Kile:
Niekto na mňa skočíl. Skriknul som od ľaku . Okolo môjho krku boli obmotané dievčenské ruky, no nevedel som tu osobu identifikovať.
Zvalil som sa na gauč aj z dotyčnou osobou a otočil som sa jej tvárou v tráv.
Bola to moja chichotajuca sa Aless. Na to sa rozosmiala ešte viac, keď uvidela môj vražedný pohľad.
,,Čo to kurva malo znamenať??" ľahol som si jej medzi nohy. Neprotestovala.
,,To mali byť mačacie pohyby alias manévre. Ale ten tvoj vyľakany výraz stal za námahu, kocúrik.!!" môj veľký kamoš ( ak neviete tak penis) sa začínal prebúdzať. Začal som sa približovať k jej ústam no v tom si niekto vyčistil hrdlo.
,,Neruším.!!" povedala dosť nahlas, na to že sme boli od nej o niekoľko metrov ďalej.
Obidvaja sme sa na ňu podivali.
,,Nerada ruším ale Aless potrebujeme ťa. Ber prísady ideme na to!!!"
Utekala preč. Bola to Jeryho nastávajúca. Emily, asi.,,Zlezieš alebo čo!!" zavrčala mala, krehká no napriek tomu silná osôbka, ktorá ležala podo mnou.
Vstal som a oprašil som sa. Môj kamoš bol stále v pozore. Aless sa začala zase nekontrolovateľné smiať.
,,Nevedela som že ťa až takto vzrušujem. Grrr!" urobila to s rukou ako mačička a odkracala von z miestnosti.
Vyšiel som von na záhradu. Všetci sedeli v altánku a čakali asi na mňa a mačičku.
,,Tak, kto vie narábať so sheikerom?? ( vôbec nemám poňatia ako sa to píše!!)" sadol som si a hneď začala vysmiata Emily.
,,Tak kto vie??" Ken našej školy poslušne zdvihol ruku.
,,Poď ku mne. Ďalší??!" zodvihol som ruku. Niekedy som pracoval ako barman v jednom kurvynci. Postavil som sa vedľa Emily so širokým úsmevom.
,,Tak, kto si dá koktail?" opýtal sa s úškrnom Jer.
,,Jaa!!" všetci jednohlasne vykríkli. V tom prišla Aless s Jackom Danielsom v ruke a stúpla si za bar.
,,Zlatko, toto nechaj na profesionálov!" škodoradostne som sa usmial.
,,Dobre, tak ma nechaj pracovať." nepodobnila moje gesto.
Nechal som jej voľný priestor.Poza chrbta si prehodila fľašu do predu a profesionálne jej obsah naliala do sheikera. Pridala tam šťavu z citróna, mätu, kvapku vodky a tuším Frappe.
Miešala to štýlom že si to Jer a ona presadzovali a nakoniec aj ona sama.
Vyliala do pohára a na vrch dala dáždniček a jahodu.
,,Zatvor tie ústa, kocúrik.." zasmiala sa. Viete??! Mal som po celý čas ústa otvorené dokorán. Hneď som ich zatvoril. Totok som nevedel ani ja. Pozrel som sa na výraz môjho spolustojacého spoločníka. Presne taký istý.
,,Ochutnaj." podala mi ho. Poobzeral som si obsah pohára. Chcel som zistiť či nie je náhodou otrávený.
,,Neboj, ja som ho neotrávila... No taak. Naraz.!!!" ochutnal som. Na mojom jazyku explodovali rôzne chute,vône a pocity. Ten koktail bol pálivy ako diabol, no jemný ako ruža, chuť ako ten najdrahší sex a vôňu ako ta najsladšia ingrediencia.
,,Chutí??" s nádejou sa na mňa pozerali jej kukadlá.
,,Že či chuti?? Je. To. BOHOVSKÉ!!" lupsnul som to do seba. Zasmiala sa a moje srdce urobilo premet.
,,A teraz cica, príprav mi mocjitto!" povedal som drzo ako som len mohol.
Na tom sa len zasmiala. O pár minút stal predo mnou mocjitto.,,Nech sa páči pane!!" kopnul som ho do seba. Potom to už išlo samo.
Alessandra:
Lial do seba jeden pohárik za druhým.
,,Kocúrik pod, ideme si ľahnúť.!!"
,,Áno,,,,,,,, a tak ta...... S teba vyšukam dušu!!" začal si olizovat pery.Pretočila som oči a opatrne som ho postavila. Odviedla som ho do domu. Presnejšie do kuchyne.
,Zostaň tu. Hneď prídem.!!" pohrozila som mu prstom.
Odišla som povedať Jerymu že idem spať a beriem so sebou aj Kilea.
Prídem do kuchyne a čo tam nevidím???? Kile ako rozsipáva múku a kričí:
,,SNEŽÍ!!! POZRI!" začala som sa smiať. Vtiahol má k sebe a vysipal na mňa celý balík.
,,Prestaň!!" zavrčala som.
Odložila som zvyšok múky a pomaly som ho brala hore. Nejako sme tam došli.
,,Ľahaj!!" zavelila som a on poslušne skočil na posteľ.
,,A teraz Z teba vyšukam dušu!!" začala sa smiať a dávať si dole nohavice.
Ojoj!! pomyslela som si.
Taak. Čo si myslíte že sa bude diať??
Je to len na mne. Muahahahahhhahahahaha!!
Love
Sknatal :-* :-D
VOCÊ ESTÁ LENDO
...Mafia amore..
RomanceNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!