Carmine:
,,No.....oni.." nevedel som ako začať. Bolo mi nanič. Ona na mňa upriamila svoje veľké zelené oči.
,,No,takže.... Melinda a Richard (jej rodičia) neplánovali dieťa, ale stalo sa. Richard sa vtedy ztiahol z mafie. Chcel sa o Melindu dobre postarať. Narodila si sa a boli veľmi prekvapený. Doktor im celý čas rozprával že budú mať chlapca, no mýlil sa. Narodila si sa a všetci ťa chceli zabiť. Bola si proti pravidlám. To pravidlo je.....:" nadýchol som sa.,,Do mafie sa nesmie narodiť dievča. Našlo sa len pár výnimiek a jednou z nich bola aj tvoja mama... Narodila si sa a hneď sa tam zbehli všetci mafiáni. Tešili sa na Principe ala mafia. No uvideli Principessa(-u). Chceli ťa zabiť, no tvoji rodičia sa obetovali pre teba. Poto mi ťa dali do opatery." úsmev jej opadol.
Nemohol som sa na to dívať, tak som sa postavil a išiel som do izby. Tresol som dverami a postavil som sa k oknu.
Ochvíľku niekto otvoril dvere a pristúpil ku mne. Bolo to dievča. Objala má zozadu.
,,Ďakujem." povedala Aless. Otočil som sa a videl som nie Aless, ale zraniteľné, milé dievča, v podobe Aless.
,,Prepáč..mal som ti to povedať.!!" silno som ju objal. Z jej očí sa spustili slzy.
,,Pôjdem im povedať nech idú, dobrú noc." dal som jej pusu na čelo.
,,Dobrú!" poriadne sa mi uľavilo. Myslel som si že na mňa nekričí, ale ona sa zachovala dospelo. Ľahol som si a hneď som zaspal.
Alessandra:
Bolo mi nanič. Oni zomreli pre mňa. Som smutná, no aj nahnevaná.
Vošla som do izby a bol tam už len Kile.
,,Kde je Sky??" prišla som k nemu a sadla som si na posteľ.
,,Už išla spať. Ja idem tiež. Dobrú.." postavil sa a odchádzal.
,,Kile?" neviem prečo ale, potrebujem niekoho.
,,Áno, mačička??" podišiel bližšie.
,,Nezostaneš tu so mnou?" pozrela som sa naňho.
,,Ako si len praješ!" vstala som a išla som sa prezliect. Dala som si kraťasy a tričko naramienka.
Prišla som do izby a on už ležal pod perinou. Započul má a otočil sa. Nemal na sebe tričko a nohavice.
,,Budeš tam len tak stať alebo prídeš ku mne?!!" potľapkal miesto vedľa seba. Ja som si ľahla a otočila sa mu chrbtom.
Objal má a pritlačil si ma na telo.
,,Dobrú noc, mačička!!" zahryzol mi so ucha. Mne automaticky nabehli zimomriavky.
,,Dobrú, kocúrik!!" povrtela som zadkom. Zavdychal a potom sme zaspali.
____________________________________________
,,Mačička, vstavaj!!" otvorila som oči a uvidela som vysmiateho Kile(-a). Usmiala som sa a on my vtisol pusu na peri.
Vstala som a urobila som si rannú hygienu. Make-up, vlasy a oči.
Prišla som do izby a uvidela som Kile(-a).
Bol len v boxerkach. OMG!! Jeho telo.
,,Čo je??" opýtal sa a zasmial sa. Otočila som sa a vošla som do šatníka. Vybrala som si oblečenie a bola som pripravená. Ešte jeden baťúžek a je to.
Zišla som dole, vzala som si jablko a sadla som si za pult.
,,Ty toto ješ na raňajky?? Polož to a pod sa normálne najesť!" povedal nazurene Kile.
أنت تقرأ
...Mafia amore..
عاطفيةNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!