Alessandra:
Išla som do školy, nevedno kam! Kráčala som rovno a občas som zabočila.
,,Tak krásne dievča a tak samé!" prudko som sa otočila a uvidela som tam toho 'Kena'. Usmieval sa od ucha k uchu.
,,Čo chceš??" vybehla som na neho.
,,Ale, kľud tygrica. Ja ti neublížim, len chcem to čo mi zobral Kile.,,A čo mám s tým ja??" nahnevané som sa opýtala.
,,On mi prebral babu a teraz som na rade ja.!!" slastné si oblizol pery. Začal sa približovať.,,O to sa ani nepokúšaj!! Nedokážeš to!" ja som stála, ako prikovana. Nebála som sa.
,,Ale čo! Cica má drápky?!!" zabával sa. Stál už predo mnou a hladil mi líce. Položil si pravú ruku na moje plece. Ja som ho za ňu chytila, trhla som s ním a nie, ani o 5 sekúnd, ležal na zeme.,,Nezahrávaj sa so mnou cicuš.! Nabudúce to dopadne horšie. A to ti sľubujem!!" on len bolestivo zastonal. Usmiala som sa a kráčala som na parkovisko.
Tam som zazrela moju motorku (nechám to na vašu fantáziu). Pri nej boli basketbalisti a nechýbal tam ani Kile(-a).
Keď uvidel že sa k ním blížil, nadvihol obočie.
,,Ale ale, už sa za mnou plázis!!?? Vedel som to." prišla som knim a tentoraz som nadvihla obočie ja.
,,No to už len ja!!" odpovedala som a začala som sa hrabať v taške.
,,Chceš sa zviesť?" povedal Kile.
,,Áno chcem!"
,,Poď, ukradneme ju!" nastavil ruku ku mne. Ja som sa nezastavitelne začala smiať.,,Tak to nemusíme!" povedala som, keď som sa už ako-tak ukludnila.
,,Čo?" nechápal a ani jeho kamoši. Vahrabala som kľúče od motorky a zahrnakala som nimi.
,,No...to mi kurva ani nehovor!" usmieval sa od ucha k uchu.
,,Hovorím. Ale ty nejdeš so mnou. Po teba príde Carmine." vybrala som si prilbu, tašku som si dala do ukladacieho priestoru. Dala som si ju na hlavu a nasadla som.
Naštartovala som ju no v tom si ku mne prisadol Kile. Vybral si prilbu a ja som len pokrutila hlavou. Vyrazili sme.
Jeho ruky sa mi obmotali okolo pásu a medzi našimi telami nezostala žiadna medzera. Len som si hlasito povzdychla.
Zaboril si hlavu do môjho chrbtu a vdychoval moju vôňu.
Zaparkovala som v garáži. Čakala som kým Kile vystúpi, ale on nic.
,,No ták. Vystúp!!" povedala som keď som si dala dole prilbu. On sa iba zasmial a odložil svoju prilbu, tam kde ma byť. Vystúpil a ja následne za ním.
Objal má zo zadu, na čo ja som mu dupla na nohu. Spokojne som mu vyplazila jazyk a odkracala som do domu.
,,Už ste tu??" s objatim má privítal Carmine.
,,Áno sme. Ďakujem za motorku." dala som mu pusu na líce. Odišla som do svojej izby.
Buď kľudná. Veď sa nič nestalo..... Prestaň naňho myslieť.. Rozumieš??
Stále sa mi do môjho života pletie moje svedomie. No, budem ho ignorovať.Prezliekla som sa do kraťas a crop topu, keďže majú prísť nováčikovia. Už sa teším!! Jupiiiiiiiiiiii.
Toto som vždy zbožňovala. Privítať sa s novými ľuďmi a poriadne im utiahnuť obojok.
Na chvíľu som si pustila hudbu do uší a sadla som si na balkón.
Slnečné lúče mi dopadli na odhalenu pokožku a ja som si to užívala ako som len mohla.Počúvala som práve Take me to church od Hozier(-a) ale niekto mi poklepkal po ramene. Strhla som sa a zahliadla som vedľa seba Kile(-a).
,,Čo zase??" povedala som podráždene. Postavila som sa a podisla som k nemu.
,,Ale, len nejaký nováčikovia potrebujú príručku. Nevieš kto by to Spravil??" usmial sa ako len vládal. Jeho silné ruky si ma pritiahli bližšie ako by sme mali byť. Môj dych sa patrne zrýchlil a ani on nebol pozadu.
Naše telá sa na seba tlačili ako keby boli zlepene.
,,Pústi má!!" moje ruky boli na jeho hrudi a jeho ruki boli na mojich bokoch.
,,Prinuť má.." vyšvihol má na seba ale ja som nohy nechala dole. Zamračil sa na mňa a jeho ruky mi tie nohy dali to správnej polohy.
,,Drž ich tam!" rozkázal mi a drsne mi šľahol po zadku. Zasmiala som sa a položila som si ruky na jeho krk. Začal mi rukami blúdiť po tele.
,,Prestaň!! A pusti má dole!" smiala som sa ako debil a aj on spolu so mnou.,,Aké ja nechcem!!" povedal akoby bol mali.
Dala som mu pusu, no neviem prečo... ARGHHH......
Bol zarazeny ale spamätal sa. Odtiahla som sa a zoskočila som z neho.
,,Ešte razz!! Prosím!!" bol ako malé decko.,, Prosím, chcem mať tvoje plné pery na mojich. Chcem ich cítiť. Je to ako moja droga.!!" zasmiala som sa keď to povedal.
,,Tak chod na odvikačku. Pod ti tupelo!" ťahala som ho za ruku na prízemie.
Celý čas keď sme išli dole má chytil za zadok a ja som ho bila. Smiali sme sa a hádali sme sa. No proste sranda.
,,Choď na pred, Okey?" povedala som potichu. Len prikývol. Zišiel a o niekoľko minút ja za ním.
Zišla som dole a všetky pohľady padli na mňa.!! To bude ešte sranda!!(irónia)..
Love
_sknatal--
YOU ARE READING
...Mafia amore..
RomanceNarodila sa, no nevie kto je. Vychovával ju cudzinec, no predsa vedel o nej viac ako ona sama o sebe. Je ako kameň, taktiež aj jej srdce. Pokúsi sa niekto O preniknutie do jej srdca? Ak áno, kto??!