çıktım ve odaya doğru gittim. Yatağa yattım. Uyurken  ışık açılma kapanma sesini duydum. "Uyumadığını biliyorum seni inatçı.  Bu saatte uyunmaz. Saat daha 10:30 ." " uyumayı planlıyordum. " " hayır. Uyuyamazsın. Şimdi içeriye geliyorsun. Film izleyeceğiz "  diyip hemen bileğimden tuttu ve beni çekiştirdi. Aslında güçlü bir kızım ama onun yanında gücüm bir karınca gibi kalıyor....
$$$$$$$$$$$$$$$
MERHABA SEVGİLİ VAMPİRLER. NASILSINIZ. UZUN SÜRE YAZAMADIM BİLİYORUM. ÜZGÜNÜM. UMARIM BENİ AF EDERDİNİZ. MEDYADA  AUSTİNE'İN EVİ VAR.
ÖPÜLDÜNÜZ. :)

Vampir / kurt akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin