Carezza

208 14 0
                                    

Alessandra:

Niekto zazvonil. Prejdem do obývačky, zoberiem si pištoľ a dam si ju dozadu, za lem mojich šortiek.

Podídem k dverám a pomaly stlačím kľučku. Za dverám stojí Jer.

,,Ahoj!" usmeje sa vklzne do môjho objatia. Ja na neho vyskočim a nohami ho obimem.

,,Vidím že som ti chýbal." usmeje sa od ucha k uchu a začne sa smiať. Ja sa pridám.

,,A ani nevieš ako!" dám mu pusu na líce a zoskočim.
Obime má a z oči mi uniknú pár sĺz.

,,Prepáč!" povie a zotrie mi slzy.
,,Haloo... Ja som stále tu!" povie urazene Kile. Ja sa len otočim a rozbehnem sa hore.
Na druhom schode má niekto objal a pritisol si ma jeho telo.
Zodvihol má zo zeme a usmial sa.

,,Ale mačiatko moje, prestaň utekať."Až vtedy som si uvedomila že to je Kile. Začnem kopať nohami a udierat ho.

,,No taak, prestaň." začne sa hlasito smiať a ja sa začnem tiež. Viem že to je márne a tak sa prestanem vzpierat.

,,No vidíš! Mačička!" povie neuveriteľné sexy hlasom a kusne má do ušného lalôčku. V tom mi nebehnu zimomriavky po celom tele. A motýliki v bruchu.

Čože? To nie! Jeho stisnutie povolilo, no nie natoľko aby som mohla utiecť. Otočil si ma k sebe čelom. Začal sa naklanať, no ja som ho kopla medzi nohy.

,,Ja nie som mačička. Ty kocúrik." mrknem na ležiecého Kile ktorý si drží rozkrok.

,,Pekne princezná. Polepšila si sa!" uchechtol sa.
,,Ďakujem. Čo tu robíš?" spolu sme vošli do obývačky a rozvalili sme sa na gauč.

,,Tvoje národky.!" pobozkal má do vlasov. Pri mne sa zrazu objavil Kile.

,,Hej, a kedy ich máš.??" usmeje sa Kile.
,,To ti je nanič. A ani tí to nepoviem."
,,Má ich 11. Septembra." pozriem sa na Jeremyho a vraždim ho pohľadom.

,,Ooo to bude zachvilu. Čo máme na pláne??" povedal a ja som sa naňho zachmurila.

,,Čo mám ja na pláne. Si chcel povedať" usmiala som sa a zapla som telku.

,,Vyberiem film." natešene vykríkne Jer. Na to je už na nohách. Ja len prekrutim očami.

,,Jer ideme do mojej izby. Zavoláme aj Carmina." zakričala som naňho.

,,Ber aj Kilea a Kile ty si priced nejakú babu. Moja by mala prísť O niekoľko minút." povedal a už kráčal po schodoch. Postavila som sa na odchod.

,,Tak ja zoberiem segru a potom prídeme."
,,Hou, hou, hou. Ja som ti to nedovolila, ani nedovolím. Opovaž sa prísť!!"
,,Dobre, opovažim sa. Čakaj má." dokonalo sa usmial a pobozkal má na líce. Ja som otvorila ústa do 'o' a stála som tam ako obarena.

,,Netvár sa tak, mačička." úškrnie sa a odíde. Motýliki sa pohybujú ako zbesile.
Vyšla som hore, do svojej izby a ľahla som si na posteľ. Usmiala som sa pre seba.

Niekto zaklopal na dvere a ja som otvorila.
,,Tak môžeme vojsť sestrička."
Jer sa držal za ruku s nejakou babou. Usmiala som sa a odstúpila som odo dverí.

Dnu taktiež prišiel Carmine.
,,Bracho, segra, toto je Emily. Emily toto je môj pokrvny bracho Carmine, a toto je moja nepokrvna segra Alessandra."

Je to nízka blondínka, zelené oči a plné peri. Úplne sa k Jerovy hodí.
Podala si so mnou ruku. Po celý čas sa usmievala.

,,Tak kde je Kile?" opýta sa Jer a v tom sme počuli zaklopanie.

...Mafia amore..Where stories live. Discover now