Kävelimme Tommin kanssa samaan tahtiin hissiin katsomatta tosiamme. Tommi painoi hissin nappia ja hissin ovet sulkeutuivat. Olin Tommin kanssa kahdestaan pienessä tilassa. "Miten te muuten Helmin oikein löysitte?" Sain lopulta sanottua ja katsoin Tommiin, joka nojautui hissin seinään ja katsoi minua.
"Myönnettäköön, että se oli kyllä vähän outo tilanne." Tommi aloitti ja hieroi niskaansa. "Sun kaveri oli jotenkin onnistunut ilmestymään tänne hotelille ja päässyt vielä noista ovista sisään. Sitten jotenkin se oli onnistunut löytämään meijät tuolta hotellin käytävältä."
"Käytävältä? Mitä ihmettä te ootte käytävällä oikein tehnyt?" Keskeytin Tommin ja meidän katseemme lukittui hetkeksi. "Sitä sun tätä." Tommi vastasi ja hissin ovet avautuivat. Olimme päässeet oikeaan kerrokseen.
Pitkään minun ei tarvinnut Tommin perässä kävellä, kun käytäville kuului jo miespuolisten henkilöiden huutoa. Tommi koputti yhteen ovista ja Olli avasi sen hetken kuluttua. "Ai moi sä pääsit perille." Olli aloitti hymyilevästi ja työnsin hänet sivuun. Kävelin huoneeseen sisälle, jos olisin nähnyt Helmiä sielä. Kuitenkaan näin ei ollut. Katsoin sängyllä makaavia ja nauravia poikia. "Missä Helmi on?" Kysyin ääntä korottaen. "Se vietiin Joonaksen ja Aleksi huoneeseen nukkumaan. Ale meeksä Y/N kaa kattoo?" Niko vastasi minulle ja katsoi Aleksia kohti.
Aleksi kohotti harteitaan ja nousi sängyltä. "Tuu nii mä näytän." Aleksi sanoi ja otti minua kädestä kiinni. Samalla hetkellä, kun Aleksi otti kädestäni kiinni, tuntui siltä, kuin sydämeni olisi jättänyt yhden lyönnin välistä. Kävellessämme ulos huoneesta katseeni käväsi Tommissa, joka jo katseli muiden poikien touhuja.
Aleksi saattoi minut yhden huoneen ohi ja avasi hotellikortilla huoneen oven. Aleksi näytti minulle, että minun kannattaisi olla hiljaa ja kävelimme sisään huoneeseen. Siellä peiton alla Helmi nukkuikin todella sikeästi. "Mä tuskin tuun saamaa Helmiä tosta ylös." Sanoin huokaisten ja istuin toisen sängyn reunalle. "Tuskin. Mut hei. Mä käyn kysyy muilt, jos sä ja sun frendi voisitte tän yön nukkuu tääll." Aleksi sanoi minulle ja taputti kädellään hartioitani. "Mut missä sä ja Joonas sitte nukutte?" Kysyin nopeasti Aleksilta. "Mä ja Porko voidaan nukkuu samassa sängyssä. Tai joku joutuu tehä tilaa." Aleksi naurahti.
"Kyllä mä Helmi voidaan samassa sängyssä nukkuu. Jos sä ja Joonas nukutte tässä." Vastasin Aleksille ja pimeässäkin huoneessa pystyin näkemään Aleksin suunpielien nousevan hymyyn. "No mennään kysymään pojilta!" Aleksi huudahti iloisena ja tajuttuaan virheensä hän laittoi äkkiä kätensä suulleen ja kääntyi katsomaan nukkuvaa Helmiä. Aloimme molemmat nauramaan ja lähdimme ulos huoneesta kertomaan muille suunnitelmastamme.
"Mä muuten muistan sut meijän keikalta." Aleksi alkoi juttelemaan minulle, kun aloimme kävellä takaisin kohti huonetta, jossa muut pojat oli. "Sulla oli ainakin hyvä meno päällä jos ei muuta." Aleksi naurahti vielä.
"voi ei... kuinkakohan hirveeltä mä oon näyttänyt..." Onnistuin sanomaan ääneen ja tajuttuani sen käännyin Aleksin puoleen. "Et sä sen enempää massasta eronnut ku muutkaan. Tuli vaan mieleen." Aleksi sanoi minulle yrittäen lohduttaa aiheuttamaansa ahdistuksen kohtausta. Ovelle päästyämme Aleksi joutui pariin otteeseen siihen koputtamaan, jotta joku olisi tullut avaamaan sen. Oven avasi paidaton Joonas, joka tuli minulle hiukan yllätyksenä. "Joo tota me tultiin Aleksin kaa vaa ilmottaa, että mä ja Helmi jäädää nukkumaan tänne teijän kaa... tai siis tänne hotelille." Sain sanottua suustani Joonakselle metelin keskellä ja katsoin Aleksia, joka juoksikin jo huoneeseen sisälle.
Aleksin päästyä huoneeseen Tommi käveli ovelle Joonaksen vieree. "Kannattasiko sun äijä laittaa paitaa päälle, kun meillä on nais seuraa täällä." Hän sanoi Joonakselle ja antoi sellaisen katseen, että hattarapään kannattaisi äkkiä pukemaan päälle. "Ei siis suinkaan oo ongelma. Mä aattelin muutenkin mennä nukkumaan ja samalla vähä seurata Helmin kuntoon." Sanoin pojille ja siihen Joonas vain kolautti harteitaan ja lähti takaisin pippaloihin.
"Ookko nää nyt ihan varma? Ettet sä seuraa haluais?" Tommi katsoi minua. "Ei hätää. Mulle kyll kelpais huoneen avain ja Helmin puhelin, jos se on teillä tallessa." Sanoin Tommille hymyillen ja tämä kääntyi hetkeksi aikaa huoneeseen. Hän ojensi minulle huoneen avaimen ja Helmin puhelimen. "Sä varmaa muistat mikä huone oli kyseessä?" Tommi kysyi vielä minulta ja nyökkäsin samalla, kun otin miehen kädestä tavarat. Tommi jäi katsomaan oven suusta, kun kävelin hotelli huoneeseen, jossa minun, Helmin, Joonaksen ja Aleksin oli tarkoitus nukkua seuraava yö.
Laitettua huoneen oven kiinni kävelin sängylle, jossa Helmi oli ja istuin sen päätyyn. "Kerrotko Helmi. Miten me ollaan päädytty tilanteeseen, jossa me tai no minä. Juttelen sun idoleiden kanssa ja nyt me nukutaan niiden kanssa samassa huoneessa. Sä et ikinä uskois tätä todeksi. Noh ainakin sulle saa paljon selittää asioita aamulla."
YOU ARE READING
Show yourself - Tommi Lalli X reader
FanfictionYksinkertainen elämä voi muuttua monella tapaa mielenkiintoiseksi. Miten 22 - vuotiaan y/n elämä muuttuu yhden keikan jälkeen. Ja mitä tapahtuu, kun y/n alkaa kaveraamaan parhaanystävänsä lempibändin kanssa? Alkaako hänen ja bändinjäsenten kanssa tu...