" Lovely's pers "
Jag vaknade av att jag fick solstrålar i ögonen. Jag försökte somna om men det gick inte så jag gick och klädde på mig ett par mörk blåa midje höga jeans, och en mag tröja som den stog " Love is not true, But when yuo are happy with then yuo are loved in are true". Och så tog jag lite maskara och lite rosen rött läppstift. Sen gick jag ner och gjorde frukost för jag var ganska hungrig efter att i går när jag kom hem från stranden så åt jag ingenting. Jag tog en frukt smothie och en macka med marmelad på. Sen när jag var på väg upp till mitt rum hörde jag en som sa ' alla kvinnor och barn till bunkern och alla krigare skifta och gå till gården för strid '. Jag hörde att det var Johan så jag tog av mig tröjan och byxorna och skiftade inne i huset. Vi hade som en stor hundloka som vi hade om det skulle bli akut. När jag kom ut såg jag att alla barn och kvinnor var inne i bunkern och alla krigare hade intagit sinna platser. Så jag intog min plats, bredvid Johan längst fram. Och när jag kom fram såg jag att det var dom utstöta som stog där. Och jag kände hur ilskan började bubbla inom mig för att dom hade dödat min mamma och flockens luna/alfa. Så jag gick fram några steg.
' vad vill ni ', sa jag med ilska i rösten.
' vi vill avsluta det som vi kom hit för att göra, när vi kom hit för tre veckor senare', sa en kille som hade en brun varg som jag tror var deras alfa. När han ylade kom alla från dom utstöta mot oss. Jag såg hur alla klöstes och bet varandra, tackla i varandras magar, hur dom sparkades. Då såg jag det jag inte ville se. Jag såg hur våran beta Johan, dödade en utav våra främsta krigare och jag bara såg hur han hoppade på en till i våran flock och bröt nacken på den. Det var då han såg att jag stirrade på honom och såg allt i hopp.
' varför gör du så här?'
' jag är dom utstötas alfa'
' Förädare ', ryter jag i hans ansikte. Och hoppade på honom men han var starkare en och tacklade mig i magen i stället och kom precis på mina revben och jag tror jag bröt ett rev ben, jag gnydde och bakade lite lätt.
" Skye's pers"
Jag kände hur det plötsligt gjorde jävligt ont i revbenen och kom på att det säkert har hänt henne något så jag kontaktade henne.
' Lovely vad händer '
' Vi blir attackerade av dom utstöta och flera av våra starkaste krigare har fallit'
' Jag kommer med några krigare och hjälper, vi kommer så fort som möjligt' var det sista jag sa, innan jag började kontakta några av flockens främsta krigare.
' Alla förste krigare kom och möt mig på gården om 5 min, skiftade' sa jag skiftade och sprang ut på gården och möt allra andra
Vår starkaste krigare gick fram mot mig.
' varför skulle vi mötas? '
' en flock som jag står väldigt när blir attackerade av dom utstöta, och vi måste hjälpa dom'
' Ok! '
' Följ mig ' skrek jag nästan vände om och började springa när vi hade sprungit i nästan en timma var vi framme vid skogs kanten och såg hur alla slogs.
' Slå bara ut dom utstöta ' sa jag och vinkade i väg dom med huvudet. Jag letade efter Lovelys varg och såg att hon hade ont runt revbenen och att en svart varg gick mot henne.
" Lovely's pers "
Jag hade länkat till alla i flocken att hjälp hade kommit och alla verkade lättade. Jag såg hur Skye kom i mot mig och när han var framme så ställde han sig i mitten mellan mig och Johan. Men Johan hoppade på Skye, men Skye var mycket större och starkare så han tog tack i nack skinnet och kastade in honom i en stor sten så hårt han kunde han gnydde till och Skye hoppade på honom i gen och bet honom i magen kraftigt så han började blöda. Johan ylade retret. Jag såg hur Skye började närma mig och jag blev gladare och när han var framme gnuggade han sitt huvud mot min päls. Men jag han inte se mer. För att allt blev svart jag hörde röster i länken men kunde inte svara. Jag kände hur någon kom med en bår och lyfte upp mig i den. Jag viste att vi var på väg till sjukstugan men mer hörde, kände eller såg jag inte mer........
ESTÁS LEYENDO
Starten av något..
Hombres LoboJag är en så kallad skiftare. Och mitt namn är Lovely, jag har svart hår till precis under rumpan med blåa slingor och gräs gröna ögon och har ganska fina kurvor om jag ska säga vad jag tycker. Och här börjar min historia. (I boken) Jag kollade på m...