2.7

185 5 0
                                    



İyi okumalar....

************************

Sabah kalktığımda başım çok ağrıyordu. Melly hala uyuyordu. Sessizce kalıp kendime bir kahve yaptım. Sandalyeye oturup kahvemi içmeye başladım. Melly bir şeyler söylenmeye başladı. Galiba kabus görüyordu. Kahvemi masaya koyup ona yavaşça yaklaştım.

Lütfen! Yalvarıyorum bana dokunma! Ben sana bir şey yapmadım!!!!

Allah Allah. Melly neden böyle diyordu? Acaba bişey mi oldu? Ayy korkmaya başladım ben şimdi!! Melly'i dürttüm. Uyanmayınca bir daha dürttüm. Korkmuş bir şekilde yataktan kalktı. Ona anlamaz bakışlar atıyordum. Alnı ter içinde kalmıştı.

" ne oldu Melly?" Dedim
"Hiç. Hiçbirşey"
"Bir açıklama bekliyorum?......" Bir süre cevap vermeyince
"Melly!!!"
" ya uf bişey olmadı sadece bir kabustu!!! Sadece KABUS tamam mı ?!?!?!" Kabus kelimesini üstüne basa basa söylemişti.
" iyi tamam seni düşünmem zaten hataydı. Neyse sen eve git. Annemlerle merak etmesin şimdi. Sonra bana kızıyorlar..."
"......"
" Hadi git eve daha neyi bekliyorsun!!?!!!?!?!?!?!

Gözleri dolmuştu. Yerden çantasını alıp hızlıca odadan çıktı. O sinirle yataktaki örtüleri yere fırlattım. Çığlık atıp yere çömeldim. Ağlamaya başladım. Yerde Cenk'in pozisyonunu almış bir şekilde ağlıyordum. Neden ağlıyordum bilmiyordum ama ağlıyordum işte. Kapım tıklanınca hiçbir tepki vermedim dışarıdan insan sesleri geliyordu. Birisi kapıyı yumruklamaya başladı. Yine tepki vermedim. Kendimi yalnız  , küçük bir çocuğa benzetiyordum.

Birisi kapıya omuz atmaya başladı. Burnumu kaba bir şekilde çektim. Kapıya bir kere daha omuz atılınca kapı kırılıp yere düştü.  Austin korkmuş bir şekilde içeriye bakıyordu yanında da sevgilisi. Arkadan bir kız daha girdi içeri. Gözlerinden korktuğu belli oluyordu. Austin hızlıca yanıma geldi ve beni sertçe kolumdan tutup kaldırdı. İnledim canım acımıştı. Bir kızla nasıl davranacağını bilmiyordu. Hem de hiç.

Austin
" ne bok yediğini sanıyorsun?!?!?" Diye yüzüme kükredi. Kafamı hafifçe yana çevirdim. O beni nasıl insanların yanında rezil ediyorsa ben de onu rezil edecektim. Austin'in sevgilisine doğru dönüp yüksek bir sesle konuştum

"Austin seni aldatıyor!!"

Vampir / kurt akademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin