9#

54 7 0
                                    

Ne mogu vjerovati.

Inače je jedina osoba koja me ostavi bez riječi Louis ili eventualno Čoban kad imam loš dan, ali ono što nam je Teky ispričao, nije se mjerilo s količinom iznenađenja.

Ili je bilo negdje na razini Louisa.

Tko bi ga znao.

Naš je zadatak na prvi pogled jako jednostavan.

Ko da zgaziš pauka patikom.

Onu tarantulu.

Dakle, nema teoretske da ga izvršimo.

Trebamo zavarati suprotnu mafiju koja je u proteklih nekoliko godina toliko ojačala da bi nas lagano mogli maknuti. Zato je Teky napravio saveznike u Louisiani, za dodatnu zaštitu. Ali izgleda da Bokyeva prijašnja mafija ima ambicije srušiti nas i, uz pomoć neaktivnosti naših najboljih ljudi za vrijeme dvogodišnjih praznika, to će im poći za rukom.

Ali.

Teky ima plan. Koji mi se čini već sad propao. Jadno isto kao i kad je Conrad na Tashu i mene prošli mjesec prosipao kutiju pijeska. Slučajno kaže on.

Dakle, trebamo neke špijune. Suprotna mafija je nabavila duplo više članova u samo godinu dana. Mi smo naše prestali nabavljati i samo treniramo njihovu djecu.

"To će se promijeniti." Rekao je Teky značajno. "Trebat ćete otići naći nove članove. Za koje nitko neće posumnjati da rade za nas. Trenirati ih da znaju prevariti i tog idiota od Revona. Protivnici već sve naše članove znaju na pamet stoga su nam potrebni novi."

"Ti hoćeš reći da mi" Lejla je pokazala prstom na sve nas i napravila par agresivnih krugova u zraku kad je pokazala na Louisa, "trebamo uzet novu djecu?"

"Prvo mi vrati ženu." Rony je opet fantazirao o nekoj ženi.

"Teky malo mi je to... Neizvedivo." Javio se Čoban.

"Piši propalo." Rekao je Liam pospano Tekyu.

"Samo dovucite par djece iz različitih sirotišta koja žele van i to je to." Teky je slegnuo ramenima.

"Znaš li što dolazi uz to?" Rekla sam.

"Treniranje." Lejla je uzdahnula i bacila se lijeno na kauč.

Odakle nam kauč?

"Upravo tako!" Uzviknuo je. "Trenirat ćete i sebe i njih istovremeno! Dva u jedan! Nakon što budu spremni, pošaljemo ih kao špijune da se pridruže suprotnoj strani i dojavljuju nam kako stoje stvari tamo. Znat ćemo njihove tajne u tren oka i kako se najbolje obraniti od njih."

"Pa to je jednostavno." Rekao je Louis.

Svi smo se naglo okrenuli prema njemu. Tko mu je skinuo traku s usta, sunce mu vidim.

"Nemojmo se zamarati time." Rekao je Teky umorno.

"Pa što, koliko teško može biti izvući nekoliko stvorenja iz mučilišta?" Louis je govorio.

"I trenirati ih da završe u još većem?" Podigla sam obrvu.

"Sve to u svrhu preživljavanja." Rekao je Indigo. "Možemo i sebe i njih dovesti u formu. Za to nam treba... Godina dana. Uz Louisa i dvije."

"Ova mafija može napasti svaki čas tako da..." Lejla je kalkulirala vrijeme.

"Dap." Zaključio je Lucijan zamišljeno gledajući u zidni sat.

"Da, imamo dosta vremena." Složila se Rafaela s njima.

"Doslovno." Liam je dodao punih usta. Jeo je nečiji burek.

Burek..?

Ma nemoj me da je to učinio.

Liam je jedna od rijetkih osoba koje su Louisu uspjele oteti hranu.

Vidim Louisa s ponovnom trakom na ustima, ali ovaj put se duri.

Što god.

"Izvrsno." Pljesnem rukama na kraju ne vjerujući da će se itko izvući živ i iz samog početka treninga. "Idemo obaviti posao."

Mafijašica na zadatkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin