İYİ OKUMALAR 💁🏼.
#####
Ertesi gün kalktığımda başım çok ağrıyordu. Yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Sütlaç hala uyuyordu. Bende onu uyandırmayıp üstümü giydim. Yiyecek bir şeyler almam lazımdı. Üstümü giyindim ve odadan çıktım.
Başım hala kazan gibiydi. Herhalde ağlamaktandır. Neden ağladığımı bilmiyorum ama bu olay bana çok koymuştu. Bunları boş verip alışverişimi yaptım. Kasaya geldiğimde Sütlaç'ın mamasını unuttuğumu fark ettim. Arkamı döndüğüm anda karşımda birisini gördüm. Beni neden rahat bırakmak istemiyordu bu çocuk böyle?!
Austin'e bıkkın bir bakış atıp yanından geçtim. Sonra Türkiye neden gelişmiyor.
Hiçbir tepki vermedi. Kedi reyonundan alacağımı aldım ve kasaya ilerledim.
Hayret! Austin peşimden gelmemişti. Kasiyere parayı verince marketten çıktım. Bugün yüzmek istiyordum. Okulu -yine- eksem ne olur ki? Hiçbir şey. Evet bugün havuza gideceğim .
Odaya gelince hemen bikini giyip aşağıya indim. Çoğu kişi okulda olduğu için havuzda tek tük insan vardı.
Tekrardan eve döndüm. Sütlaç'ı bırakıp yine havuza indim. Aşağıya indiğimde hiçkimse ortalıkta yoktu. Cafeye baktım. Orda da yoktular. Hatta çalışanlar nereye gitti? Boşverip cafeden çıkacakken bir anda herkesin "SÜPRİZ!" diye bağırışları kafeyi doldurdu. Şoka girmiştim galiba. Ağzım açık boş boş arkadaşlarıma bakıyordum. Bir anda gülmeye başladım. Arkadaşlarıma sarılıp teşekkür ederken arkadan Mira ve Austin gelmişti. Cafenin girişinde omuzlarını Cafeye yaslamış bir şekilde bana bakıyorlardı.
Kaşlarımı çatarak onlara baktım. Ne işleri vardı bu yüzsüzlerin burada?! Onları takmayarak arkamı döndüm.
|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|*|
Gülerek havuza doğru ilerledim. Galiba sarhoş olmuştum. Eyvah. Birkaç arkadaşla havuzun kenarına oturup ayaklarımızı havuza soktuk.
Bir anda ayaklarımdan çekilmemle neye uğradığımı şaşırdım.
-----------
BÖLÜM SONU.
BU ARADA ARKADAŞLAR ATATÜRK HAVALİMANI OLAYI İÇİN ÇOK KIZGINIM NEYSE FAZLA KONUYA GİTMEYELİM.
🇹🇷✈️ 🇹🇷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir / kurt akademisi
FantasyMelisa başka bir okula gider. Acaba orada neler olacak? Kimi seçecek? (Kitap düzenlendiği için bölümler fazla birbirine uymayabilir. Yakında bu sıkıntı giderilecektir.) [DİKKAT:ÇOĞALTILMASI YASAKTIR!]