Abbraccio

216 15 2
                                    

Alessandra:

Prebudila som sa na sťuchanie do chrbta.

,,Vstavaj kráska.. Ide sa na tréning.!" s mýlim hlasom na mňa rozprával Carmine.

,,Ešte nie.!" zaganila som.
Zrazu som pocítila na celom tele chlad. Otvorila som oči, moja perina bola na zemi.

,,Vstavaj, lebo ďalšia na rade je voda!!!" vyhražne poznamenal.
,,Už som hore!!" vykríkla som a čo najrýchlejšie som sa postavila.

,,Takto sa mi to páči!!" uškurnul sa na mňa.
Ja som mu opätovala ironicky úsmev.

,,No nehovor!!" ironicky som mu odvrkla.

Chytil ma okolo pásu, zo zadu, a nadvihol má.
Pustil má a prehodil si ma cez rameno.

,,Pústi má.!! Počuješ!" udierala som ho do chrbta, no nie veľmi silno.

Niesol má celou cestou do kuchyne. Vzdala som to, hlavu som mala zvesenu dolu. Všetci naši nováčikovia a ty čo boli v našej organizácií, sa museli pozerať divne.

,,No ták. Daj má dole!" zvrieskla som a udrela ho tak silno že sa, aj so mnou, zvazil na zem.

Pristála som na ňom celým telom.

,,Karma bracho, karma!" s úsmevom na perách som sa postavila. Mala som pravdu. Všetci čo boli prítomný, aj Kile, sa na nás divali výrazom Hrabe vám, alebo čo??

,,Nie, nehrábe nám!!" povedala som a dala som sa na odchod.
Bleskovo som vyšla do svojej izby a prezliekla som sa na cvičenie. Ešte šťastie že tam neboli všetci nováčikovia.

Ďalší sú z basketbalového tímu. Začnú s nami bývať na začiatku školy.

Zišla som dole a zamierila som si to rovno do telocvične.
Prudko som otvorila a všetky pohľady sa upreli na mňa.

,,No konečne, moja práva ruka sa uracila prísť!" povedal nazurene Sal.

,,,Ja za to nemôžem, to tento tu šašo!!" prešla som k ním a šťuchla som do Carmina.
,,No jasne, za všetko môžem ja!"

,,Áno môžeš!!" postavila som sa na pravú stranu k Salovy.

,,Tak začneme. Všetci má už poznáte, taktiež aj Alessandru a Carmina. Každe ráno, kazde popoludnie a každý večer budeme cvičiť. Toto všetko povedie Alessandra. Ona tu trávy večinu svojho času. Alessandra môžeš??" opýtal sa ma.

,,Ako vždy! Váš tréning spočíva z troch častí. Prvá je bojovna - to znamená že vás budeme učiť, ako sa mate brániť, keby náhodou ste nemali pri sebe zbraň." bez dramatickej pauzy to nejde, ,,Druhá je praktická - znamená to, že táto časť sa zameriava na rôzne situácie, kdekoľvek. Naučíme vás ako využívať taktiku. A tretia, posledná časť, je zameraná na zbrane. Nože, pištole ale napríklad niečo čo ako zbraň vôbec nevyzerá. Začneme s posilňovaním. Nájdite si miesto a neotravujte má. Ďakujem za pozornosť!"

Odišla som do zadu a tam si robila svoje. Na začiatok som začala s presťahovaním, potom stojky a ďalšie prkotiny.
Spravila som premet a išla pozrieť ako sa darí chlapcom.
Rozhliadla som sa po miestnosti. Všetky, ale že fakt všetky, oči boli na mne.

,,No tak!! Nečumte na mňa a cvičte!!" zakričala som najhlasnejšie ako som mohla. Keď ani to nezabralo, vytiahla som pištoľ z mojich kraťas a namierila som ju nahor. Odistila som ju a vystrelila.

,,Preberte sa!! Ihneď, lebo ďalšia guľka už bude mieriť na jedného z vás!!!" ešte vždy som to kričala a hlaveň som namierila ich smerom.

...Mafia amore..Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ