"Merry." Rekla je Lejla ravno. "Što sad?"

Pogledala sam oko sebe. Stajale smo na aerodromu jer smo tek izašle iz aviona. Oko mene ljudi, nepoznati ljudi, sve mi se čini da će kiša, ali to nije bitno.

Nalazim se na glavnom aerodromu Louisiane i jedino što me drži u mislima da se ne srušim od ove vrućine, je Louisova glupa faca kad nas vidi.

Bit će iznenađen isto kao i mi kad nam objasni što je pobogu radio da je završio među prvima na policijskoj listi.

Nisam znala da je ovdje tako vruće. Čekam onu kišu.

"Ne bih znala." Uzdahnem, no brzo se sjetim nečeg. "Idemo vidjeti, možda nam je Teky poslao neke koordinate."

I gle, stvarno, Teky se sjetio upisati u gps mjesta gdje je Louis posljednje viđen. Također je napisao da mu Louis nije htio reći svoju trenutnu lokaciju jer se boji da ga ne odamo policiji.

Pa kako dražesno.

Policija ga zasigurno ne bi htjela, ali ajde barem je na oprezu.

"Ajmo, ova adresa je najbliže." Pokazala sam na mjesto na karti označeno crvenom strelicom.

(...)

"Trebam vode." Lejla se žalila nakon što smo obišle sva mjesta, a parazitu ni traga.

Baš me zanima, iza kojeg se kontejnera taj Lujo krije. Zapravo ne. Život mi je mirniji kad sam u neznanju.

"Preostaje nam samo jedno." Pogledala sam ju sa strahom.

"Ne Merry." Odmahivala je glavom. "Čak bih napravila besplatnu nagradnu igru o izvlačenju unicorna, samo to ne. Ne mogu sad podnijeti njegov glas."

Zastala sam s naumom da nazovem Louisa i suočim se s njim te se zamislila.

Nagradna igra o izvlačenju unicorna? Besplatno? Ovo čak i nije tako loše.

"Lejla, ti si genije." Pucnula sam prstima.

"Ma daj... Nisam bila ozbiljna." Pokušala se izvući iz dodatnog posla.

"To je savršen mamac za Louisa! Idiot neće ni posumnjati da smo to mi. Osim ako ima imalo mozga u glavi, što je teško moguće, doći će ravno k nama." Sretno sam govorila.

"Krasno." Lejla je uzdahnula. "Zašto uvijek nas zatekne beznačajni posao..?"

"Daj ajde, znaš da kad obavimo to bit će ga lakše locirati."

Mafijašica na zadatkuWhere stories live. Discover now