Terribile Risveglio

167 15 0
                                    

Kile:

,,Arghh!! Moja hlava!!" zasyčal som. Pomaly som otváral oči. Bolesť bola veľká ale nejak som to dal. Pozrel som sa koho držím v náručí. Bola to Eshley??

OMG!! To je Eshley. Čo tu ona robí??! A kde je Aless.??

,,Dobre ráno, macko!!" povedala to a dala mi pusu na ústa. Bol som zmätený.. Hovno.. Viac ako zmätený.

,,Čo tu kurva robíš??" rýchlo som vystrelil z postele a začal som sa obliekať.

,,Ja?? Veď si spomeň. To bola noc!! Och." ja som s ňou spal??? To....to nemôže byť pravda. Ale čo bolo divne mal som boxerky takže teraz nevem.

Vystrelil som z jej izby a utekal som dole. Stala tam..... A do riti.

,,Dobre ráno...." povedal som opatrne. Nepovevadala nič.

,,Aless?" opatrne som sa opýtal, tak aby som ju nenaštval!

,,Čo chceš??" prudko sa otočila a rozvrieskala sa na mňa.

,,Aless čo sa včera stalo??" nič si nepamätám.

,,Ty.. Ty sa ešte pýtaš?? Sám si povedal že ja niesom pre teba dobrá, že Eshley je pre teba tá pravá a tak sa teraz netvár že nič nevieš...." odišla. Musím sa dozvedieť čo sa včera stalo.

,,Carmine??" našiel som ho v obývačke. ,,Čo sa včera stalo??"

,,Sadaj! No.. Kde začať....... Ja viem iba toľko že ty si odmietol Aless a išiel si za Eshley...a potom som počul iba vaše.....domysli si!"

Ouuu...nie! To...to..! Arghhh!!

,,Dobre, ďakujem za info!" utekal som do Alessinej izby. Stála na balkóne a dívala sa do blba...asi.

,,Aless...ja.." prerušila ma jej ruka vo vzduchu.

,,Nie, nechcem počuť žiadné ospravedlnenie!!"
,,Ale ja sa ti chcem ospravedlniť. Prepáč!"

Nič nepovedala. Nič. Nič. A ešte raz nič.

,,Ty si fakt myslíš že jedno prepáč to vyrieši?? To si fakt myslíš? Si na omyle zlaty moj!! Nikdy....nikdy ti to neodpustím! Vipadni!!"drgla do mňa a ja som sa zapotacal......... Takto ma dostala von z izby....

Kurva, to som fakt dojebal. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

Pomaly som zišiel na moje poschodie do mojej izby. Musím isť zo seba zmyť tu špinu!

Vstupil som do mojej izby a hňeď som vliezol do sprchy. Padajúce kvapky vody mi uvolňovali každý sval na mojom napnutom tele. Ano, totok som potreboval.

Osprchoval som sa a obliekol do nových vecí.
V tom tichu v mojej izbe bolo počut pískanie. Áno. Oni na nás pískaju. Heh, jak na nejaké pesá ( ).

Zbehol som dole do predsieni k ostatným. Postavili sme sa do radu a čakali sme čo sa bude diať.

,,Dnes si precvičíme streľbu na terč! Takže teraz všetci von.! Pohyb!" zavelila ako inak Aless.

Začala nám tam vysvetľovať časti zbraní ktoré tam mali a poviem vám, nemali ich až tak málo.
,,Hej, ty! Daváj pozor!" zakričala a tým myslela mňa. Jeh zelené oči vo mne vrtalí dieru.

,,Prepáč!" odpovedal som.
,,A zlatý môj, ty mi budeš vykať, jasné!??" ja som sa len na ňu pozeral face-som ( fejsom ) ala •Ako fakt?•, no ona si ma už dalej nevšimala.

Tento výcvik prebehol celkom v poriadku až na pár vymien názorov medzi mojou maličkosťou a Aless. To bude ešte deň....!!!

Ták a je tu dalšia časť.
Cez prázdniny, ktoré len tak mimochodom za chvíľu končia, som nemala čas na písanie príbehu.
Jasné, teraz si hovoríte že ale ty si bola aktívna, tak prečo si nič nenapísala??
Inšpirácia bola tiež na dovolenke, ako aj môj mozok a on je na dovolenke až doteraz!
Ďakujem sa každé jedno prečítanie a hlasovanie. Ani neviete aká som z toho nadšená!
ĎAKUJEM!
Pesnička: Guns N' Roses- Don't cry

S láskou
SKNATAL

...Mafia amore..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang