Kile:
Prišli sme dole a hneď všetky pohľady padli na Aless.
Aless. Ona je úžasná. Chcem ju.,,Čo tak čumíte??" spýtala sa Aless mojich spoluhráčov. OMG?!!! To sú roztleskavačky?? Ja asi zle vidím. Je mi zle.
,,Nemáte kam pozerať?? Slušnosť káže že nemáte na ostatných čumieť!!"
Aless má chytila za ruky a ťahala má do kuchyne.
Ja som sa ako poslušný chlapec, nechal.Vošli sme a ona má mihnutím oka pustila. Sadla si na barovú stoličku a čakala čo spravím ja.
Postavil som sa za pult a skenoval som ju pohľadom. Ona bola vytrvala. Ostatné by už dávno blúdili po celej izbe očami, len aby sa nestretli s mojimi. No ona nie. Uprene sa mi do nich dívala.
Už som chcel niečo povedať no, niekto má fľosol po zadku. Prudko som sa otočil a predo mnou bola tá najväčšia kurva na svete. Keby len na svete, v celom vesmíre. Poslal som jej dosť vražedný pohľad.
Ona to samozrejme ignorovala.
,,Ako sa máš, ty môj macko??" vstala na špičky a čakala či ju pobozkam. No nespravil som to. O necelú stotinku som počul chichotajucu Aless.
Tak ona tak, hej?? No len počká do večera.
,,Čo chceš??" drsno som ju odsunul na bok a prešiel som k, zadržiavajúcej smiech, Alessandre. Pardon chyba........k mojej Alessandre.
Prešiel som poza ňu a ďalej som sa spýtavo pozeral na tú kurva naničhodnú.
,,Chcem teba, ty môj macko!!" v tej chvíli som si ruky obmotal okolo Aless. Jej chichot ustál.
,,A ty tu čo chceš??" kurva toto vypľula na Aless.
,,No čo ty tu chceš?? Ja som si myslela že také kurvy ako si ty tu nemajú čo robiť. A nie ešte v mojom dome!!" postavila sa, no stále som ju nepúšťal. Snažila sa ich dať dole, a že bola skurvene silná, ale nepustil som ju.
,,Tvoj dom?? Ved len ledva naškriabeš na oblečenie čo máš."
,,Tak sa pozri ty skurvena kurva.!!! Zo mnou sa zahrávať nebudeš, je ti to jasné!!" moja úžasna Aless jej strelila facku. Ja som sa len udivujuco prizeral. Eshley jej chcela úder vrátiť no Aless ju zastavila.
,,Ešte sa o niečo takéto pokúsiš, tak už ti nepomôže ani ten najlepší plastický chirurg vo vesmíre. Rozumela si??" tak takúto Aless som ešte nemal česť spoznať.
Eshley len slabo prikývla a so strachom opustila miestnosť. Vtedy som ju pustil a ona sa otočila.
,,Č-č-č-č-o-o..." nedokázal som sformulovať jednu posratu vetu.
,,To je moje dominujúce ja!" usmiala sa a vybrala sa za kuchynský pult. Ja som si sadol na barovú stoličku. To dievča má neprestane udivovat!!
,,Tak to by som dominujúcu Aless chcel vidieť pri tom akoby som ju trtkal.!!" uchechtol som sa pri tom ako som si to predstavoval. Zamrzla. Vtedy mi to doplo. Naša Aless je panna.
,,Ale no taaaak. Budem jemný, sľubujem!!" usmial som sa najkrajšie ako to len šlo.
,,Sľubuj si ako chceš, nevyspím sa s tebou." vyplazila mi jazyk.
,,Nevyplazuj ho keď nechceš aby som ti ho odkúsol.!" varovné som zodvihol prst na znak že to myslím vážne.
,,No už sa bojím.!" falošné sa striasla od strachu.
,,Poď, už bude mať Sal zase tie svoje keci!" potiahla má a spolu sme vošli do obývačky. Všetci sa na nás udivene pozerali. Nám obom to bolo fuk. Sadol som si ku kamošom. Dali sme si ťukesa ( zbožňujem to slovo a ani neviem prečo :-D :-D Sknatal).
Aless sa išla postaviť po pravici Sala a na druhej strane stal Carmine.
,,Tak vitajte naši nováčikovia. Ja som Sal, toto je moja ľavá ruka Carmine, a toto moja práva ruka Alessandra....!" ďalej som prestal vnímať ( a mne sa to ďalej nechcelo písať :-D) a tak som blúdil očami po Aless. Ochvilu na to má môj úžasný kamoš Thomas buchol do rebier. Pozrel som sa naňho vražedným pohľadom.
,,Ty si do nej až po uši, kamo.!!" pošepol mi. Ja som sa len usmial a vrátil som mu úder.
,,......Tak a teraz nás nasledujte do telocvične.!" povedal Sal, mi ako na povel sme sa postavili a smerovali sme do telocvične. Ako prvá vošla Aless, veď predsa je to stále žena. MOJA žena.
Všetci sme sa zhromaždili dole v strede telocvični.
,,Tak a tu budete mať výcvik ktorý bude viesť Alessandra..." chcel pokračovať no v tom ho predbehol Deren alias Ken našej školy.
,,Ona?? Ved je to baba." zasmial sa a všetci s ním. Videl som že nad Aless vyhrala jej dominujúca časť. Usmiala sa.
,,To si myslíš len ty . Jebnute dieťa ktoré má svoje ego príliš vysoko." dramatická pauza. Prešla do stredu.,,A pritom tvoje sebavedomie je na bode mrazu. Radšej si so mnou nezačínaj, lebo si ta za gule povesim do prievanu. A ver mi, už sú tam najmenej 10 chlapci a pre teba by sa tam miesto našlo. Alebo ťa rovno zabijem.!" povedala to s ľahkosťou ako rozprávku.
,,Ešte niečo, zlatko??!" povedala posmešne keď uvidela jeho zdesenú tvár.
,,Pokračuj Sal!!" vrátila sa naspäť na svoje miesto. Za nimi sa kopili ľudia z ich spolku alebo gangu?? Či ako to mám nazvať.??
,,Toto sú členovia našej spoločnosti. Väčšinou sú tu muži ale, na to si zvyknete. A ešte som zabudol.... Žiadny pohlavný stik v tomto dome." vyhražne sa na nás pozrel. Prikývli sme.
,,Tak dobre.. Váš tréning začína zajtra ráno." všetci sa lišiacky usmiali.
Ojoj to nevešti nič dobré!!
,,Teraz máte voľno. Vybaliť sa a môžete ísť von. Ale zostaňte na našom pozemku.!!" dokončil tieto formality a mohli sme ísť. Vedel som že na pozemku majú basketbalové ihrisko.
,,Hej Thomas... Zavolaj náš tím. Ideme si zahrať basketbal." uškrnul som sa. Aless tam stala a pozorovala ako všetci odchádzajú. Zostali sme tam už len my dvaja.
,,No na čo čakáš??" pobadala má aby som odišiel.
,,Dáma má prednosť." ukázal som na dvere. Ona nesúhlasne zavrtela hlavou.
,,Ešte by si tu niečo ukradol, no určite!!" povedala úplne pokojne.Tak teda som vyšiel a ona za mnou. Ja som išiel do obývačky a stále som počul jej kroky. No keď som sa otočil nebola tam.
Niekto sa ma dotknul na chrbte a ja som reflexne vykríkol. Spadol som na gauč a vyľakane som sa okolo seba pozeral. Nič nikto.
Postavil som sa. Nič. Začal som sa opravovať, keď v tom.........
Tak a tu by sme mohli ukončiť túto kapitolu. Už sa teším na ďalšiu.
Samozrejme V&C poteší.
Love
SknatalPs.: môžete mi dávať otázky na ktoré sa môžete pýtať v inboxe.
Ps2.: nechcelo sa mi niekedy dávať mäkčene alebo dĺžne, alebo respektíve môjmu mobilu >:) :-D
Image Dragons- radioactive
STAI LEGGENDO
...Mafia amore..
Storie d'amoreNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!