lanet avlamaya gitmiştik. herkesten sakladığım lanet yönetme gücümü kullanıp bir lanetin megumi'ye saldırmasını sağladım. ardından onu kurtardım.
hemen olmasa bile bana aşık olacaktı. başka şansı yoktu. ölüm bile ayıramazdı bizi. o ölürse bende ölürdüm.
bana karşı azıcık bile bir şeyler hissetmeye başladığından emindim. beni heyecanlandırıyordu ancak sadece emeklerimin karşılığını alıyordum. çirkin, iğrenç bir katil olabilirdim. ama bu onu hak etmediğim anlamına gelmiyordu.
işimiz bitince sensei ile birlikte hamburger yemeye gittik. oturup yemeye başladığımızda sensei,
-"yeni bir öğrenci geliyor. sizin yanınızda olacak bir kız. akane, senin oda arkadaşın olacak."
-"peki."
herkes kızın nasıl göründüğü hakkında düşünürken ben ihtimale bir plan hazırlıyordum.
-"hadi gidelim. geç oldu. wuhuu!" sensei'in enerjisinin yarısını istiyordum.
•••••••••••••••••••••••••••••
geldikten sonra duşa girip yatmıştım. hemen günlük rutinimi halledip sensei'in yanına gittim. herkes çoktan toplanmıştı. tanımadığım, oldukça güzel bir kız vardı. büyük ihtimalle yeni oda arkadaşımdı.
nobara'nın bu kadar hızlı unutulması beni rahatlatmıştı, her ne kadar rahatlatmış olsa bile ipleri elimden bırakamazdım.
-"tanıştırayım, asui kami."
-"memnun oldum." kibarca öne eğildi. ondan iyi bir hissiyat almamıştım ki 6. hissim oldukça kuvvetliydi.
-"akane, kami-san'ı odanıza götürür müsün?"
-"tabii sensei." ben önden giderken o da peşimden geliyordu.
-"çok heyecanlıyım. umarım iyi anlaşırız."
-"burası." deyip anahtarla odayı açtım.
yerleşmesine yardım ettim ve biraz havadan sudan konuştuk.
ask adam arıyor*
→reddet →yanıtla✓
-"selam akane."
-"merhaba. bir şey mi oldu?"
-"çocuklarla ilerideki parka gideceğiz. akşam yürüyüşü güzel olur diye düşündük. sende gelsene. yeni kız da gelir herkesle tanışır."
-"iyi düşünmüşsünüz. geliriz."
-"bekliyoruz. güle güle."
-"hoşçakal."
telefonu kapayıp asui'ye döndüm.
-"parkta oturacakmışız. gelir misin sende?"
-"gelirim tabii ki!" deyip neşeyle el çırptı.
-"hazırlan hadi."
-"tamam!" o hazırlanırken bende sosyal medyada biraz gezindim. daha sonra sesini duydum.
-"akane-san hazırım!" pembe şirin bir etek ve ondan daha açık bir pembe gömlek giymişti. gece gece ne uğraştın amına koyayım.
dışarı çıktık ve parka yürümeye başladık. çardakta bizimkileri görünce yanlarına ilerledik ve oturduk. atıştırmalıkları hazırlıyorlardı.
-"hoşgeldin akane."
-"hoşbuldum megumi." deyip gülümsedim.
-"gel otur yanıma."
-"tamam." yanına ilerleyip oturdum. megumi'nin diğer yanına ise asui oturmuştu.
-"merhaba tekrar. ben asui kami. zaten biliyorsunuz." biliyorsak neden söylüyorsun?
-"memnun olduk asui-san." herkes el sıkıştı.
eğlenceli bir gece başladı.