"Evo Teky. I onda ti nas još samo jednom pošalji u Louisianu skupljati idiote." Ušla sam u glavnu sobu skupa s Lejlom, Louisom i Čobanom.

Lejla je vukla Louisa za uho jer joj je malo prije slučajno skoro oko iskopao vilicom, a Čoban je sretno gledao oko sebe.

Što li Čoban radi s nama? Eh, pokupili smo ga usput na nekoj cesti za doma. Uspostavilo se da uopće nije bio na Havajima s ostatkom nego je u Louisiani isprobavao nove recepte za kuhanje. I također hranio ljude tom hranom.

"Kako je svijet malen." Oglasio se Louis. "Tko bi rekao da si baš ti u Louisiani."

"Pa eto, čuo sam da imaju dobre recepte." Čoban je slegnuo ramenima.

"Možeš li nam konačno objasniti, lijepo te molim Louis, zašto si išao u Louisianu? Zašto si ukrao te dvorce?" Teky je umorno pitao.

"Vidite, to je zanimljiva priča." Nasmiješio se. "Išao sam ja jednog lijepog sunčanog dana u šetnju, bila je zima, još sam bio ovdje, i ugledao sam kartu na trgu. Znate onu sa saveznim državama."

Na njegovo odugovlačenje htjela sam mu nabiti nešto u usta, onu Čobanovu hranu, čisto da zašuti.

"I vidio sam jedno slično ime. Louisiana. Pomislio sam, nije li to netko uzeo moje ime i imenovao područje po meni?" Pomislio je on dubokoumno.

"Ajme živote." Lejla je prokomentirala.

"I da se uvjerim u svoju teoriju, ekskluzivno sam otišao do Louisiane da istražim. No, otkrio sam da je ime dobila ne po izvanrednom meni, već samo po nekom francuskom kralju Louisu četrnaestom koji je tamo napravio francusku koloniju." Tužnije je rekao.

Jao...

"To je to, ja odlazim." Čoban je ustao sa stolca i čim prije izašao van.

Ugh, već osjetim da će netko, definitivno Louis, opet letjeti u Louisianu svojim ukradenim dvorcima.

"I mislio sam, ajde da posjetim tog kralja, možda i mene imenuje jednim."

"Može, posjeti ga odma, ja ti omogućim to." Lejla je bila spremna i golim rukama ubiti Louisa da ode svom kralju.

"A ne tako brzo." Nasmiješio se. "Nakon traganja i otimanja dvoraca shvatio sam da je kralj.. mrtav."

"To je i poanta." Lejla se udarila po glavi.

Ovaj razgovor ne vodi nikud. Biti u Louisovoj blizini je pogubno za ljudsko zdravlje, a njegove riječi to samo ponovo dodatno potvrđuju.

"Louis, zašto jednostavno nisi provjerio na internetu te podatke o kralju..?" Tekyu nije bilo jasno.

"Jer internet laže!" Uzviknuo je. "Jednom mi je rekao da je čudovište iz Loch Nesssa pravo, ali pogodi što! Nije!" Vikao je.

"Dobro..." Teky je pokušavao shvatiti njegovu stranu priče, no vidim da mu baš i ne ide. Tko bi shvatio Louisa? Nitko normalan sigurno.

"I tako si završio među tri najtraženija kriminalca tog područja?" Lejla je dosađeno podigla obrvu.

Louis je sretno kimnuo glavom. "Eto, to je ta pričica."

"S tobom se treba imati više živaca nego s dječjim vrtićem." Uzdahnem.

"Kladim se da ako bi ga tamo poslali, ne bi se znala razlika između djeteta i Louisa." U sobu je ušao Boky.

U rukama je nosio Conrada koji je izgledao umornije nego obično.

Da mi je znati što ne Boky radio s njim kad nas nije bilo...

"Aaa, pa to je tvoje dijete Merry!" Louis je skočio iz stolca.

"Ne zezaj." Ravno sam rekla.

"Kako je veliki već." Louis se sagnuo i podignuo Conrada u naručje.

"Da, zadnji put kad si ga vidio opet si pao s prozora." Slegnem ramenima.

"To je bilo okrutno od tebe." Namršteno me pogledao. "Očekujem ispriku za to. Da me ona djevojka nije uhvatila tad, tko zna bih li još stajao sad."

"Da, ispričajmo se djevojci jer te uhvatila. Zapravo, možda bi se ona nama trebala." Lejla je pametno govorila.

No, Louis ju nije slušao. Conrada je stavio na stolac s kotačima i vozikao ga po sobi.

Ajde, barem i on nekad zna služiti nečem dobrom. Barem se Conrad smije.

Boky je došao do mene i nasmiješio mi se. "Kako je bilo tragati za propasti u Louisiani?"

"Nikad bolje sine. Bilo je par skretanja s puta poput igre za jednoroga..-"

"Merry!" Louis se sjetio. "Gdje mi je jednorog!"

"Nema jednoroga!" Lejla je povikala.

"Baš ružno od vas." Frknuo je, ali ubrzo opet počeo letjeti s Conradom po sobi.

"Vidiš kako je bilo." Nasmiješim se Bokyu. "Ništa što se vjerojatno neće uskoro ponoviti." 

Nasmijao se na to, primio me oko struka i približio k sebi. Poljubio me, a ja sam uzvratila.

Na tren sam zaboravila na sve svoje brige i samo uživala u ovim trenucima. Trenutcima koji su mi falili.

______________________________________

Mafijašica na zadatkuWhere stories live. Discover now