"Dobro jutro narode!" Louis je došao u glavnu sobu. Kao i uvijek, jeo je burek.

"Ovo je nešto što mi je jedino nedostajalo. Koje blaženstvo." Govorio je zadivljeno bureku. "Nažalost, pojest ću ga."

"Louis." Teky je strože rekao.

Louis je preokrenuo očima i sjeo na stolac s kotačima. Sad ako se opet počne vrtjeti, zavrtjet ću ja njega kroz prozor.

"Ne počinjete bez mene!!" Nečiji glas se čuo hodnikom. "O bok Ferlox." Stao je i pozdravio Ferolaxa. "Moram ići!" Ponovo je trčanje odzvanjalo hodnikom.

Je li to... Taj glas jednog zgodnog bića...

"Što ste i njega zvali?" Lejla je začuđeno pitala.

"Ma nemoj me..." Rekao je Klada. "Što mi nisi rekao Teky?"

Izgleda da nitko nije znao za povratak našeg najzgodnijeg člana (najzgodnijeg sve dok Boky nje došao khm) osim mene. Osjećam se posebno.

Baš.

"Pozdraav!" Rony je upao u sobu i viknuo sretno.

"Isuse Rony, skoro ispustih burek zbog tebe." Louis se opet žalio i pribio burek uz majicu.

"Pa di si legendo." Klada i Rony su se zagrlili.

Nakon što je Lejla dobila par srčanih i nakon što se Liam pomirio s tim da je Rony zapravo živ, mogli smo početi.

Ili sam bar tako mislila.

"Teky." Rony je pogledao Tekya ispod oka i zastao. Stavio je ruku na bok. "Gdje mi je žena?"

Podigla sam obrvu. Kakva sad žena.

"Na sigurnom." Teky je smireno rekao.

"Pa mislim, bar si me mogao upozoriti da ju planiraš oteti. Ne bi bilo manje šokantno, ali ipak." Slegnuo je ramenima.

"To je bio jedini način da se zapravo pojaviš ovdje." Teky je opušteno rekao. "A ne da šalješ jeftine holograme." Pokazao je na strgani dron u kutu sobe.

Hah. Kako pametno, a u isto vrijeme i jadno.

"Teky jesi ozbiljno Ronyu oteo ženu?" Lucijan je pitao na rubu smijeha.

"Pa to je krađa!" Louis je uzviknuo kao da je otkrio da žirafa može dobiti upalu grla. Vjerojatno. 

"Ne seri ti." Lejla je preokrenula očima.

"I... Kad ju planiraš vratiti?" Rony je pitao. "Čisto da si znam planirati vrijeme..."

"Ti si stvarno oteo Oliviju?" Liam je zijevao i pitao začuđeno.

"Pa da idiote." Louis je pametovao. "Daj se nauči pratiti..." Mahao je glavom.

"Spavao je cijelo vrijeme. Daj i ti nauči pratiti." Lejla je rekla umorno.

"Zar hoćeš reći da sam mutav?!" Louis je pitao uvrijeđeno. "Moj burek se ne slaže s tobom."

Koje idiotarije. Nije mi falilo ništa od njihovih prepirki.

"Pa..." Lejla je rekla kao da premišlja. "Da."

"Hej!"

"Dakle, oteo si Ronyu ženu..." Čoban je razmišljao na glas. "Je li zgodna?"

Rony ga je gledao podignutom obrvom, Liam je kimao glavom, a Lucijan nije više mogao izdržati pa je umirao od smijeha.

I kako ćemo mi s našim sposobnostima obaviti glupi zadatak ako ni ne možemo saznati kako glasi zadatak zbog količine idiotizma u jednoj sobi?

"Ovako." Teky je ozbiljno rekao. "Za početak. Neka mu neko zalijepi traku na usta." Pokazao ne na Louisa.

Louis je prestao s jedenjem i širom otvorio oči. "Kako bih onda trebao jesti? Daj malo razmišljaj Teky..."

"Ja ću!" Evan je skočio i izvadio traku iz džepa. "Uvijek nosim za krizne slučajeve."

"Ne, Evan! Nemoj! Evo, uzmi moj bur.. ne ne moj burek, uzmi moju..-" ali nije dovršio svoje milostivo davanje nečeg jer mu je traka završila na ustima.

A također i na rukama.

"Savršeno." Teky je uzdahnuo. "Traženi mir."

Louis je mumljao neke besmislice, ali nitko se nije obazirao.

Tko se i bi?

Ali stvarno, gdje je Teky sakrio Ronyevu ženu? Koje ti ideje trebaju letjeti po mozgu da tako namamiš otpalog člana mafije? Pa što, događa se.

Vratit će ju on već kad tad.

Mafijašica na zadatkuWhere stories live. Discover now