HOME SWEET HOME

531 19 1
                                    

Jag vaknade av att jag hörde någon yla. Så jag sprang till fönstret och såg våran flock strida mot dom utstöta. Alla barn och kvinnor sprang mot bunkern, men det var några som sprang efter som var från dom utstötta. Så jag hoppade ut från fönstret och skiftade i luften och landade mitt framför dom.
- Ut ur vägen. Röt den ena killen. Och hoppade på mig men han hann inte skifta innan jag dödade honom och under tiden så hade den andre lite äldre killen skiftat, så nu står vi öga mot öga. Han hoppade på mig men jag han komma undan men medans han var i luften rev jag honom över bröstkorgen och han gnydde och jag hoppade på honom, men han bet mig i bakre vänster tassen så jag började blöda ganska kraftigt. Och han hoppade på mig i gen men jag gled undan och hoppade mot honom och bröt nacken på honom så han dog. Jag vände mig om och gick till bunkern och när jag öppnade dörren så hörde jag skrik och röster som sa "snälla låt oss vara". men när jag sa att det var jag så lugnade alla ner sig. Jag kollade att alla var här, men märkte att min lilla syster Kenny inte var där så jag sprang ut och såg alla som hade fallit och dött, men som tur var det mer från dom utvisade som hade mist sina krigare det var då jag såg det. Att min egen mamma fall mot marken och hur en stor blodig fläck spred ut sig så jag sprang till henne och lyfte upp henne på ryggen och gick in mot skogen och när vi var i skogen så skiftade jag tillbaka och gick till henne. Jag kollade på min mamma som bara skulle leva i några minuter till. - Lovely kan du lova mig en sak stakar hon fram och spottar ut en hel del massa blod. - Ja vad är det?
- Lova att ta hand om flocken och om din syster Kenny?
-Ja, jag lovar det.
Och hon spottar ut en hel del massa blod i gen. Och jag ser hur hon stänger ögon locken och släpper min hand. Jag kramar om henne och hör hur det knakar bakom mig och ser att det är min syster Kenny
- Är hon död och jag nickar dom ett enkelt svar och hon springer in i min famn och hon stor gråter och jag försöker trösta henne. Jag hör hur någon ylar och jag går fram till kanten av skogen och ser hur dom utvisade retirerar och jag springer fram till mina bror som kom hit så fort som möjligt för att hjälpa oss med några krigare i från sin flock RED STONE och när jag stog bakom honom med Kenny bakom mig så säger jag
- Charlie, säger jag med gråten i halsen och han vänder sig om
- Ja vad är det, säger han med fundersamma ögon
- Mamma är död säger jag och jag ser hur hans ögon fylls med tårar
- Nej, säger han medans en tår rinner från hans kind
- Jo hon ligger i skogen.
Han sprang dit så fort han kunde och vände sig inte om nån gång och jag såg från skogs kanten hur grät och grät och grät........

Starten av något..Where stories live. Discover now