I am with a cildren??

307 16 0
                                    

Det jag hittade i min källare var min speldosa från när jag var liten. Jag öppnade den och en melodin började spelas och så såg jag den silvriga vargen yla upp mot himlen. Jag började gråta för ett den påminde mig om mamma och så hittade jag en lapp som var från dom utstöta och det ståg att dom kommer komma tillbacka, först blev jag nervös och kände svetten i pannan, men jag ville inte säga något till Skye för jag ville inte att han skulle oroa sig för det. Så jag torkade av svetten från pannan och gick upp." Lovely's pers "
Det har nu gått en vecka sedan jag och Skye hade våran speciella kväll. Och jag har mått dåligt och ättit för fler än bara mig, så jag tror att jag är gravid så jag köpte ett graviditets test. När jag hade gjort som det stog på förpackningen så kollade jag hur många sträck det var, två var för positivt och ett för negativt. Jag kisade med ögonen och såg att det var två streck POSITIVT! Först blev jag jätte glad, men sen blev jag orolig för hur Skye skulle reagera. Jag bestämde mig för att berätta på en gång.
" Skye's pers "
Det var mitt jobb att se till att allt blev bra med bygget på dom nya stugorna. Jag hörde en röst bakom mig och vände mig och såg min underbara mate stå där.
-Kan jag få prata med dig, sa hon.
-Javisst.
-I enrum.
-Ok.
Jag följde henne till våran stuga och hon ledde mig till soffan och tog fram en sak som såg ut som en sak som mäter temperaturen men i stället för siffror var det streck.
-Vad är det här, frågade jag henne tveksamt.
-Du ska bli pappa, sa hon och hela huvudet blev tomt på mig.
-Jaag skaa bllli pappa??
-Ja, vad är det du ser lite blek ut.
-Jag är bara förvånad, det kom så plötsligt. Sa jag och såg hur hennes lila leende försvann.
-Men vill du ha barnet?? Frågade hon och kollade undrande på mig.
-Det är klart jag vill, sa jag och hon lyste upp som en sol.
-Vad bra!!, sa hon och kramade om mig. Först så var jag jävligt nervös, men ju mer jag såg Lovely vara säker på det desto mer blev jag.
" Lovely's pers "
Jag såg hur han verkade tveksam men han sa att han ville ha barnet så jag trodde på honom och kramade om honom. ( två veckor sedan )
" Lovely's pers "
Skye hade vant sig vid tanken på att bli pappa så nu såg han fram i mot det i stället och nu skulle vi på ultra ljud. Vi satt i vänte rummet och plötsligt hörde jag
- Lovely Moon, din tur. sa sköterskan i vit rock och visade mig och Skye rummet.
- Så ska vi se om vi har ett litet barn här. sa en annan kvinna som satt vid en säng och visade att jag skulle lägga mig ner på sängen.
- Var snäll att dra upp tröjan. sa hon och och började smörja en apparat med någon smörja, men jag gjorde som hon sa. När jag visade min mage så kollade hon på mig med stora ögon.
- Vilken vecka är du inne i ?. frågade hon lite tveksamt.
- Ca 4 veckor, varför undrar du?.
Sa jag ännu mer tveksamt.
- Din mage är ganska stor för att vara ca 4 veckor men vi får se. Sa hon och tog apparaten på min mage, när hon hade kört en liten stund kollade hon på mig med en bra och lite förvånad blick.
- Lovely, Skye ni ska inte få ett barn utan ni ska få tre stycken. sa hon och jag tänkte bara VA! i mitt huvud, ska vi få tre stycken barn hon måste skämta med mig. Och Skye's blick såg inte häller så lugnade ut.
- Är du söker på att det är tre stycken? frågade Skye.
- Ja jag är säker vill ni se?
- Jaa tack, sa jag.
Hon pekade på skärmen och visade oss alla tre stycken.
- Vill ni veta vilket kön det är ?
- Nej tack det ska bli en överraskning, sa jag och ska kollade på mig med en små sur blick.
- Ja men nu får ni åka hem i gen men innan ni går så får vi beställa en ny tid.
- Ok, sa jag och kollade på Skye och han log mot mig som att säga att allt kommer att bli bra, det värmde hela kroppen i mig.
- Så ska bi kolla om två månader i gen så att dom hinner utväklas lite mer.
- Ja det blir bra men vilket datum sa jag.
- Det är ju Februari nu så vad sägs om den 14 April.
- Ja det blir jätte bra, sa jag och Skye nickade som svar. Hon tackade för sig och visade oss ut. När vi var klara här så gick vi till en resturang och åt lite mat sen åkte vi hem och det var ganska sent så vi klädde av oss och gick å la oss.
- Gå natt mina fyra små änglar. sa Skye med armarna runt mig och kysste mig på kinden.
- God natt min stora älskling, sa jag och kramade om hans hand och vi somnade och jag drömde om när vi hade fått våra finna barn och dom å Skye lekte kul på ängen.......

Starten av något..Kde žijí příběhy. Začni objevovat