Bella ragazza

233 18 2
                                    

Kile:

Čo to bolo za dievča? Ešte žiadne dievča má neodmientlo.
Tieto otázky mi nedajú pokoja.

Ja a moja banda, my sme basketbalisti a sú tu s nami aj rostleskavačky, sme vystúpili z lietadla. A uvidel som ju s tým typkom. Nie je to náhodou jej frajer.

Bola nádherná...
Stali tam a zrazu ku ním prišli 5 musí. Bolo to čudné. Tie 'gorili' (to si aspoň myslím) si stali pred ňu a za ňu.

A tak išli.

,,Kam sa to pozeráš.??" spýtala sa ma Eshley. Eshley je hlavná rostleskavačka. Lezie mi vždy do zadku.

,,Ale nikam," povedal som to tak aby to počula,, dobre ľudia, poďte sem." zakričal som na celý tím.

,,Autobus už nás čaká, tak poďme.!!!" zavelil som.

Som ich kapitán, tak ich musím viesť.

Všetci sme vykročili vpred k autobusu, usadili sme sa.
Naľavo mňa si sadol môj naj kamoš Thomas, a napravo tiež naj kamoš Jeremy.

Bavili sme sa o všeličom.

,,S kým si sa to rozprával v lietadle.???" opýtal sa Jeremy.

,,Keby som to len vedel!!! Ona má odmietla.!!" povedal som smutne.

,,Preboha, ako??" to už sa zapojil aj Thomas.
,,Ja som tam prišiel," a porozprával som čo sa stalo.

,,O môj Bože. Ešte žiadna tá neodmietla. A už vôbec nie takto.!! Vyser sa na ňu." povedal Jeremy.

,,Ja som ešte takú krásnu babu nevidel. Tie jej vlasy, a tie jej sivomodré oči. Ale mas pravdu už na ňu nebudem myslieť.!!" využíval som sa v tých prvých vetách a v tej tretej som bol už razny.

,,Pozri sa, veď máš tu Eshley, Marlee, Julie,Anastasiu, a ďalšie v našom 'tíme'. Nemám si s ňou hlavu." povedal Jer.

,,Vystupovať Kile." zavelil autobusar.

,,Jasne." pobral som si veci a vystúpil som. Vyšiel som na verandu a otvoril som dvere.

,,Už som doma." zakričal som a vybehol do svojej izby.

Ľahol som si na posteľ a do uší som si pustil hudbu.

O pár minút som zaspal.
____________________________________________________________

Zobudil som sa na svietenie slnečných lučou. Dnes bolo naozaj teplo. Letné prázdniny sa už končili a ja som tomu nechcel veriť.

Vstal som z postele a dal som si rýchlu sprchu. Obliekol som sa a išiel som na raňajky.

Zišiel som dole, no nikto tam nebol.

,,Dobre ráno, zlatičko. Ako si sa vyspal??" prirutila sa mama z obývačky.

,,Celkom dobre, a ty??" s úsmevom som jej odpovedal.

,,Výborné. Počul si o tom že sa do našej štvrti prisťahovali nový susedia?? Je našou povinnosťou ísť ich privítať, a ty pôjdeš so mnou." povedala pri tom ako balila koláč pre nich.

,,Keď si to praješ!!"povedal som nazurene a išiel dom sa pripraviť.
Obal som si botasky,košeľu, pod ňu biele tielko a kraťasy.

,,Tak už poď!!" zakričala na mňa mama.

Zbehol dom dole a mama už stála pred dverami. Otvoril som a nechal ju priesť prvú.

Nastúpili sme do auta. A prehovoril som
,,Kde to vlastne ideme??"
,,Ideme do tej.... veľkej vily. Tam kde bývali... Blacesperovci. Vieš kde??"

,,Už áno..."

O niekoľko sekúnd už sme tam boli. Mama vystúpila pred domom a ja som išiel zaparkovať.

Alessandra:

Otvorila som oči a uvidela tie malé žiarovky. Nemohla som uveriť že už nie som v Taliansku.

Vstala som z postele a išla na balkón. Mala som úžasný výhľad na našu obrovskú záhradu. Bol tam bazén, altánok, terasa, bar a vyrivka.

Je to tu úžasné.

Išla som sa obliecť a umyť sa.
Niekto zazvonil.
,,Idem otvoriť." zakričal Carmine.

Obliekla som si kraťasy a crop top (tričko po pupok) a zišla som dole. Vlasy som mala V cope.

V obývačke sedela nejaká žena s koláčov V rukách.

,,A už je tu. Dovoľte aby som vám predstavil moju sestru Alessandru. Alessandra toto je naša nová susedka." usmieval sa od ucha k uchu.

,,Teší ma. Som Isabella." podala mi ruku a ja som ju prijala. Patriasli sme si a ona pokračovala.,, Je tu som mnou aj syn, ešte parkuje," jej hlas prerušil zvonček.

,,Pôjdem otvoriť." ponúkol sa Carmine.

Carmine išiel otvoriť a ja som prehovorila.

,,Tade si niečo?? Čaj,kávu alebo džús.??"
,,Áno,ďakujem. Dám si čaj. "

,,A aký??"

,,Zelený, ďakujem."

Otočila som sa a išla som do kuchyne.
Do kanvice som dala vodu ktorá ochvíľu už bola pripravená.

Zaliala som čaj, zobrala som do ruky čaj a cukor a išla som do obývačky.

Nevnímala som kto tam sedel.
Položila som čaj na stôl a povedala som.

,,Nech sa páči!!"

,,Ďakujem. Tak zoznámte sa toto je môj syn." povedala Isabella.

Otočila som svoje oči naňho.

Sedel tam ten chalan z letiska.

_sknatal--

...Mafia amore..Where stories live. Discover now