V minulej časti:
,,Ahoj." za mnou sa ozval hlas.
Neotáčaj sa ty hlupaňa!! Môze byť jeden z mafiánov, ktorý ťa chcú zábiť!!! To je pravda posledné mesiace sa ma snaží zabiť každý mafián na ktorého natrafim. Samozrejme okrem tých čo sú so mnou v organizácií la famiglia.
Risknem to! Začala som sa pomaly otáčať. Stal tam ten chalan ktorý na mňa zizal.
,,Som Kile, a ty??." popravde musím povedať že nemám rada schôdzky, zoznámenia ani nič podobné.
Ignorovala som ho a s ľahkosťou som popri ňom prešla. Sadla som si na miesto a odpila som si z fľaše. Ešte že som si ju zobrala lebo vracať sa tam by som nechcela.
Fľašu som si dala do kabelky a ani neviem ako ale zaspala som.
____________________________________________________________
Prebudila som sa na sťuchanie do lakťa. Otvorila som oči a uvidela som Carmina.
,,Ako si sa vyspala??" povedal svojim typickým starostlivým hlasom.
Prikývla som a zadívala som sa von z okná lietadla. Pristávali sme.
Vyšli sme z lietadla do obrovskej haly. No myslela som si že tam bude viac ľudí, no nebolo.
Prečesala som si prstami moje ryšavé vlasy. Ako som tak blúdila pohľadom uvidela som Sala a jeho gorili. V rukách mali našu batožinu.
To bude ešte zábavy!! :-D
,, Aký bol let??"opýtal sa nás Sal.
,, Dobrý, a tvoj.??!!" odpovedala som skôr ako Carmine.
,,Tiež. Tak poďte, auta už čakajú."
Sal s Carminom išli vpredu a za mňa a predo mňa sa postavili dve gorili.
No super, muselo to vyzerať úžasné..!!! O:) pomyslela som si.
Ako som už pochopila, tie gorili má majú chrániť.
Pred letiskom na nás vážne čakali autá.
Nasadli sme a O niekoľko minút sme boli na mieste.
Vystúpili sme a mne sa naskytol pohľad na obrovskú 4-poschodovú vilu.
O môj Bože.
Vyzerá úžasne a je veľká. Veľmi veľká. Z vonku je biela a balkóny sú urobené z čierneho dreva.
Sal otvoril veľkú čiernu bránku a kráčal po nádhernom chodníku vedúcemu k dverám vily.
,, Toto je náš nový dom. Poďte potrebujem vám všetko ukázať.!!" povedal Sal a otvoril krásne čierne dvere.
Nasledovala som Carmina po veľkom chodníku. Prekročila som prah domu.. Dlážka bola z mramoru, vyšli sme do predsiene a tam bola veľká stavaná skriňa.
Wauuuuuu.. To je ohromné.
Kráčali sme ďalej a na pravo bola obývačka s veľkou plazmou. Ďalej tam bola kuchyňa s vysokým stropom a jedáleň.
,,Wau, toto je úžasné. Ani sa nepýtam koľko to stálo." povedala som s úžasom V hlase.
,,Presne tak, ani sa nepýtaj." povedal Carmine a žmurkol na mňa.
,,Dobre tak máme tu veľa izieb. 4 patro patrí vám, " povedal Sal a ukázal na mňa s bratom. ,,3 patro bude moje a budú sa tam konať aj schôdze našej organizácie, ale to preberieme neskôr. 2 a 1 patro bude pre našich nováčikov. A toto prízemné patrí výlučne nám ale aj im.
Ďalej tu je arena na bodovanie a výcviky. Tu je mučiareň," povedal a ukázal na dvere vedľa dverí do arény.,, Dobre a to je asi všetko. Keby som na niečo zabudol a nepovedal vám to tak sa spýtajte." povedal svoj prológ.
,, Dobre dajme si preteky," povedal Carmine.,, kto bude prvý na 4 poschodí. Platí??!"
Ja som len prikývla a rozbehla som sa. On vždy blafuje, tak teraz budem ja.
Cítila som že je tesne za mnou. Bol vyšší O hlavu ale ja som bola rýchlejšia.
Ako prvá som dobehla na poschodie a aj našla svoje dvere.
,, Škoda že sme sa nestavili.!" povedala som s úškrnom na ústach.
,, No tak počkaj, ja si ta ešte podám." povedal udychčaným hlasom.
,, No akurát tak v sne.,,,!!"
povedala som a otvorila som dvere do mojej izby.
O môj Bože..!! Je obrovská a úžasná. Steny sú biele, stolík,poličky, nočné stolíky aj všetok nábytok (okrem postele) bol orieškové farbe. A posteľ bola červená a obrovská. Všetko tu bolo úžasné.
Na strope som mala malé žiarovky. A na stene boli fotky, poukladáne v tvare srdca. Posteľ bola napravo a rovno bol balkón, oproti posteli som mala knižnicu.
Na stene kde boli dvere na prvej strane bol stolík.
,, Páči??!" prudko som sa otočila a stal tam Carmine s úsmevom.
,, Jasne, a tebe??!!" vkročila som ďalej do izby a našla som kúpeľňu.
,, Je to tu úžasné. Ešte počkaj na školu. Fotky som už videl a je to dobrá škola. A ešte lepšie nemajú tam ryšavku so sivymi očami.!!" povedal to pokojne ako vždy.
Vedľa postele boli ďalšie dvere otvorila som ich. Boli tam dva regály pri stenách. Napravo bolo oblečenie a naľavo topánky.
Je to úžasné ale na mňa moc.
Nikdy som nič také nevidela.
_sknatal--
YOU ARE READING
...Mafia amore..
RomanceNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!