Suasana kelas 3-2 terasa janggal apabila orang paling kecoh iaitu adik-beradik kembar lima itu hanya senyap dan sibuk menyalin nota.
Ssaem Suho memandang ke arah adik-beradik itu yang tekun menyalin nota dan mengabaikan manusia lain di dalam kelas itu.
Rasa pelik pula kelas ni tak kecoh seperti sebelumnya.
Kevin yang merasa kesunyian menyiku pinggang San. San memandang ke arah Kevin dengan wajah memerah. Lelaki bermata sepet itu mengangkat keningnya.
"Nak apa? " tanya San dengan nada suara serak-basahnya.
"Kau demam ke? "
San mengangguk kecil sebelum menyambung balik nota. Kevin mencebikkan bibirnya.
"SSAEM SAYA BOSAN LAH! " teriak Kevin.
"Boleh diam tak!? " marah Yeosang membuatkan satu kelas terdiam. Yeosang menjeling tajam sebelum menyambung kerjanya.
Tak pernah pernah lelaki bernama Kim Yeosang memarahi orang hanya sebab kebisingan di dalam kelas.
"Mood Yeosang tak berapa elok semenjak Jongho koma" beritahu San tanpa memandang wajah tampan Kevin. Kevin mengangguk faham.
Patut lah lelaki itu naik hantu.
━━━━━━。゜✿ฺ✿ฺ゜。━━━━━━
Kembar lima berjalan kaki menuju ke rumah mereka dan mereka lihat sebuah kereta yang mereka tidak kenali berada di hadapan rumah mereka.
"KAU NAK APA LAGI PEREMPUAN!?" suara teriak Seonghwa membuatkan kembar lima tersentak.
Yeosang yang dapat agak apa yang berlaku segera mengambil sebatang besi di tepi jalan sebelum berlari ke arah kereta Sejin.
Bam
Pak
Bam
Prakk
Yunho, San, Wooyoung dan Mingi terkejut melihat perbuatan Yeosang menghancurkan kereta milik Sejin. Bunyi hon mula mengambil alih suasana membuat pemilik kereta itu keluar dari rumah keluarga Kim.
"WOII KERETA AKU! TAK GUNA KAU BUDAK! " marah Sejin sebelum menolak Yeosang jatuh. Yeosang menahan rasa geramnya sebelum melibas besi itu ke tubuh Sejin. Kembar yang lain segera mendapatkan Yeosang dan menahan lelaki itu melanjutkan perbuatannya.
"LEPASKAN AKU LAH! BAGI AKU BUNUH PEREMPUAN BABI NI! " jerit Yeosang sambil meronta-ronta minta di lepaskan. Sejin meringis kesakitan apabila tubuhnya di libas oleh Yeosang. Keluarga Lee dan Bang yang mendengar kekecohan itu terdiam melihat kereta Sejin yang sudah hancur.
"Wow Yeosang kuat" gumam Younghoon.
Seonghwa dan Hongjoong terdiam melihat anak-anaknya menahan Yeosang daripada melibas perempuan di hadapan mereka.
"Sabar Yeosang" pujuk Yunho sambil mengeratkan pelukannya. Yeosang menangis.
"KAU NAK SURUH AKU SABAR APA YUNHO!? DIA YANG PUNCA SEGALANYA BERLAKU. BAGI AKU BUNUH DIA YUNHO!! " Jerit Yeosang dengan moodnya yang tidak stadbil.
Sejin menghampiri Yeosang dan menampar pipi gebu lelaki itu. Yeosang terdiam.
"Kau nak bunuh aku? Kau sedar tak kau tu budak lagi! Huh patut lah bapak kau menyesal jaga mak kau"
"YAHH" Mingi menolak Sejin dan menyepak perut perempuan tu.
"Kau tiada hak nak kata macam tu dekat kitaorang. Kau sedar tak kau perempuan sundal plus babi aku pernah jumpa" ujar Mingi.
P/s: gue tak tahu kenapa aku taip seperti ini nyah- spontan tau. Aku tak buat plot tetap😭
"Mingi behave"
Mingi memandang ke arah Hongjoong.
"Behave daddy kata? Daddy sedar tak dia hina kitaorang! " marah Mingi.
Wooyoung perlahan-lahan mengambil besi yang berada di tangan Yeosang dan menghampiri kereta milik Sejin.
Prakkk
Bamm
Wooyoung menghentakkan besi itu di kereta sebelum di kepala Sejin.
I know i kejam :v please ff ni x de polis aww HAHHAHAHA
"K settel" ujar Wooyoung sebelum membaling besi yang sudah berlumuran darah di jalan sebelum melangkah masuk ke dalam rumah.
Masing-masing terus terdiam melihat perbuatan Wooyoung. Yunho melepaskan Yeosang dan lelaki cantik itu melangkah menuju ke rumah mengikuti adiknya. Dia menjeling Hongjoong dan masuk ke dalam rumah.
"K perempuan ni buat apa? " tanya Mingi sambil menendang-nendang kepala Sujin yang pengsan.
"Biarkan je" balas Yunho sebelum menarik tangan Mingi dan San masuk ke dalam rumah.
Seonghwa tertawa melihat tubuh perempuan.
"Lebih bagus perempuan tu mati" ujar Seonghwa sebelum masuk ke dalam rumahnya. Hongjoong menelan air liur sebelum menelefon ambulans.
"Hoon, diaorang ni manusia ke psycho" tanya Hyunjae kepada Younghoon.
Younghoon hanya mengangkat bahu.
"Aku tak nak cari fasal dengan Yeosang" balas Younghoon.
To be continue
Pfft merapu siak😭😭 ya Allah
Itu lah bahaya taip spontan tak fikir plot dulu😭😭
YOU ARE READING
SWEET FAMILY |ATEEZ|
Fanfictionpernah dengar peribahasa "indah khabar dari rupa"? macam tu juga dengan family Kim. Kim Seonghwa, seorang ibu yang 'baik' Kim Hongjoong, seorang bapa yang 'Setia' Kim Yunho, abang pertama yang 'penyayang' Kim Yeosang, abang kedua bermulut agak 'suc...