Túto časť venujem: petralovenka :-*
Kile:
Tak predsa nie je nedobitná!! Mám u nej šancu. Yeah!!
Chcel som sa prestať smiať no nešlo to. Vždy som sa musel usmievať.
,,Carmine, Alessandra ti odkazuje, že máš po ňu prísť na obed." prišiel som k ním a odkázal som odkaz.
V tom sa v dome rozozvučala pieseň od Hozier -a. Tu mám rád.,,Dobre.!! Poďte ideme ďalej cvičiť. Kile, počkaj!!" zastavil má keď som chcel pohnúť.
,,Áno?!"
,,Nezahrávaj sa s ňou. Ešte nikdy nebola zamilovaná. Vždy trávila svoj čas medzi štyrmi stenami, ešte sa o tom porozprávame!!" odišiel do telocvične.
Stal som tam ako obareny .Keď sa s ním hádala, vravela pravdu. Nemá žiadnu slobodu. Ja by som asi neprežil.
Nasledoval som Carmina a zatvoril som dvere.
,,Tak najprv sa pretihnite, potom posilujte a na koniec budete bojovať. Každý jeden bude mať šancu si pozapasiť.
Výber bude dobrovoľný. POZOR!! Môžete si vybrať aj ľudí čo si z organizácie. Tak pustíte sa do práce."Všetci sa otočili a pustili sa do práce. O desať minút sme skončili a šli sme zápasiť. Na to sa k nám pridala Alessandra.
Vystúpila po schodoch hore, nad telocvičňou bola plošina, a oprela sa o zábradlie.,,Tak, ako vidím bracho vám dal aby ste si vybrali sami. Chýba. My musíme učiť podľa výšky, svalov a pohybov vhodného spolubojovnika."
,,Ale no tak, vždy mi prekaziš zábavu.!! Aspoň dnes si mala držať hubu.!!" skočil jej do reči Carmine.
,,Ty ich chceš zabiť hneď prvý deň??! Veď sa pozri Jack si chcel vybrať Rodrigueza. Pohár sekundách by bol u mňa!!"
,,Ale nepreháňaj!! U teba by neskončil, skončil by v nemocnici.!!" povedal so smiechom.
,,Nelíšim sa až tak od doktoriek čo tam pracujú.!!!",,Zručnosťou áno, ale výzorom nie!! Si oveľa krajšia cica!" povedal krivkajuci Marcus.
,,Ďalšia guľka pôjde cez tvoju lebku ak mi ešte raz tak povieš!!! Rozumel si!!???" posledné slová vykríkla.
,,Áno!!" odpovedal v pozore stojaci Marcus. Všetci pred ňou mali rešpekt,, no až naňho.
,,Dobre. Carmine prinesieš mi obed hore??! S týmito uchylami nechcem viac tráviť čas!"
,,Dobre." povedal a na to hneď odkracala. Keď prechádzala popri Marcusovi, kolenom ho kopla do rozkroku.
Asi som sa zamiloval!! :-*
------------------
Keď sme skončili bol už obed. Mali sme pizzu. Všetci sme si posadali na miesta.
Z kuchyne vyšiel Carmine a ukázal mi aby som prišiel za ním.Vstal som sa išiel som k nemu do kuchyne.
,,Kile, odnes jej jedlo. Ja tu mám veľa práce. Dobré??!" povedal to ako keby sa o nič nedialo.
,,Jasne, ale neručím že sa do mňa nezamiluje.!" usmial som sa a schmatol som to čo pripravil Carmine.
Zaklopal som sa na jej dvere, ale nikto sa neozíval.
Vyšiel som do jej izby a porozhladol som sa.,,Som v šatníku. Nechaj mi to na stole. Hneď som pri tebe.!!" zakričala miernym hlasom.
Vyšla z izby a hneď sa zarazila keď má uvidela. Nemala ryšavé vlasy a ani modré oči.
Čo to preboha je za človeka??!
,,Kde je Carmine??!" jej otázka pohltila ticho.
,,Má veľa p-p- práce. Prečo máš iné vlasy a oči?? Kto si??!" vyvesené som sa opýtal na otázky čo mi ťažili srdce.,,Takto vyzerám normálne. Tá ryšava parochňa a farebné šošovky, mi zabezpečujú ochranu. Viac ti povedať nemôžem!!" podisla k stolíku a otvorila krabicu.
,,Č- Čože??! Ako to??!" vyplestil som na ňu oči.
,,No normálne. To ti vysvetlím potom okey??!" smelo sa opýtala.
Ja som iba prikývol. Zdvihla sa a podisla ku mne.,,Ďakujem za obed a Carminovy odkaz že je podrazak!!" otočila sa odišla naspäť do šatníka.
Nasledoval som ju, prudko som ju pritlačil o stenu a nahol som sa k nej.,,Je mi jedno ako budeš vyzerať, vždy sa mi budeš páčiť!!" povedal som a odišiel som z jej izby.
Po zvyšok dňa som ju už nevidel. Chcel som ju ďalej provokovať, no plán skrachoval.
Večer má Carmine pozval si niečo kuknúť. Ja som neodmietol.
Sadol som si a vedľa mňa Carmine.
,,Chcel som s tebou ešte hovoriť o Alessandre. Jej rodičia už nežijú, no boli to najlepší mafiáni aký kedy žili. Nikto nechcel aby sa Alessandra narodila. No keď sa narodila, ostatný mafiáni sa cítili ohrození tak jej rodičov zavraždili. Aless som zachránil a odvtedy ju chránim. Všetko bolo na dobrej ceste až keď, mafiáni z la costri nezautočili na nás v našom dome. Od vtedy jej vzhľad meníme každe dva mesiace! Vždy ju udržiavame v dome, nikam ju nepušťame. No nechcem jej zle. Keď ju pred dvoma rokmi uniesli, myslel som si že bez nej umriem. Našťastie sme ju našli. Bola nadrogovana a slabá. Chcel som pre ňu to najlepšie ale teraz..... Zachvilu bude mať narodeniny a ja neviem. Mám pre ňu prekvapenie a ty mi pomôžes!! No vlastne potrebujem aby si ju naučil žiť mimo týchto stien. Zvládneš to??!!" predniesol tento prológ úplne v poriadku.
,,Rád sa jej ujmem!" jemne som sa uškrnul.
,,Okey, chod spať. Čaká nás práca." odišiel som.
Prišiel som do izby a osprchoval som sa. Len v boxerkach som si ľahol na posteľ a rozmýšľal som.
Rozmýšľal som nad ňou. Nad tým čo mi povedal Carmine. Nad všetkým čo sa dnes udialo.
Po pár minútach som zaspal!_sknatal--
YOU ARE READING
...Mafia amore..
RomanceNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!