Venujem: --lewie--
Alessandra:
On je tak sexy!!! Ako to premýšľas Alessandra!! Ja takto nerozmýšľam.!!
Potom čo odišiel som si zamkla izbu a začala som čítať knihu. Taktiež nemôže chýbať hudba. Pustila som si album X od Ed -a Sheeran -a. Je to môj najobľúbenejší spevák.
____________________________________________________________
Knihu som dočítala a bol už večer. Niekto zaklopal na moje dvere.
,,Vstúpte!!" mierne som zakričala.
,,To som ja, možem s tebou hodiť reč??" povedal s milým hlasom bracho.,,Jasne pod, sadni si."
,,Alessandra chcem ti povedať, že, budeš chodiť do školy ako aj v Taliansku. Ale, na dohľad tá bude mať Kile.",,Áno, áno. Tieto steny neznášam!" vrhla som sa na neho, zvalila som ho na posteľ a tuho som ho objala.
,,Idem už spať, aj ty by si mala. Dobrú noc sestrička!!" dal mi pusu na líce a odišiel.Prezliekla som sa do pyžamá a ľahla som si na posteľ. Zatvorila som oči, no v tom sa mi znovu otvorili. Prevaľovala som sa z boku na no bok, no zaspať som nemohla.
Sen:
Sedela som na hojdačke v záhrade, v Taliansku. Hojdal má Jeremy. Boli sme šťastní, usmievali sme sa a hrali sa.
,,Vieš čo??! Naučím tá nejaké kokteily a triky. Čo ty na to?"
Radostne som vykríkla a Jeremy to bral ako ,,áno".Zastavil hojdačku a ja som zoskočila.
Pribehli sme k baru a on mi začal vysvetľovať ako sa to robí.Hádzal si so šejkerom, robil triky a miešal nápoje. Práve robil mocjitto. Urobil ho úžasne.
Pozorovala som ho s úžasom.,,Tak a teraz to skús ty, dobre?!!"
Zobrala som si šejker a začala som. Urobila som to isté čo on, len neprofesionálne. Pridala som tam aj niečo navyše, no myslela som si že to bude chutiť lepšie.
,,Ochutnaj to!!" pomaly som posunula pohár po barovom pulte. Zdvihol ho a ochutnal ho.
,,Mňam.. Ty si tam pridala niečo nové, že áno??!" usmial sa od ucha k uchu..
,,Áno, ale už si nepamätám čo!!" nasadila som nevinný úsmev.
Začali sme sa smiať a ani nevieme na čom!! Sme to ale prípad.!
( Sen v sne, ďalší sen)
Utekám pomedzi stromy a smejem sa. Za mnou beží Kile a tiež sa smeje. Naháňa má a ja mu úspešne utekám. No nakoniec ma chytí za zápästie.
Pritiahne si ma k sebe a ja sa nebránim. Jeho mocné ruky sa ovinu okolo môjho pásu a ja mu dám ruky na krk.,,Milujem ťa, miloval som ťa od prvej chvíle čo som ťa uvidel. Si môj celý život a ja ťa nechcem opustiť. NIKDY!!"
Chcela som niečo povedať no v tom mi položil prst na ústa. Začal sa skladať a ja som bola šťastná.
Kile:Začal som sa sklanať k Alessandre, no v tom okamihu som na sebe pocítil niečo mokré.
Otvoril som oči a uvidel som jej krásny úsmev a ako drží prázdne vedro v ruke.
,,Dobre ráno!!" ešte väčší úsmev sa jej objavil na tvary.
,,Dobre, ako si sa vyspala!" nedal som sa a založil som si ruky za hlavu.
Usmial som sa a za okamih som už stal na nohách. Približoval som sa a ona automaticky začala cuvat.
,,Prestaň!! Si mokrý!" vykríkla na mňa a pustila vedro. Dala si ruky pred seba aby aspoň medzi nami bola väčšia medzera.
Približoval som sa ešte rýchlejšie. Narazil som na jej dlane ktoré sa chveli. Bolo to kvôli mne, alebo nie?!
Nechcela tie ruky stiahnuť, tak som jej ruky zobral do tých svojich a preplietol som si s ňou prsty. Ona stisk najprv neopetovala, no napokon mi dlane stisla.
Usmial som sa ako som len mohol a ona tiež. Pustil som jej ruky a objal ju okolo pása.
,,Ty hajzel!! Musel si to spraviť??!" snažila sa z môjho objatia vymaniť no ja som jej to nedovolil. Nechcel som ju pustiť, už nikdy.
Priblížil som sa k jej krku a zanechal som tam jemný bozk. Pokračoval som vyššie, k uchu, a tam jej pošepol.
,,Áno musel. Nechcem ťa stratiť, NIKDY!!" kusol som do jej malého uška. Jej ruky, čo mala doteraz pri svojom tele, začali stúpať po mojom bruchu, potom cez hruď a nakoniec si ich spojila za mojim krkom.
Na mojej tvary sa objavil vyťazoslavný úsmev. Pritisol som sa k nej ako som len mohol, no ona sa odo mňa odtlačala. Začal som sa smiať ako zmyslov zbavený.
,,No tak ma už púsť!!"
,,To nemám v pláne.!!" vtisol som jej bozk na krk. Na jej krku sa razom objavili zimomriavky.,,Už toho nechaj!! Pusti má!!" zjapala po mne.
Pustil som ju no veľmi neochotne. Jej oblečenie bolo mokré, no ja som sa stále usmieval.,,Spokojný!" vyšla s nervami von. Prezliekol som sa a zišiel som dole.
Deň prebiehal normálne. Raňajky, tréning, voľný čas, obed, tréning, voľný čas a nakoniec večierka.
Bolo už večer a my sme mali voľný čas.
Išiel som do kuchyne a bola tam ona.,,Čo tu tak sama??!" opýtal som sa a podišiel som k nej. Sedela na barovej barovej stoličke a ja som ju objal okolo pása.
,,Pústi má!" zakričala a mlátila mi do rúk.
,,Ale, priznaj si že sa ti to páči!" široko som sa usmial a vtisol som jej bozk na krk. Ona zaklonila hlavu a ja som hneď mal lepší prístup.,,A ževraj sa ti to nepáči." ironicky som poznamenal a zodvihol som ju zo stoličky. Začala kričať a smiať sa dokopy. Má úžasný smiech.
,,Daj má dole.!" zavrčala a mykala sa ďalej.
,,Popros." trval som na svojom.
,,Prosím!" povedala asi tým najmladším hlasom aký som počul.,,Tak dobre." postavil som ju na nohy.,, Ale, za moju milosť chcem niečo!" neveriacky sa na mňa pozrela.
,,Neslubujem nič, ale skús!" prekrížila si ruky na hrudi.
,,Chcem.... pusu!" dokorán som sa usmial. Mal som totiž v hlave plán.
,,Čože??! Ty si robíš zo mňa srandu!? Povedz že hej!" pozrela sa na mňa psími očami.,,Zvýšil som objednávku. Dnes si u teba v izbe kukneme film a ty mi dáš pusu!"
,,Tak na to zabudni!!" priblížila sa bližšie, až som pocítil ako je nazurena.,,No tak, len jeden večer.. Prosím." tentokrát som ja spravil psie oči.
Pomaly už otvárala ústa keď v tom zazvonil zvonček.
Strašne vám ďakujem za 350 pozreti. :-* :-*.
Love
_sknatal--
YOU ARE READING
...Mafia amore..
RomanceNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!