but you don't know what he means to me, jolene

359 34 40
                                    

gojo-sensei'nin mavi gözlerine hayal kırıklığı ile bakıyordum.

hissettiklerimi düşündüm,

heyecan, aşk, hayal kırıklığı, mutsuzluk, öfke...

fakat bir şey yoktu, onların hissetmemin zorunlu olduğu duygu,

pişmanlık.

yaptıklarım affedilemezdi, onlar için. fakat 'lanet kontrolü' gücümü kendi lehlerine kullanmak istiyorlardı, ve bu yüzden benden özür bekliyorlardı.

-"akane, lanet girsin. çok zekisin, gerçek bir dehasın. eğer asui'yi daha geç öldürmüş olsaydın, seni bulamazdık."

-"artık hiçbir anlamı yok." burukça gülümsedim. aşkım beni aptal hale getirmişti. zeki olduğumu biliyordum, eğer bu kadar kapılmasaydım ona, hiçbir sorun olmayacaktı ki, zaten ona kapılmak için bunları yapmıştım. istediğimi az çok almıştım. bu yüzden pişman değildim.

bana gelip yalan olsa dahi 'seni seviyorum' dese, tekrar inanırdım. yalanlara inanarak yaşamıştım şu ana kadar.

yalanların umut olduğu bir hayatım vardı.

bir anda kafamdaki yapboz tamamlandı.

eziktim, sonsuza kadar öyle olacaktım.

buradan çıkarsam asla mutlu olamazdım. yalanlarım da umut olmayacaktı.

kısır döngü tüm hayatımı sarmıştı, kaçmaya çalıştığım şeyler, beni boğazımdan yakalamıştı. nefes almamı engelliyordu. gözlerimi, güzel gözlere çevirdim.

-"akane, bu zihinle yaşayamazsın, cezanı çekmen ve tedavi olman gerek."

sadece yüzüne baktım. sessizce.

-"akane bana cevap ver!"

-"sensei, lavaboya gidebilir miyim? lütfen."

-"yüzünü yıkayıp kendine gel, daha sonra benimle düzgünce konuş." kafamı sallayıp cebimdeki notu ona uzattım.

-"çok utanıyorum bu yüzden lütfen ben gittikten sonra oku sensei." kafasıyla beni onayladı.

-"kendine iyi bak sensei, sen en iyisisin."

••••••••••••••••••••••••••••••••••
(yazarın anlatımı,)

itadori, megumi, maki, panda, inumaki, gojo, nanami...

hepsi içindeki garip boşlukla yağan yağmurun altındaydı. bakıyorlardı,

akane'nin mezarına.

gojo boğazını temizleyip mektubu açtı.

sevgili hayat arkadaşlarım,

öncelikle gojo-sensei ve nanami-sensei, size minnettarım. sayenizde güçlü oldum ve oldukça eğlendim. ayrıca yetişkinlerden sayenizde nefret etmiyorum, yani gojo-sensei seni pek yetişkin olarak görmesem de. hahaha

itadori,maki, panda, inumaki,
size ayrıca teşekkür ederim. siz olmasaydınız benim gibi iğrenç bir ucubeyle kimse arkadaş olmazdı. minnettarım size, hepinizi çok seviyorum, gerçekten çok seviyorum. maki benimle yaoi okuduğun için teşekkür ederim, itadori ve panda benimle anime izlediğiniz için ve otakuluğumu sakladığınız için teşekkür ederim. inumaki benimle yemek yediğin için teşekkür ederim.

her zaman kendimden iğrendim. söylemesi çok utanç verici yani yaşıyor olsaydım asla bunu öğrenemezdiniz. aynaya bakmaktan nefret ediyordum. saçlarım, yüzüm, vücudum, gülüşüm, sesim. her şeyimden utanıyorum. megumi bilirsin sık sık gülmezdim. sebebini öğrenmiş oldun artık. senin beni çirkin görmeni istemedim.

ve megumi,
ah megumi, hayatımın şiiri gibisin. benim hayatımın başrolü sensin. her zerrene teker teker aşığım. her zaman bana nobara'ya baktığın gibi bakmanı istedim. artık ikinci kız olmak istemiyordum. hiçbiriniz bilemezsiniz. değersiz hissetmenin ne olduğunu bilemezsiniz. umarım yaşamazsınız. megumi, gözlerimi seninle açtım senin aşkınla. sakın boşlukta hissetme tamam mı? yalan bile olsa beni dünyanın en mutlu kızı yaptın. ne olursa olsun beni çok mutlu ettin. bir an güzel olduğumu düşünecektim o derece yani :))) istediğimi ne olursa olsun aldım. gerçek mutluluğu yaşadım ve artık tutunacağım hiçbir şeyim kalmadı. hiç intihar mektubu yazacağımı tahmin etmezdim. kesin bir şeyleri unutacağım ve cehennemde 'keske bunu da yazsaydım!' diyeceğim hahahahaah.

biliyorum sonunda delireceğim ve seni üzeceğim. deli olduğumu reddederek daha çok delireceğim. bu yüzden,

hayatı tadında bırakmak en iyisi :)

her şeyi mahvettim. yaşamayı hak etmiyorum. her şeyi cidden mahvettim.

bu notu beraber okuyacak kadar değer veriyor musunuz bana bilmem. ama içimdekileri dökmeden ölmek istemiyorum.

hayattan son dileğim, megumi'nin mezarıma en sevdiği çiçekten koyması.

sizi seviyorum çocuklar,

seni seviyorum megumi,

kendinizde iyi bakın.
akane :)


••••••••••••••••••••••

akane, yazarın psikolojisiden ilham alınarak yazılmıştır. tüm cümleler hissedilerek yazılmıştır. :)

◤𝙟𝙤𝙡𝙚𝙣𝙚◢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin