16#

33 2 0
                                    


"I tako Teki, ti uživaš na nekom potonulom otoku, a nama otimaju članove." Lejla je govorila Tekiju kad se vratio s putovanja. Bio je ma Maldivima i nije se usudio ponijeti i nas.

Nalazimo se u dvorani za vježbanje jer tamo ima više prostora i možemo paralelno vježbati i slušati Tekijeve zanimljive priče. Koje naravno nikud ne vode i nismo ni blizu rješavanju problema.

"Mi smo imali odmor, zašto ne bi i on?" Louis je iz nekog razloga branio Tekija.

"Hvala Louis." Teki je kimnuo glavom. "Ali ako to što si postao najtraženiji kriminalac Louisiane smatraš odmorom, tebi ozbiljno nema pomoći."

"Ha! Rekla sam ti!" Lejla je uperila prst u Louisa. Već mu je prije bila rekla da to nije bio odmor, a on je uporno tvrdio da je.

"No dobro, pogriješio sam." Louis je preokrenuo očima.

"I halo što ćemo s našim prijateljima koje su oteli?" Riodel se ubacio u raspravu i čudno gledao u razgovor između našeg šefa, Louisa i Lejle.

"Ah da, ta druga mafija puna idiota gdje je Revon sad glavni." Liam je komentirao drugu mafiju.

"Okej," Serena je podigla ruke u znak predaje. "Tu smo već tri sata a jedino o čemu vi razmišljate su mrtve kornjače i dvorci!"

"Trebamo plan!" Ljuto smo rekle Serena i ja istovremeno.

Pogledale smo se i u tom trenutku sam shvatila da će zapravo nešto biti s njom i ovom generacijom. Naša mafija možda ima budućnost ako nas bar jedna osoba osim mene vraća u realnost. Ova generacija možda fakat ima potencijal da nas ne odvede u propast.

"Znači znamo da su oteti jučer." Krenula sam govoriti činjenice.

"Što znači da ih možda još nisu okrenuli protiv nas." Serena je dodala.

"Tako je. Ali ako ne odemo po njih do najkasnije prekosutra, vjerojatno će već biti izgubljeni."

"Revon ima previše ljudi, ovi bi ga još dodatno ojačali." Rekao je Klada.

"A mi imamo samo papke koji se guše u svojoj vlastitoj hrani." Rekla sam oštro gledajući Louisa koji je OPET nešto jeo.

I izgledalo je odvratno.

"Oprosti" Louis je rekao iskreno punih usta, "želim malo?" Nudio mi je neke pokvarene noodle.

"Želim te prebiti, ali to sad nema veze s vezom." Gledala sam u njega. "Dakle," nastavila sam, "Boky i Soldex znaju tajne prolaze te mafije. Imamo ulazak."

"A jesam li spomenuo da imam svog špijuna tamo?" Teky se nanovo sjetio ključne stvari bez koje bi stvarno bili u propasti.

"Teky?" Lejla je podigla obrvu.

"Teky pa tek nam sad to kažeš?!" Lucijan je povikao.

"Doslovno!!" Ubacio se Jasper i mislio da je faca jer se dere na našeg šefa.

Dat ću mu ja facu isto kao i Louisu proteklih godina. U facu sa šakom.

"Imamo siguran upad dakle." Rekla sam. "Boky, Soldo" okrenula sam se prema njima, "crtajte mi tlocrt njihove mafije i podzemnih prolaza. Sigurno se sjećate nečeg."

"Naravno, još uvijek želim ubiti Revona jer mi je uzeo najbolju sobu i mene strpao na onu odvratnu ispod tavana." Boky je preokrenuo očima.

"Pa imat ćeš prilike." Rekla sam zadovoljno. "Jer sutra, idemo u akciju i do sutra ćemo imati detaljno osmišljen plan! Bez zafrkancije!" Pokušala sam im objasniti ozbiljnost situacije.

"A mogu prije toga spavati?" Liam je podigao ruku kao de je idiot u školi.

"A ja jesti?" Javio se i Louis.

"Mogu ja na svoj tečaj?" Riodel je pitao oprezno. "Upisao sam se na tečaj šivanja." Micao je obrvama gore dolje i mislio da je najbolji. Najbolji kreten možda.

"Riodel šta će ti mrtvo šivanje?" Pitala ga je Liana.

"Doslovno tako basic." Jasper je preokrenuo očima. "Odi na heklanje."

"Molim vas da se saberete." Rekla sam ravno na što su me svo troje odmah pogledali. Moj ravni glas ponekad daje trnce po tijelu i izaziva osjećaj jeze na što sam itetako ponosna.
"Nema spavanja! Nema jedenja, a bome nema ni heklanja ni šivanja. Smislit ćemo mrtvi plan kako dovest vaše prijatelje natrag, a onda možete raditi što god vam srce poželi! Ma čak i štrikati ako netko ima želju."

Govorila sam odlučno jer su mi fakat digli živce. Prvo ovi koji nam otimaju ljude bez dozvole, a sad i ovi s glupim zahtjevima. Ako ja ne završim na tabletama do svoje pedesete pa svaka mi čast. Ni u ludnici neću završiti nego direktno u grobu. Psihijatrija je pre normalna za mene zbog mog svakodnevnog okruženja.

"Dobro, sad kad smo shvatili, idemo smisliti taj prokleti plan." Sjela sam u svoj stolac i krenula razmišljati.

_____________________________

Nego, maknula sam neke nove likove lol jer sam shvatila da ih je previše 😀

I sad su ostali oni koji se često pojavljuju i petorica otetih.

Ako vam se svidio nastavak možete vote/com❤️

Mafijašica na zadatkuحيث تعيش القصص. اكتشف الآن