" Skye's pers "
Jag har suttit vid hennes sida i snart 2 veckor nu och hon är fortfarande medvetslös. Men ändå så ser hon fridfull ut när hon sover. Jag önska att hon kunde vakna så jag kunde hålla om henne och säga hur mycket jag tycker om henne. Jag kan inte mot stå det längre att jag vill att våra läppar ska möta varandra. Jag böjde mig nej mot hennes ansikte och såg på hennes perfekt fylliga läppar och nuddade mina mot hennes. När jag hade rättat på ryggen i gen och var på väg ut då tyckte jag att jag hörde nån säga någonting, men jag inbillade bara mig själv. Men sen så hörde jag det i gen och vände mig och såg att min älskade mate satt upp och pratade och tittade in i mina ögon. Jag gick mot dörren öppnade och toppade att hon hade vaknat.
" Lovely's pers "
Jag kände någonting mot mina läppar och kände lite styrka i kroppen. Så när jag kände att det som var på mina läppar var borta, då försökte jag öppna ögonen och det gick men jag såg lite suddigt. Men jag kände den underbaraste doften i gen och såg en gestalt och förstår att det är Skye så jag säger hans namn lite svagt men jag tror att han inte hörde så jag reste mig upp och sa hans namn lite högre och han vände sig om. Och min syn började bli bättre så jag nästan helt men jag såg att han log stort. Han vände sig om mot dörren och ropade
-Hon har vaknat.
Jag blev först förvirrad, jag tänkte bara att jag hade sovit som vanligt under natten. Men tydligen inte, för än våran syster Vylett kom in.
-Vad är ditt namn, frågar hon och skriver lite på ett paper.
-Lovely, sa jag fundersamt och Skye ser väldigt glad och nickar till mig.
-Vad heter din flock, frågar hon som andra fråga
-White moon.
-Vad heter din syster?
-Kenny
-Och som sista fråga vad heter din mate??. Jag tänkte en liten stund för jag hade fortfarande lite svårt för att prata, så Skye tittade lite sorgset på mig mig.
-Skeey, sa jag försökande och han sken upp som en sol.
-Du verkar komma i håg allting väldigt bra, det är bara dina sinnen som måste vänja sig i gen så jag låter dig vila nu. sa hon och gick ut.
" Skye's pers "
Jag såg hur hon såg fundersam ut när Vylett gick ut.
-Vad har hänt, frågade hon och kollade in i mina ögon.
-Ni blev attackerade av dom utstöta och en attackerade dig och du bröt ena revbenet och efter att dom hade retirerat svimmade du och hamnade i koma i två veckor, svarade jag och tog hennes hand och smekte den.
-Kan du lägga dig bredvid mig, frågande hon och flyttade sig lite åt sidan så jag fick plats.
Jag satte mig bredvid henne och hade henne i min famn. Jag smekte henne över huvudet och jag kände hur hon slappnade av och somnade inte långt där efter somnade jag.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Starten av något..
LobisomemJag är en så kallad skiftare. Och mitt namn är Lovely, jag har svart hår till precis under rumpan med blåa slingor och gräs gröna ögon och har ganska fina kurvor om jag ska säga vad jag tycker. Och här börjar min historia. (I boken) Jag kollade på m...