MEDYADA SELLY'NİN ELBİSESİ
İYİ OKUMALAR🦄👅🙂
########
Yurt odama gelince camları kapadım. Yaz olmasına rağmen hava soğuktu.
Sütlaç'ın yatağını kendi yatağımın yanına koyunca , üstümü değiştirmek için gardrobuma yöneldim.
Bence gri eşofman takımımla gayet de güzel duruyordum. Aman sanki düğüne gideceğim. Sütlaç'ı da alıp Mira'nın odasına yöneldim.
Kapıyı açınca soğuk hava dalgası saçlarımı geriye attı. Koridorun da camları açıktı. Söylene söylene camları kapattım ve Mira'nın odasına doğru gittim. Tam kapıyı çalacağım sırada kapı açıldı.
Austin boş bir yüz ifadesiyle yanımdan geçti. Odaya bakınca Mira yerde oturmuş bir şekilde kapıya bakıyordu.
Kaşlarımı çattım.
"Ne oldu burda"
"Hiç. Hiç birşey olmadı"
Mira'yı umursamayıp ışığı açtım ve yanına gittim.
"Ne olduğunu anlatacak mısın yoksa ben mi Austin'e sorayım?" Dedim tek kaşımı kaldırarak.
Yine hiçbir ifade vermeyince sinirlenip odadan çıktım. Bunlar ne iş çeviriyordu yahu?
Austin'in odasına gelince kapıyı çalma gereksimi duymadan kapıyı açtım. Austin balkonda telefonla konuşuyordu.
"Hayır öyle bir şey olmayacak....her zaman benim dediğim olur senin değil" Dedi tükürür bir şekilde.
Kaşlarımı çattım ve boğazımı temizledim. Austin hızla arkasına döndü ve
"Kapatmam lazım" diyip karşıdaki kişiden cevap beklemeden kapattı.
"Ne var" Dedi boş bir sesle.
"Mira'ya ne oldu?" Dedim bende boş bir sesle.
"Bu seni ilgilendirmez" Dedi kaşlarını çatarak.
Üzerime doğru yürümeye başladı. Omuzumu dikleştirdim ve
"Cevap bekliyorum." Dedim.
"Beklemesen iyi edersin çünkü o cevap hiçbir zaman gelmeyecek"
"Öyle mi diyorsun?"
"Duydun" Dedi.
Tek Kaş'ımı kaldırdım ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
Arkamdan
"Hiçbir zaman öğrenemezsin!" Diye bağırdı.
Yavaş bir şekilde ona döndüm ve hızlıca yürüyüp yüzüne bir yumruk çaktım. Ve hiçbir şey olmamış gibi yürümeye devam ettim._______
EVET BİR BÖLÜM SONU DAHA. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir / kurt akademisi
FantasyMelisa başka bir okula gider. Acaba orada neler olacak? Kimi seçecek? (Kitap düzenlendiği için bölümler fazla birbirine uymayabilir. Yakında bu sıkıntı giderilecektir.) [DİKKAT:ÇOĞALTILMASI YASAKTIR!]